Ik vond em erg goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:24 schreef SureZal het volgende:
ik ben wel benieuwd wat iedereen van de Special vind.
ik vond het niets bijzonders en het had ook geen toegevoegde waarde
(had er meer van verwacht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door outcast_within op 09-03-2006 10:42:48 ]
Ben de film nu aan het binnenhalen... en ik weet niet of je wel een in het anime topic komt maar HYD vertegenwoordig ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef vim-fuego het volgende:
Zonder wtijfel een van de leukste J-Drama's ever.....
Er is trouwens ook een film van, iets serieuzer van aard, maar zeker aan te raden voor de echte fans....
Andere aanraders in dit genre:
Hana Yori Dango, en geloof me....dit is echt een must-see
H2
verder is er een zeer actieve community, D-addicts, waar je veel info over dit soort drama series kan krijgen.......
chicksquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:18 schreef SureZal het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me voorlopig wel ff genoeg![]()
[resized by: oucast_within]
Op sommige momenten heb ik ook wel ff genoeg van 'm, hij speelt wel erg goed trouwensquote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef outcast_within het volgende:
Ik had meer zin om densha inelkaar te rossen, maar dat terzijde ^-^
Erg leuk om hem in die extra's te zien. Dat hij dus niet Densha is.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
Op sommige momenten heb ik ook wel ff genoeg van 'm, hij speelt wel erg goed trouwens![]()
Vanavond aflevering 11![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |