Nou opgelost toch? Wat is je klacht??quote:Op zondag 5 maart 2006 05:45 schreef pinda_meisje het volgende:
het is twee weken uit. van zijn kant. drie dagen geleden laat hij me weten dat er vanavond een leuke band speelt. ik ben van plan te gaan, en weet ook dat ik hem dan zie. ik bel hem, hij zegt, "ik vind het leuk dat je er bent, zo lang er geen verwachtingen zijn"
ik denk, ok, geen verwachtingen, lalalaal lekker vrolijk. ik zeg hem hallo, praat met hem, en loop verder. ik blijf bij een groepje jongens zitten. hij zegt me gedag, want meneer gaat naar huis. fluistert hij nog in mn oor "en, word je nog nat van me"
wtf?? verklaarde het net in een sms bericht als een misplaatst grapje. nogmaals, wtf!?!?
WIL hij soms dat ik nog "nat" word? pffff... en dan MIJ vertellen dat ik niets moet verwachten... kenker...
Dat smsje met de boodschap dat het maar een grapje was stuurde exvriend omdat hij een blauwtje heeft gelopen.quote:Op zondag 5 maart 2006 06:35 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Nou opgelost toch? Wat is je klacht??
niet jankenquote:Op zondag 5 maart 2006 05:45 schreef pinda_meisje het volgende:
het is twee weken uit. van zijn kant. drie dagen geleden laat hij me weten dat er vanavond een leuke band speelt. ik ben van plan te gaan, en weet ook dat ik hem dan zie. ik bel hem, hij zegt, "ik vind het leuk dat je er bent, zo lang er geen verwachtingen zijn"
ik denk, ok, geen verwachtingen, lalalaal lekker vrolijk. ik zeg hem hallo, praat met hem, en loop verder. ik blijf bij een groepje jongens zitten. hij zegt me gedag, want meneer gaat naar huis. fluistert hij nog in mn oor "en, word je nog nat van me"
wtf?? verklaarde het net in een sms bericht als een misplaatst grapje. nogmaals, wtf!?!?
WIL hij soms dat ik nog "nat" word? pffff... en dan MIJ vertellen dat ik niets moet verwachten... kenker...
Typisch mannen he, ze willen niks meer met je, maar voor hun eigen ego willen ze wel dat je nog opgewonden van ze wordt. The hell with them!quote:Op zondag 5 maart 2006 05:45 schreef pinda_meisje het volgende:
Inderdaad, anders was het je ex nietquote:Op zondag 5 maart 2006 10:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
maak je niet druk, exen zijn altjd stom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |