abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:05:29 #251
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35863306
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:00 schreef qu63 het volgende:

[..]

welk adres
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hotmail
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:10:12 #252
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35863459
quote:
On the brighter side, Jack shot the Poltergeist lady in the leg! It seemed like Jack wussed out a few episodes back when he stopped the Centox gas from entering the mall, and then saved a little girl to the accompaniment of lofty music (lofty music--a 24 first? Comment below!). By rediscovering his savage self and shooting JoBeth Williams, he returned to head-hacking, arm-axeing, Chappelle-murdering, guy-torturing form. Jack Bauer is a psycho, but at least he's working for us.

Other observations:

President Logan continues performing even worse than a real president. He looks and acts like a cross between Richard Nixon and Beaker from The Muppet Show.

Tony Almeida is officially the toughest human alive--he can get shot in the neck (season three) or blown up good in a car bomb and only hours later be ready for yelling.

Anyone else think Peter Weller looked just like Robocop when he was reclining in the interrogation chamber?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:11:09 #253
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35863487
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:05 schreef Zhenar het volgende:

[..]

hotmail
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
toch wel met dubbel3 he
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

stuur anders maar naar fok[at]qu63.com of msn: qu633@jeweetwel.com
It's Time To Shine
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:12:35 #254
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35863551
sorry dat ik het zeg maar wat een gezever. Voeg elkaar toe op MSN ofzo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:12:52 #255
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35863562
en waarom bestaat dat Centox Nerve gas eigenlijk niet?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

volgens Google 138 links, maar dat zijn allemaal 24-fansites/blogs etc.!
It's Time To Shine
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:18:35 #256
128069 RenzoBrad
Niet meer actief
pi_35863761
Gisteren beide afleveringen gezien en wat een super einde zeg
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Kan niet wachten tot volgende week dinsdag.

BTW hebben jullie hier ook last van... elke keer als ik een aflevering van 24 gekeken heb, voelt m'n eigen leven zo nutteloos
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(tijdelijk hoor, denk nou niet dat ik depressief oid ben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:25:24 #257
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35863986
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:18 schreef RenzoBrad het volgende:

BTW hebben jullie hier ook last van... elke keer als ik een aflevering van 24 gekeken heb, voelt m'n eigen leven zo nutteloos
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(tijdelijk hoor, denk nou niet dat ik depressief oid ben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Ik kijk 24 juist omdat het zo aan mijn eigen leven doet denken! 't Is zó herkenbaar vaak...
Zo ging ik vandaag boodschappen doen en vroeg ik een vakkenvuller waar de koekjes lagen. Hij zo van "Ik weet het niet". Dus ik schiet zijn vakkenvullende maatje in zijn knie en schreeuw "WAAR ZIJN DE KOEKJES, DAMMIT?!" Roept het kassameisje opeens zo van "Don't kill him, he's our only lead!"
Echt... het is alsof de makers van 24 mijn leven gewoon verfilmd hebben en alleen de namen en motivatie van de karakters hebben veranderd.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_35864149
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:25 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik kijk 24 juist omdat het zo aan mijn eigen leven doet denken! 't Is zó herkenbaar vaak...
Zo ging ik vandaag boodschappen doen en vroeg ik een vakkenvuller waar de koekjes lagen. Hij zo van "Ik weet het niet". Dus ik schiet zijn vakkenvullende maatje in zijn knie en schreeuw "WAAR ZIJN DE KOEKJES, DAMMIT?!" Roept het kassameisje opeens zo van "Don't kill him, he's our only lead!"
Echt... het is alsof de makers van 24 mijn leven gewoon verfilmd hebben en alleen de namen en motivatie van de karakters hebben veranderd.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Lang geleden dat ik weer eens in een deuk lag om een post
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
// Last.fm
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:30:34 #259
141350 Twentyfour
PUT DOWN YOUR WEAPON
pi_35864165
Vandaag 11 en 12 gezien...

Edgar, waarom hij?:( Wat deed hij verkeerd:(
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hij verdiende dit niet kut lynn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Edgar, is een held!!!!

12 is een van de beste afleveringen die ik ooit heb gezien van 24, echt prachtig. Verder kijk ik alweer uit naar volgende week,
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
24, de beste serie ooit.
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:35:52 #260
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35864312
quote:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:36:16 #261
141350 Twentyfour
PUT DOWN YOUR WEAPON
pi_35864330
Zelf denk ik trouwens dat Chloe zichzelf gaat opofferren op Jack te redden, ik weet niet waarom. Maar het is maar een gevoel. Ik hoop eerlijk gezegd ook dat Chloe het is, want als het Tony of Kim is...:|
24, de beste serie ooit.
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:38:33 #262
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35864400
Tony moet blijven samen met Sjek. De rest is wat mij betreft allemaal een potentiële doodgaanert.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35864410
For the in-denial people:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De waarheid is hard, ik weet het....24 lost someone BIG!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:46:40 #264
141350 Twentyfour
PUT DOWN YOUR WEAPON
pi_35864667
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:38 schreef -Mo- het volgende:
For the in-denial people:

[afbeelding]

De waarheid is hard, ik weet het....24 lost someone BIG!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Inderdaad, echt zonde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
EDGAR = HELD!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

. Maar ook dit is weer de kracht van 24, er gaan gewoon echte grote bekende personages dood in de serie. En er staat elke keer wel weer een goede nieuwe op! Dat maakt deze serie natuurlijk ook zo goed..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
24, de beste serie ooit.
pi_35864853
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:46 schreef Twentyfour het volgende:

[..]

Inderdaad, echt zonde
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
EDGAR = HELD!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

. Maar ook dit is weer de kracht van 24, er gaan gewoon echte grote bekende personages dood in de serie. En er staat elke keer wel weer een goede nieuwe op! Dat maakt deze serie natuurlijk ook zo goed..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Best zielig ook dat ie geen Chloe-loving kreeg, en nu sterft als maagd?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:57:31 #266
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_35864982
En het had zo mooi kunnen zijn tussen Edgar en Chloe...
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_35865193
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:57 schreef Hooghoudt het volgende:
En het had zo mooi kunnen zijn tussen Edgar en Chloe...
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest opeens lachen onder Edgars death-scene, omdat ik voor me zag dat ie opeens opging staan, lachen en 'gotcha!' ging zeggen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:06:52 #268
16082 Wytze
...Confidential
pi_35865222
Ik voorspel Edgar leeft

Dikka lala met iedereen edgar leeft
en zo niet, dan gaatie de terroristen wel haunten ofzo.

Echt hoor edgar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:09:40 #269
16082 Wytze
...Confidential
pi_35865304
Net nog een x het einde gekeken
Ik ben boos
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:10:13 #270
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35865319
zou Edgar niet een voordeel hebben dat hij zwaarder is enzo? en daardoor meer lichaamscellen heeft die aangevallen moeten worden? en zn mond gaat nooit ver open, dus als ie zn muil nou gewoon houdt overleefd ie het
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
It's Time To Shine
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:18:30 #271
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_35865538
quote:

[..]

Dus ik schiet zijn vakkenvullende maatje in zijn knie en schreeuw "WAAR ZIJN DE KOEKJES, DAMMIT?!"
Ik schiet meestal de partner neer van zo'n vakkenvuller, werkt ook prima.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_35865663
Ik hoop dat Henderson nog niet dood gaat, ik vind hem echt cool.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:42:43 #273
13148 Shogo
Psycho...
pi_35865987
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:10 schreef qu63 het volgende:
zou Edgar niet een voordeel hebben dat hij zwaarder is enzo? en daardoor meer lichaamscellen heeft die aangevallen moeten worden? en zn mond gaat nooit ver open, dus als ie zn muil nou gewoon houdt overleefd ie het
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Je hebt het plaatje een paar posts boven je niet gezien?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:54:07 #274
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35866165
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:42 schreef Shogo het volgende:

[..]

Je hebt het plaatje een paar posts boven je niet gezien?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Was Jack ook niet dood?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
It's Time To Shine
  donderdag 9 maart 2006 @ 02:03:12 #275
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_35867393
Welke aflevering gaat Chapelle ookalweer precies dood? (Ik volg echt niet meer welke terrorist(en) in welk seizoen waren en welke bazen CTU wanneer had hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop