Wie is die gozer op de eerste foto? Is dat haar vriend?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de Idols site.
Yepquote:Op maandag 6 maart 2006 21:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wie is die gozer op de eerste foto? Is dat haar vriend?
Hij doet me meer denken aan een kroegbaas.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:55 schreef chansadres het volgende:
Die vriend van Raff heeft veel weg van Josh Homme (Zanger Queens of the Stone Age)
Vond het al een tijdje maar meld het nu maar even![]()
[afbeelding]
Ik vind het zo al vrij dom overkomen eigenlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
Stenders: "Wat doe je anders in het dagelijks leven?"
Raffa: "Nou, nu alleen Idols."
Stenders: "Neeee, maar anders, hiervoor dus."
Raffa: [insert zingende Raffastem]: "Dan ben ik gastvrouw!"
Stenders: "Waar?"
Raffa: "In Emmen."
Stenders: Neeee, waar ben je gastvrouw, ik neem niet aan dat je bij de entree van dat dorp staat.
Nou ja, je had het moeten horen, dan was het vast leuker. Het was leuk wakker worden in ieder geval.
Dat vind ik juist heel ehm..... nou ja, leuk enzoquote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als ze dat doet.
Ik heb zo een idee dat als ze thuis op de wc zit, dat je dan hoort:quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als ze dat doet.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat als ze thuis op de wc zit, dat je dan hoort:
[insert zingende raffastem] Ik zit lekker te poepen!![/insert]
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat als ze thuis op de wc zit, dat je dan hoort:
[insert zingende raffastem] Ik zit lekker te poepen!![/insert]
Kan geen eens wat, als jij in een kroeg staat ben jij al lamquote:Op maandag 6 maart 2006 21:58 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hij doet me meer denken aan een kroegbaas.![]()
Zoiets had ik ook al over Floortje gezegt. Alleen dat zij volgend jaar weer terug in A'dam staat in de aphotheekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:17 schreef Danzig het volgende:
Ik denk niet dat we na Idols nog iets van Raffaela gaan horen (en zien). Raffaela zal mischien alleen nog te zien in de plaatselijke disco's in Emmen waar ze voor een gratis consumptie nog een keer Disco Inferno (met Emmens accent) ten gehore mag brengen, en na afloop kan ze nog gratis bezwangerd worden door de lokale kroegbaas. Daarna kan ze weer verder werken aan haar glansrijke carriere als 'gastvrouw'.
Inderdaad, dat vind ik ook al een tijdje.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:55 schreef chansadres het volgende:
Die vriend van Raff heeft veel weg van Josh Homme (Zanger Queens of the Stone Age)
Vond het al een tijdje maar meld het nu maar even![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al over Floortje gezegt. Alleen dat zij volgend jaar weer terug in A'dam staat in de aphotheek![]()
En jij denkt dat de artiesten die je op tv ziet niet fake zijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:43 schreef VirtualPOM het volgende:
quote uit Henkjans weblog:
'Floortje is het tegenovergestelde van Raffaëla. 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' versus 'doe maar gek, dan doe je niet tenminste niet gewoon'.
Ben ik het persoonlijk mee eens, al wil ik erbij aantekenen dat de houding van Floortje fake is en Raffa gewoon maf IS![]()
Denk wel dat ze het overleefd hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook al over Floortje gezegt. Alleen dat zij volgend jaar weer terug in A'dam staat in de aphotheek![]()
psies, ze hebben bide bewezen dat ze het kunnen, en tot nu toe hebben de nummers 1 en 2 altijd nog een platencontract gekregen, en dat dit jaar vast niet anders zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:56 schreef Lynx666 het volgende:
Raffaela en Floortje blijven beide hierna gewoon lekker doorgaan in de muziek. Raffaela alleen met een kleine pauze.
En Floortje is liever de underdog.quote:Eerste worden? Tja, ik hoop het. Dat zou in elk geval leuk zijn voor Henkjan Smits...Zit-ie nog langer met me opgescheept. (..) Als ik heel eerlijk ben, vind ik het opvallend dat hij in mijn gezicht altijd even aardig is, terwijl hij in de media heel erg tegen me van leer trekt. Het geeft aan dat hij ook maar wat uit zijn nek kletst. (..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |