I don't think you have it in you.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:28 schreef XxxPimxxX het volgende:
Wie gaat er nog meer om 4/5 uur zijn wekker zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft wat mij betreft weinig zin, want dan duurt het toch nog uren voordat ik hem binnen heb.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:28 schreef XxxPimxxX het volgende:
Wie gaat er nog meer om 4/5 uur zijn wekker zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
80 minuten bedoel jequote:Op zondag 5 maart 2006 21:05 schreef Carport het volgende:
Morgen lekker 2 uur 24 kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt weer perfect vandaag deze manierquote:Op maandag 6 maart 2006 21:52 schreef Merkie het volgende:
Scanman01, gebruik dan binsearch.info. Gewoon zoeken op s05e11 of s05e12 morgen. Wedden dat je 'm hem 's ochtens al binnentrektom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Psychiater die wat met een patient heeft. Als Jack erachter komt loopt het niet goed met hem af.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:11 schreef bob1234 het volgende:
En die nieuwe vriend van Kim is echt niks.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat deden ze alleen als er heel iets ergs was gebeurd. Man wat een steengoede aflevering season 5 zit weer in de lift. Maar welke bekenden zijn er nou dood. Edgar, Carrie(beetje bekend dan)....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef kreischer2000 het volgende:
Trouwens geweldig dat die aflevering in stilte eindigde en niet met die seconde geluidjes, de muziek was sowieso weer geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop