SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Spoiler over de promo van volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
ik ook jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef ImPrEzA het volgende:
Mén :-( Ook al keek ik met mn stomme kop vanochtend al in het topic en was het eerste dat ik zag "Edgar is dood", het was wel ff schokkend zeg.. jeez.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil geen promo zien
ik wil nu weer een nieuwe 24
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Michellequote:Op woensdag 8 maart 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Damn, volgende week wordt dus nog veel erger volgens mij...
Ze hadden geen dubbele van 11 en 12 moeten maken, maar een dubbele van 12 en 13
Maar nog 7 daagjes wachten...
[afbeelding]
Na Jack mijn favoriete karakter. Dom dat ze haar eruit hebben geschreven.quote:
Kan ook zijn dat de actrice zelf geen zin meer heeft..quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Jack mijn favoriete karakter. Dom dat ze haar eruit hebben geschreven.
Zou kunnen, maar in het geval van Reiko geloof ik dat niet zo. Het is namelijk niet zo dat ze er een geweldige filmcarrière naast heeft. '24' verdient zeer goed, dus lijkt me sterk dat ze zelf niet meer wilde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de actrice zelf geen zin meer heeft..
Ik vind het juist een goede zet, ook al was Michelle ook een van mijn favorieten. Als er in 24 alleen maar onbetekenende, ongeliefde personages doodgingen zou het maar suf zijn. Nu is er juist constant de reële dreiging aanwezig dat hoofdpersonen (behalve Jack dan) het niet halen. En dat geeft veel meer spanning (IMO).quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Jack mijn favoriete karakter. Dom dat ze haar eruit hebben geschreven.
Op Sjek na..quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:50 schreef TC03 het volgende:
Michelle was niet echt mijn favoriete karakter, maar het maakt de serie inderdaad wel een stuk spannender als je weet dat niet alleen de 'onbekende' good guys dood kunnen gaan, maar ook gewoon regulars. Ik zal nooit 24 kijken met een gevoel à la James Bond waarin je weet de hoofdpersonen het toch wel halen.
Ja dat is waar. Maar ik vind het wel een geruststelling, als Sjek dood gaat is het einde 24. Dat wil ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |