oops, d8 dattie niet voor mij bedoeld was. Vriend van me gaf me de torrents en zei dat het eenquote:
Je hebt gelijk. Met de mini foto's op jdorama haalde ik ze door elkaar.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef Entonie het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand anders bedoelt, namelijk die bitch van Densha's werk..
Ik doel op dat meisje waar je voornamelijk shots vanachter haar pc ziet. Zij is degene die vaak opent met "I'm a girl,but.."
Heel kort gaat het verhaal over haar en die systeembeheerder wat dieper..met die kip. volg je et nog?![]()
heb op die d-addicts wiki gekeken en het is Sakurai Chizuquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Met de mini foto's op jdorama haalde ik ze door elkaar.
Is het die Koide Saori dan? Lijkt ook niet helemaal.
Idd, zeker voor de tafelkleed-wegtrek truuk...quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef tjannie het volgende:
AIAIAIAIAIAIA wat een geweldige serie is dit zeg... ik kon gewoon niet stoppen met kijken.... heb 2 nachten achterelkaar tot half 6 's ochtends doorgekeken.... kon zo meeleven met densha niet normaal.
De spanning die al die forumleden meemaken als densha weer een onthulling doen ervaarde ik gewoon mee, na een tijdje begon ik gewoon zelf KITAA uit te schreeuwen.
Helaas is het nu afgelopen.....en ga ik het wel missen snik snik snik, ik ben zoooo blij dat ik deze topic heb gevonden snik snik anders had ik densha nooit ontmoet snikk snik het was een achtbaan van emoties, spanning, irritatie, medeleven enz is lang geleden dat een serie dat veroorzaakte bij me ik ga deze serie zeker aanraden aan me vrienden kijken of het densha effect een universeel effect is haha.
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef tjannie het volgende:
AIAIAIAIAIAIA wat een geweldige serie is dit zeg... ik kon gewoon niet stoppen met kijken.... heb 2 nachten achterelkaar tot half 6 's ochtends doorgekeken.... kon zo meeleven met densha niet normaal.
De spanning die al die forumleden meemaken als densha weer een onthulling doen ervaarde ik gewoon mee, na een tijdje begon ik gewoon zelf KITAA uit te schreeuwen.
Helaas is het nu afgelopen.....en ga ik het wel missen snik snik snik, ik ben zoooo blij dat ik deze topic heb gevonden snik snik anders had ik densha nooit ontmoet snikk snik het was een achtbaan van emoties, spanning, irritatie, medeleven enz is lang geleden dat een serie dat veroorzaakte bij me ik ga deze serie zeker aanraden aan me vrienden kijken of het densha effect een universeel effect is haha.
Bedanht!quote:
Deze week Hana Yori Dango gekeken, leuke serie inderdaad en Rui speelde natuurlijk ook in Densha Otoko (leuke vent) en die rare vent met die wenkbrauwen uit Densha zag ik ook heel even voorbijkomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef vim-fuego het volgende:
Zonder wtijfel een van de leukste J-Drama's ever.....
Er is trouwens ook een film van, iets serieuzer van aard, maar zeker aan te raden voor de echte fans....
Andere aanraders in dit genre:
Hana Yori Dango, en geloof me....dit is echt een must-see
H2
verder is er een zeer actieve community, D-addicts, waar je veel info over dit soort drama series kan krijgen.......
Zo vet!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:26 schreef tjannie het volgende:
voor de densha fans onder ons!check dit filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=Pnx747sH5HY -< Mina Dance![]()
heb mezelf te pletter gelachen![]()
![]()
Toronto is nog steeds Canadaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:40 schreef koffiegast het volgende:
briljant
ikeb maar 4 eps gezien nog
maarja morgen naar usa enzo
KITAAAAAAAAAAAA \(^o^)/quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:16 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik heb de eerste aflevering ook gezien. (en dat moet ik gelijk hier melden natuurlijk).
Prachtig. ik had eigenlijk niet gedacht dat ik het leuk zou vinden. Het is nu te laat voor de volgende aflevering, maar morgen deel 2!
Kita
(oh wat triest!)
een goeie directe link toevallig?quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef SureZal het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend is maar er is een nieuwe special van DENSHA OTOKO!!!!!!
(incl. Subs, en deze is 23 september ge-aired ^__^)
Check D-Addicts voor meer info!!
Google - D-addictsquote:Op maandag 25 september 2006 18:13 schreef koffiegast het volgende:
[..]
een goeie directe link toevallig?
aha! pakte de verkeerde zoekterm geloof ikquote:Op maandag 25 september 2006 18:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Google - D-addicts
eerste hit
klik op 'torrents'
search op 'densha'
eerste hit
ahja natuurlijk stomme ikquote:Op maandag 25 september 2006 20:55 schreef SureZal het volgende:
ik was ff afwezig maar zou het anders toch niet doen
mag geen torrent links plaatsen vandaar de verwijzingen
omg! omg! omg! omg! omg!quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef SureZal het volgende:
Ik weet niet of het hier al bekend is maar er is een nieuwe special van DENSHA OTOKO!!!!!!
Ik heb de verkeerde denk ik. Er zit hier geen ondertiteling bij.quote:Op maandag 25 september 2006 12:55 schreef SureZal het volgende:
Densha Otoko Deluxe (SP) (2006.09.23 704x396 DivX625)quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde denk ik. Er zit hier geen ondertiteling bij.
hoiquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:04 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Densha Otoko Deluxe (SP) (2006.09.23 704x396 DivX625)
alleen maar RAW's![]()
Daarna heb ik 'm afgezet, tot mijn spijt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:02 schreef outcast_within het volgende:
2 uur lang?
is het wel een leuke aflevering? na 20 min het niet echt bijster toffe toevoeging vind
Gewoon de hele serie opnieuw kijken, dan komt het gevoel ook weer terugquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef outcast_within het volgende:
je mist toch dat gevoel nu je al zo lang geen densha hebt gekeken
Maar jij hebt het ook iets van 3 of 4 maanden eerder gekeken dan ikquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:21 schreef outcast_within het volgende:
vond haar er ook niet knapper op geworden.
je mist toch dat gevoel nu je al zo lang geen densha hebt gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:15 schreef Orealo het volgende:
Ik vond deze net weer terug.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ito Atsushi is geknipt voor de rol als Yamada/Densha. Hij zet een zeer geloofwaardig maar toch grappige nerd neer. Zo is er een aflevering waar hij door een make-over zijn otaku-karakter probeert te verbergen. Maar zelfs dan laat Atsushi ons zien dat Densha van binnen een verlegen nerd is. En een make-over niet iemand zomaar verandert.
Ito Misaki is ook zeer geknipt voor de rol als Soari/Hermes. Waarbij ik ook complimenten moet geven van de mensen van haar garderobe. Ze ziet er elke keer weer ongelovelijk cute maar met klasse uit. Door haar kleding ziet ze er telkens uit als een onafhankelijke vrouw met klasse, waardoor het extra duidelijk wordt dat ze eigenlijk uit Densha's league is, in een andere wereld leeft. Maar door die ene blik, de manier waarop ze haar tasje vast houdt heeft ze ook weer iets ongelovelijks cute. Waardoor het duidelijk is dat ze eigenlijk ook maar een verlegen meisje is met het hart op de juiste plaats. De regie versterkt dit nog eens met de perfecte belichting van achteren en prachtige muziek als zij in beeld komt. Zodat het als man bijna onmogelijk is om niet verliefd te worden op haar.
Kortom als je net als ik fan ben van de betere Aziatische romcoms als My Sassy Girl, dan moet je dit zien.
cijfer: 9.5
Die nieuwe extra was wel jammer genoeg wel weer een gevalletje, slecht vervolg om het succes nog eens uit te buiten.
Nu rest mij nog maar één vraag:
Weet iemand of en waar dit op dvd te krijgen is? Met Engelse subs natuurlijk.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lonewolf2003 op 13-10-2006 17:11:41 ]
ik heb toen ik naar USA ging deze zomer heel sloom te werk gegaan met me tassen inpakken en dergelijk, 3 x raden waardoor dat kwam... mocht van geluk spreken dat toen nog maar tot 4 te kijken wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:01 schreef AlohaXa het volgende:
Ah ik bedoel ook niet te zeggen dat hij slecht acteerde hoor, maar het is in ieder geval 'anders' dan wat je (ik) met films gewend ben.
Hmm en door jou moet ik vanavond ook aflevering 4 kijken, want nu ben ik benieuwd geworden
(meer dan 4 heb ik ook nog niet na 3 weken "kopen", maar dat komt nog wel)
ik heb em na 3 seconden uitgezet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Is de film van Densha Otoko trouwens de moeite waard na het zien van de hele serie?
de film is gewoon een samenvatting van de serie met andere acteurs. volgens mij kan dat lang niet zo leuk zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Is de film van Densha Otoko trouwens de moeite waard na het zien van de hele serie?
dies ook erg mooi, duurt 100 mins, je zou kunnen zeggen dat dit een film isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef Sh0g het volgende:
[..]
de film is gewoon een samenvatting van de serie met andere acteurs. volgens mij kan dat lang niet zo leuk zijn.
de extra lange episode na de serie (met wel dezelfde acteurs) heb ik nog steeds niet gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |