De beste man verdient idd zijn eigen topictitel, als laatste eerbetoon.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:27 schreef qu63 het volgende:
Eddieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat een machtige episodeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik stem voor een "R.I.P Edgar" als TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee of hij geëvacueerd is of nog in zijn cel zit en of die cel is afgesloten. We zullen het volgende week wel zien. Is er dan trouwens ook een dubbelaflevering of gewoon weer één?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef KreKkeR het volgende:
*Snik*
Net afgelopen, even traantje wegpinken... Ook geen geluid bij de 'aftitel seconden'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coole afleveringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond 11 trouwens iets minder, weet niet waarom, weer zo'n 'tussenaflevering'.... En Tony en Henderson in 1 ruimte....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe zal het eigenlijk met die Lynn zijn nu?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Promo's at:
http://feeds.feedburner.com/24Season5Promos
wat is er nou stommer dan in het midden van een crisi weglopen, en je ook nog laten overvallenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef .dot. het volgende:
109 5x13
13 / Mar / 2006
Day 5: 7:00 P.M.-8:00 P.M.
110 5x14
20 / Mar / 2006
Day 5: 8:00 P.M.-9:00 P.M.
Enkele episode dus volgens tvrage.. Iemand linkje naar de preview btw? Isitonyet is er helemaal mee gestopt nu
Overigens,
wel beetje stom gedoe van die Lynn, deze hele actie was niet eens gelukt als ze die keycard niet hadden, en/of Lynn zijn card had veranderd/geblokkeert, maar de terroristen noemden het nog wel 'zo belangerijk'..
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
die laatste aflevering maakt het tot nu toe tegenvallende seizoen wel bijna in 1 klap goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop