ja duhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik geloof dat het toch echt ons aller Sjek was die zojuist de primary suspect van het planten van de nerve gas in CTU heeft neergeschoten.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:17 schreef Dos37 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
De hele opbouw van de scenes en het camerawerk. George die Jack wilt laten leven door hem een parachute te geven, maar moet eerst hem daarvoor overtuigen. Dat stuk was zeer goed. En dan nog het shot waarin het vliegtuig zijn laatste duik maakt, een nucleaire bom in het midden van het seizoen ontploft en uiteraard de uitstekende muziek daarbij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Mason op 1 zetten, bij hem was toch al duidelijk dat ie dood ging. Ik had geen 'damn' gevoel, was alleen maar blij dat hij en niet Sjek dood ging... Ik vind een 'onnodige' dood veel erger. Zoals Chappelle. Dat was echt gruwelijk.
iets op IMDB over een acteur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef TC03 het volgende:
Waar gaan de spoilers over? Over de preview?
mogelijke terugkeer van iemand..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef TC03 het volgende:
Waar gaan de spoilers over? Over de preview?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]Nee die nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Die chloe ookquote:
Zo zielig gewoon. Edgar die aan komt huppelen, ziet de gesealde kamer en dan de verslagenheid op z'n gezicht. Jankende Chloe.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Weer een geliefd personage RIP... en we zitten pas op de helft.
Als we dan toch een niet-terrorist de schuld moeten geven is het Lynn... Als die niet uit schaamte het verzaakt om de diefstal van zijn keycard op te geven leefde arme Edgar (en al die arme anderen die we steeds vergeten) nu waarschijnlijk nog!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:14 schreef Merkie het volgende:
Heb je gelijk in, maar Edgar deed nooit iemand kwaad en had 't gewoon druk. Bah. Terroristen moeten deud.
kut hobbitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als we dan toch een niet-terrorist de schuld moeten geven is het Lynn... Als die niet uit schaamte het verzaakt om de diefstal van zijn keycard op te geven leefde arme Edgar (en al die arme anderen die we steeds vergeten) nu waarschijnlijk nog!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Spoiler over de promo van volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
ik ook jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef ImPrEzA het volgende:
Mén :-( Ook al keek ik met mn stomme kop vanochtend al in het topic en was het eerste dat ik zag "Edgar is dood", het was wel ff schokkend zeg.. jeez.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil geen promo zien
ik wil nu weer een nieuwe 24
It's Time To Shine
Michellequote:Op woensdag 8 maart 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Damn, volgende week wordt dus nog veel erger volgens mij...
Ze hadden geen dubbele van 11 en 12 moeten maken, maar een dubbele van 12 en 13
Maar nog 7 daagjes wachten...
[afbeelding]
Na Jack mijn favoriete karakter. Dom dat ze haar eruit hebben geschreven.quote:
Kan ook zijn dat de actrice zelf geen zin meer heeft..quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Jack mijn favoriete karakter. Dom dat ze haar eruit hebben geschreven.
Zou kunnen, maar in het geval van Reiko geloof ik dat niet zo. Het is namelijk niet zo dat ze er een geweldige filmcarrière naast heeft. '24' verdient zeer goed, dus lijkt me sterk dat ze zelf niet meer wilde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:02 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat de actrice zelf geen zin meer heeft..
Ik vind het juist een goede zet, ook al was Michelle ook een van mijn favorieten. Als er in 24 alleen maar onbetekenende, ongeliefde personages doodgingen zou het maar suf zijn. Nu is er juist constant de reële dreiging aanwezig dat hoofdpersonen (behalve Jack dan) het niet halen. En dat geeft veel meer spanning (IMO).quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na Jack mijn favoriete karakter. Dom dat ze haar eruit hebben geschreven.
Op Sjek na..quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:50 schreef TC03 het volgende:
Michelle was niet echt mijn favoriete karakter, maar het maakt de serie inderdaad wel een stuk spannender als je weet dat niet alleen de 'onbekende' good guys dood kunnen gaan, maar ook gewoon regulars. Ik zal nooit 24 kijken met een gevoel à la James Bond waarin je weet de hoofdpersonen het toch wel halen.
Ja dat is waar. Maar ik vind het wel een geruststelling, als Sjek dood gaat is het einde 24. Dat wil ik ook niet.quote:
Ik denk persoonlijk dat er een government conspiracy om de hoek komt kijken, iets dat ook weer invloed heeft op de verhaallijn van de president (die natuurlijk niets van die conspiracy afweet)... wellicht is dat hetgeen waarvoor David Palmer contact opnam met die crazy bitch van Logan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat over 'opening Pandora's box' is inderdaad erg interessant, ben daar zeer benieuwd naar. Ik denk dat hier China om de hoek komt kijken zoals ik al eerder verteld heb. Ze kunnen nou eenmaal niet meer aankomen met een excuus als dat Henderson een nationalist is die olie in het M-O wil veiligen stellen. Het zal dus iets anders moeten zijn. Bovendien is het vrij ondenkbaar dat een ex-CTU baas zich door terrorisme laat om praten, dat lijkt me ook niet echt mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |