De beste man verdient idd zijn eigen topictitel, als laatste eerbetoon.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:27 schreef qu63 het volgende:
Eddie
wat een machtige episode![]()
![]()
ik stem voor een "R.I.P Edgar" als TT
Geen idee of hij geëvacueerd is of nog in zijn cel zit en of die cel is afgesloten. We zullen het volgende week wel zien. Is er dan trouwens ook een dubbelaflevering of gewoon weer één?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef KreKkeR het volgende:
*Snik*
Net afgelopen, even traantje wegpinken... Ook geen geluid bij de 'aftitel seconden'![]()
Coole aflevering![]()
Ik vond 11 trouwens iets minder, weet niet waarom, weer zo'n 'tussenaflevering'.... En Tony en Henderson in 1 ruimte....![]()
Hoe zal het eigenlijk met die Lynn zijn nu?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Promo's at:
http://feeds.feedburner.com/24Season5Promos
wat is er nou stommer dan in het midden van een crisi weglopen, en je ook nog laten overvallenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef .dot. het volgende:
109 5x13
13 / Mar / 2006
Day 5: 7:00 P.M.-8:00 P.M.
110 5x14
20 / Mar / 2006
Day 5: 8:00 P.M.-9:00 P.M.
Enkele episode dus volgens tvrage.. Iemand linkje naar de preview btw? Isitonyet is er helemaal mee gestopt nu
Overigens,
wel beetje stom gedoe van die Lynn, deze hele actie was niet eens gelukt als ze die keycard niet hadden, en/of Lynn zijn card had veranderd/geblokkeert, maar de terroristen noemden het nog wel 'zo belangerijk'..
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:49 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
die laatste aflevering maakt het tot nu toe tegenvallende seizoen wel bijna in 1 klap goed
Dat van Tony valt dan ook onder persoonlijk dramaquote:Episode 11 een tussenaflevering? Ben je gek! Er gebeurde zoveel. Jack met Hederson, Tony die terug kwam en ontdekte dat Michelle dood ging, Curtis in het ziekenhuis. Het was echt een supergoede aflevering! Juist aflevering 12 was meer een filler, gebeurde niks, behalve wat persoonlijk drama
Aflevering 12 werd pas de laatste vijftien minuten van de zestig goed, daarvoor was het echt blah-blah. Niet slecht, maar wel alle kenmerken van een filler.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:01 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dat van Tony valt dan ook onder persoonlijk dramaIk voor mezelf vond aflevering 12 iig beter dan aflevering 11, waarmee ik niet zeg dat aflevering 11 slecht was. En de aanval op CTU en het sterven van een belangrijk personage vind ik iig belangrijker voor het verloop van het verhaal.
Chapelle idd vet op nummer 1. Nooit ergens zo'n mooie aflevering van welke serie dan maar gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:59 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie de meest zielige aflevering eindes? Bij mij:
1. Chappelle
2. Edgar
3. Terri
Ik had overigens al een nieuwe TT in gedachte bij aflevering 11, maar da's niet echt toepasselijk. "I should be able to walk up his front door". Jack pwnde als een gek. Maar de TT moet eigenlijk veranderd worden in "Initiate lockdown".
Hoe kan je nou Mason op 1 zetten, bij hem was toch al duidelijk dat ie dood ging. Ik had geen 'damn' gevoel, was alleen maar blij dat hij en niet Sjek dood ging... Ik vind een 'onnodige' dood veel erger. Zoals Chappelle. Dat was echt gruwelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef FritsFlits het volgende:
1. George Mason
2. Edgar Stiles
3. Ryan Chappelle
Mason was cool, maar niet dramatisch ofzo. Zoals ik hierboven heb uitgelegd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Chapelle idd vet op nummer 1. Nooit ergens zo'n mooie aflevering van welke serie dan maar gezien.
Mason was ook wel cool, De dood van Teri deed me veel minder omdat ik pas bij seizoen 2 24 had ontdenkt. Toen wist ik al teveel van seizoen 1 natuurlijk.
ik heb nog wel een alternatief einde voor jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Chapelle idd vet op nummer 1. Nooit ergens zo'n mooie aflevering van welke serie dan maar gezien.
Mason was ook wel cool, De dood van Teri deed me veel minder omdat ik pas bij seizoen 2 24 had ontdenkt. Toen wist ik al teveel van seizoen 1 natuurlijk.
Dat vond ik nou juist bij aflevering 11 het geval. De aanval in aflevering 11 was zonder slachtoffers en echt iets concreets behalve het oppakken van een verdachte die niet wilde praten gebeurde er niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aflevering 12 werd pas de laatste vijftien minuten van de zestig goed, daarvoor was het echt blah-blah. Niet slecht, maar wel alle kenmerken van een filler.
Daar heb je eigenlijk wel een punt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mason was cool, maar niet dramatisch ofzo. Zoals ik hierboven heb uitgelegd.
Een goede mix tussen actie en drama. Ben benieuwd hoe het met die Henderson zit, hij zegt dat hij doet wat het beste is voor het land. Dan moet ie wel met een goed verhaal komen, het verhaaltje van de olie in het Midden-Oosten veilig stellen lijkt me wel een gepasseerd station. Ik denk toch echt dat China nu om de hoek komt kijken, temeer omdat Michelle's dood weer ter sprake kwam. "It was all part of a bigger plan" noemde Buchanon het. Nou, wat was dan het directe nut van Michelle's dood? Eigenlijk niets. Behalve dat ze dan Jack konden framen, maar ook dat was eigenlijk maar meer een handigheidje dan echt cruciaal voor de 'patriots'. Net zoals Chloe, zij leeft nog en behalve dat ze CTU helpt natuurlijk had haar dood verder niks uitgemaakt, er van uitgaande dat zij vervangbaar is bij CTU. De aanslagen op de mensen die wisten dat Jack levend was waren veel te nutteloos als het alleen maar ging om de zenuwgas aanvallen en het framen van Jack.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:03 schreef qu63 het volgende:
24 heeft nu wel bewezen dat het in principe een drama-serie is
mn vader keek even mee met het begin van ep 12. dus de terugblik. "zo hey, dat gaat wel erg snel daar!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:05 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 24 best gruwelijk. Gewoon poets-paf, twee junkies geexecuteerd. Mensen die stervend tegen de muren aanhangen.
Poe hey, wat een afleveringen.
Er hoeven geen mensen dood te gaan om een aflevering goed te laten zijn. Ik vond heel aflevering 11 echt superspannend! Dat ontbrak nogal bij aflevering 12 de eerste drie kwartier.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:04 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist bij aflevering 11 het geval. De aanval in aflevering 11 was zonder slachtoffers en echt iets concreets behalve het oppakken van een verdachte die niet wilde praten gebeurde er niet.
Marwan jah, dat was echt debiel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk wel een punt.
De slechtste dood was ongetwijfeld die van Saunders en Marwan
Die werd doodgeschoten door die vrouw van Geal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Marwan jah, dat was echt debiel.En hoe ging Saunders ook alweer dood?
Hoeft in principe niet, CTU leidt het onderzoek naar de aanslagen. CTU uitgeschakeld en je hebt als terrorist vrij spel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef Merkie het volgende:
Maar ik denk dat ze specifiek iemand wilden omleggen binnen CTU. Als ze een effectieve aanslag hadden willen bereiken hadden ze wel in een mall die cannisters losgelaten. Het is al erg veel moeite om CTU in te komen. Nee, ik denk dat ze een specifiek persoon wilden omleggen. Mijn gok is Jack en Kim.
Owja, te debiel voor woorden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die werd doodgeschoten door die vrouw van Geal.
Neh, te spoilerig, misschien ben ik een zeikerd maar als mensen seizoen 5 gaan kijken en ze herinneren zich deze TT, dan weten ze al wat er gaat gebeuren als ze episode 12 kijken. Gewoon "Initiate lockdown".quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef jdiezrequejo het volgende:
wat denken we van:
Code 6! everybody out! GO..! GO..!!!
Als topictitel?
Ik geloof dat het toch echt ons aller Sjek was die zojuist de primary suspect van het planten van de nerve gas in CTU heeft neergeschotenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef qu63 het volgende:
het zijn ook altijd "vrouwen van..." die iemand neerschieten die belangrijk is he
we hebben nog 150 berichten te gaan hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef jdiezrequejo het volgende:
wat denken we van:
Code 6! everybody out! GO..! GO..!!!
Als topictitel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |