Waar een wil is, is een weg. Als het nu op een maandagavond is, dan kan ik me er wat bij voorstellen, maar als je echt wilt dan kun je op 'n zondag best vanuit Groningen op en neer pendelen naar Amsterdam. In de Arena zitten genoeg mensen uit "de provincie".quote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Precies, en volgens mij zijn er ook best veel tieners en mensen vroeg in de 20 hier, en als je dan ook nog in Groningen woont zoals ik, kan je niet elke wedstrijd bezoeken
HAP HAP HAPquote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je in Hengelo voor Ajax bent ben je sowieso een succesupporter.*
* Deze post was niet puur serieus, gelieve niet te happen.
Geen idee.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef -En4Cer- het volgende:
Wie heeft gescoord bij twente?
Mijn neefje is 17 jaar, zit nog op school en woont in Arnhem. Hij gaat ook naar elke thuiswedstrijd van Feyenoord met de trein.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Precies, en volgens mij zijn er ook best veel tieners en mensen vroeg in de 20 hier, en als je dan ook nog in Groningen woont zoals ik, kan je niet elke wedstrijd bezoeken
Geen zin om naar de wedstrijden te gaan betekend niet dat je een successupporter bent. Ik woon in Amsterdam, bene Ajacied in hart en nieren maar ga niet naar de wedstrijden. Ik kijk wel alles en probeer ook alles te volgenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Als het nu op een maandagavond is, dan kan ik me er wat bij voorstellen, maar als je echt wilt dan kun je op 'n zondag best vanuit Groningen op en neer pendelen naar Amsterdam. In de Arena zitten genoeg mensen uit "de provincie".
Touma 1-0.
Touma.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef kevin6188 het volgende:
Toema, of is het Tuma?
die discussie kennen we hier nou wel, en het is er niet het juiste topic voor..quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Loesj het volgende:
[..]
Mijn neefje is 17 jaar, zit nog op school en woont in Arnhem. Hij gaat ook naar elke thuiswedstrijd van Feyenoord met de trein.
Dus het is maar hoeveel je voor je cluppie over hebt he!
Heeft ook met geld te maken denk ik. Ik woon op 15 minuutjes rijden van De Kuip, maar ik heb zelf geen auto en dan zou ik een OV abbonement moeten nemen, waardoor ik heel veel per jaar kwijt zou zijn. Geld wat ik niet heb.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Loesj het volgende:
[..]
Mijn neefje is 17 jaar, zit nog op school en woont in Arnhem. Hij gaat ook naar elke thuiswedstrijd van Feyenoord met de trein.
En als je daar niet voor kiest ben je geen echte supporter?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Loesj het volgende:
[..]
Kennelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef EKterror het volgende:
[..]
En als je daar niet voor kiest ben je geen echte supporter?
Ik zeg ook niet dat jij of iemand anders een successuporter is, ik geef aan dat als je echt wilt, het best mogelijk is om naar het stadion te gaan. Geen zin is dan 'n beter argument om niet te gaan dan 'niet kunnen omdat je ver weg woont'.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geen zin om naar de wedstrijden te gaan betekend niet dat je een successupporter bent. Ik woon in Amsterdam, bene Ajacied in hart en nieren maar ga niet naar de wedstrijden. Ik kijk wel alles en probeer ook alles te volgen
Ben jij Yvette?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Loesj het volgende:
[..]
Arnhem - Rotterdam is ook zooo'n enorme afstand he.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Loesj het volgende:
[..]
Jouw neefje van 17 hoeft zelf niet te voetballen op zondag...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Loesj het volgende:
[..]
Een echte supporter (to support, zoek eens op wat dat betekent), moedigt zijn team aan. Kan moeilijk via teletekst.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef EKterror het volgende:
[..]
Jou neefje werkt later waarschijnlijk ECHT als havenarbeider of vuilnisman, sommige mensen hebben ook tentamens enzoquote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Loesj het volgende:
[..]
Zoals hierboven al werd gezegt, er zit een verschil tussen supporters op internet en supporters in het stadion.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:56 schreef EKterror het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |