dat is gewoon zijn acteren + beetje overmatig 'verontschuldigen'/'niet andere zich laten schamen/beledigd voelen' japanse tintje. Soort van cultuur zeg maar dat je probeert voor te zorgen dat de andere zich niet als buitenstaander voelt/etc. snap je ^^?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:04 schreef AlohaXa het volgende:
Ik ben nu aflevering 5 aan het kijken. Ben wel benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren, maar mijn god werkt die otoku toch op mijn zenuwen. Dat slikken, dat zweten, dat stotteren en continue veronschuldigen. Brrrrr!
Ik hoop wel dat die op het laatst enigzins normaler wordt met zo'n mooie vrouw in zijn buurt.
dan kun je maar beter tot het einde blijven kijkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vind trouwens die gemene vrouwelijke collega van hem hilarisch haha![]()
joh slapen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:02 schreef AlohaXa het volgende:
Ze laat wel elke keer densha betalen!
En ik dacht dat ze met alle bazen sliep of was het echt eten? Dat weet ik niet
Die linker die zoquote:Op zondag 7 januari 2007 16:22 schreef stroopje het volgende:
[afbeelding]
Stel je nou eens voor dat deze gasten anime Fokkers waren en welke gast zou jij zijn in dit plaatje![]()
Ik zou die basketballer kiezen
Die voetbalfan heeft ook niet de hele tijd een Duitse vlag op zijn wang. Eerst had hij er maar 1.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:04 schreef Sh0g het volgende:
Die eigenaar van het forum natuurlijk, dat is de meest toffe nerd en hij maakt coole ascii tekeningen
En het komt weer goed met zijn mooie meisje op het eind.
Maar ik zou ook wel die voetbalfan kunnen zijn, maar ik zou nooit een Duits vlaggetje op mijn wang tekenen
Of anders die leger kerel, ik heb me doodgelachen om hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |