oops, d8 dattie niet voor mij bedoeld was. Vriend van me gaf me de torrents en zei dat het eenquote:
Je hebt gelijk. Met de mini foto's op jdorama haalde ik ze door elkaar.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef Entonie het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand anders bedoelt, namelijk die bitch van Densha's werk..
Ik doel op dat meisje waar je voornamelijk shots vanachter haar pc ziet. Zij is degene die vaak opent met "I'm a girl,but.."
Heel kort gaat het verhaal over haar en die systeembeheerder wat dieper..met die kip. volg je et nog?![]()
heb op die d-addicts wiki gekeken en het is Sakurai Chizuquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Met de mini foto's op jdorama haalde ik ze door elkaar.
Is het die Koide Saori dan? Lijkt ook niet helemaal.
Idd, zeker voor de tafelkleed-wegtrek truuk...quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef tjannie het volgende:
AIAIAIAIAIAIA wat een geweldige serie is dit zeg... ik kon gewoon niet stoppen met kijken.... heb 2 nachten achterelkaar tot half 6 's ochtends doorgekeken.... kon zo meeleven met densha niet normaal.
De spanning die al die forumleden meemaken als densha weer een onthulling doen ervaarde ik gewoon mee, na een tijdje begon ik gewoon zelf KITAA uit te schreeuwen.
Helaas is het nu afgelopen.....en ga ik het wel missen snik snik snik, ik ben zoooo blij dat ik deze topic heb gevonden snik snik anders had ik densha nooit ontmoet snikk snik het was een achtbaan van emoties, spanning, irritatie, medeleven enz is lang geleden dat een serie dat veroorzaakte bij me ik ga deze serie zeker aanraden aan me vrienden kijken of het densha effect een universeel effect is haha.
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef tjannie het volgende:
AIAIAIAIAIAIA wat een geweldige serie is dit zeg... ik kon gewoon niet stoppen met kijken.... heb 2 nachten achterelkaar tot half 6 's ochtends doorgekeken.... kon zo meeleven met densha niet normaal.
De spanning die al die forumleden meemaken als densha weer een onthulling doen ervaarde ik gewoon mee, na een tijdje begon ik gewoon zelf KITAA uit te schreeuwen.
Helaas is het nu afgelopen.....en ga ik het wel missen snik snik snik, ik ben zoooo blij dat ik deze topic heb gevonden snik snik anders had ik densha nooit ontmoet snikk snik het was een achtbaan van emoties, spanning, irritatie, medeleven enz is lang geleden dat een serie dat veroorzaakte bij me ik ga deze serie zeker aanraden aan me vrienden kijken of het densha effect een universeel effect is haha.
Bedanht!quote:
Deze week Hana Yori Dango gekeken, leuke serie inderdaad en Rui speelde natuurlijk ook in Densha Otoko (leuke vent) en die rare vent met die wenkbrauwen uit Densha zag ik ook heel even voorbijkomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef vim-fuego het volgende:
Zonder wtijfel een van de leukste J-Drama's ever.....
Er is trouwens ook een film van, iets serieuzer van aard, maar zeker aan te raden voor de echte fans....
Andere aanraders in dit genre:
Hana Yori Dango, en geloof me....dit is echt een must-see
H2
verder is er een zeer actieve community, D-addicts, waar je veel info over dit soort drama series kan krijgen.......
Zo vet!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:26 schreef tjannie het volgende:
voor de densha fans onder ons!check dit filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=Pnx747sH5HY -< Mina Dance![]()
heb mezelf te pletter gelachen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |