Of te wel, Jussi is paps geworden (Kaisa mamsquote:Hautamäki baby-girl was born 24.3 17.35!!!!!!!
weight: 3,79kg
heigh: 50cm
14 hours of very painfull laybor and emergency section.. we are
still recovering in hospital. Hopefully we can go home tomorrow or friday
Mooi.quote:
Eindelijk is dan ook de naam bekend geworden van het meisje: Kia Neela Hautamäkiquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:21 schreef Relin het volgende:
Nieuws uit het hoge Noorden!
[..]
Of te wel, Jussi is paps geworden (Kaisa mams) en Matti oom!
Misschien verklaart dat wel de goede prestatie op zondag
![]()
Muwhaha! Vittu Matti!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:19 schreef Leatherface het volgende:
Ik zag net een flimpje op youtube waarin Matti Nykänen in één of andere Finse talkshow unverschämt een keiharde wind liet.
Die gast is echt een knuppel.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9N_-zopnwp8&mode=related&search=
Jammer dat ik dat Fins niet versta. Was wel benieuwd waar die conversatie op uitdraaide.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:49 schreef Leatherface het volgende:
Hoe mooi en schilderachtig ik Finland ook vind, dat weinige daglicht in de winter zou me echt opbreken daar.
Maar daar staan dan natuurlijk weer de lange zomeravonden tegenover.
Denk niet dat iemand ze zal missen. Alleen Jussilainen is bekend, de andere twee niet. Of heb ik de afgelopen jaren wat gemist?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:47 schreef Relin het volgende:
Janne wordt weer paps! Vrouw Tiia is in maart uitgerekend.
Kalle Keituri schijnt na dit seizoen te stoppen, gaat naar duitsland verhuizen, naar z'n vriendinnetje
Lauri Hakola is gestopt en ook Risto Jussilainen heeft z'n ski's bij het grof vuil gezet
Wel verrassend om Noorwegen vooraan te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |