Vriend, das gewoon omdat je daar kan kiezen uit een aantal dingen, en zij dus niet weten wat je hebt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:59 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Bedoelt ze nou dat ze een vriend en een vriendin heeft?![]()
Jammer, ik dacht: Misschien bedoelt ze een transexueelquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Vriend, das gewoon omdat je daar kan kiezen uit een aantal dingen, en zij dus niet weten wat je hebt.
Of ze hebben het inmiddels weer bijgelegd, dat kan ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:01 schreef BVO het volgende:
@WithMe: Nou ja, zij schrijft het zelf, ik beweer verder niks.
Oh ja, dat kan, ik weet het verder niet. Lijkt me wel de reden waarom ze er bij de liveshows niet bij zijn... of ze nog contact hebben weet ik niet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:03 schreef WithMe het volgende:
[..]
Of ze hebben het inmiddels weer bijgelegd, dat kan ook.
Ze hebben nog wel contact hoor, zie haar videodagboek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan, ik weet het verder niet. Lijkt me wel de reden waarom ze er bij de liveshows niet bij zijn... of ze nog contact hebben weet ik niet...
Ze hebben wel contact! Ze zijn 1 keer aanwezig geweest bij de LiveShows, vaker mogen ze niet komen volgens dat geloofquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan, ik weet het verder niet. Lijkt me wel de reden waarom ze er bij de liveshows niet bij zijn... of ze nog contact hebben weet ik niet...
Belachelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze hebben wel contact! Ze zijn 1 keer aanwezig geweest bij de LiveShows, vaker mogen ze niet komen volgens dat geloof
Vind dat "geloof" ook wat ver gaan zeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Belachelijk![]()
Ze mogen hun dochter wel steunen!
Als je het van dichtbij zo fanatiek meemaakt in je omgeving kan ik me dat prima voorstellenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:12 schreef WithMe het volgende:
Een tijdje terug werd aan de kandidaten gevraagd of ze gelovig waren (volgens mij was dat bij de webchat) en daar zei Raf heel stellig dat ze dat niet was.
Mijn opa en oma zijn ook erg gelovig, waar door mijn vader ook gelovig is opgevoed. Daar vind je nu niks meer van terugquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:12 schreef WithMe het volgende:
Een tijdje terug werd aan de kandidaten gevraagd of ze gelovig waren (volgens mij was dat bij de webchat) en daar zei Raf heel stellig dat ze dat niet was.
Dat gaat toch via de mailquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:18 schreef superhero87 het volgende:
Op Sugababes kun je Raffaela ook een smsje sturenBen benieuwd of dat zal werken
![]()
SMSjes gaan doorgaans per telefoon.quote:
Ze zullen het beste met d'r voor hebben hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vind dat "geloof" ook wat ver gaan zeg.Je eigen dochter....
Geen idee hoe het daar zit, maar als iemands geloof tussen hen en je dochter komt te staan, vind ik dat te ver gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zullen het beste met d'r voor hebben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |