Vreselijk mens.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Zaten jullie achter de moeder van Floortje?
Dat idee had ik toen ik keek gisterenavond
Een gruwel van een wijf is het en haar dochter ookquote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vreselijk mens..
Steeds gaan staan zwaaien naar iedereen in de reclame enzo. Aandachtstekort ofzo?
Voor een keer niet erg hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
WAt ik wel stom vond trouwens dat de mensen met vrijkaarten eerder naar binnen mochten dan de mensen die kaartjes hadden gekocht en die dus automatisch slechtere plaatsen zouden hebben.
Ik weet het al, ik heb ze door het spiegeltje gezienquote:
Nee is tof juistquote:Op zondag 5 maart 2006 20:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
WAt ik wel stom vond trouwens dat de mensen met vrijkaarten eerder naar binnen mochten dan de mensen die kaartjes hadden gekocht en die dus automatisch slechtere plaatsen zouden hebben.
Heb je dan wel mn toffe Fok! Ster gezien?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jou zag ik niet
Maar dacht bekende gezichten te zien al
Veel kennissen id zaal, bleek.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vreselijk mens..
Steeds gaan staan zwaaien naar iedereen in de reclame enzo. Aandachtstekort ofzo?
Ja netquote:Op zondag 5 maart 2006 20:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je dan wel mn toffe Fok! Ster gezien?.
Ja, het was best aardigquote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar het zal best leuk geweest zijn zo te horen allemaal
Ik vond het zwaar tegenvallen!quote:
Nah het was echt kut, allemaal stomme mensen manquote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar het zal best leuk geweest zijn zo te horen allemaal
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond het zwaar tegenvallen!
dacht dat Sven een echte hunk was...
Sommige mensen zijn nooit tevreden.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel stom dat we geen meet & greet hadden.
Das morgenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel stom dat we geen meet & greet hadden.
bedoelde hij volgens mij niet helemaal serieus, en als dat wel zo was dan is het idd best wel ondankbaarquote:
Als hardnekkige PI-poster ad ik toch wel verwacht dat jij, van alle personen, mijn PI wel doorhad.quote:
Dan kan ik nietquote:
Ja, dat had ik ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als hardnekkige PI-poster ad ik toch wel verwacht dat jij, van alle personen, mijn PI wel doorhad.
Gelukkig waren T&T erquote:
Timquote:
Go youquote:
Dat ga ik morgen tegen Marescha zeggen!quote:
Dat kan PeRi toch niet erg vinden?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen tegen Marescha zeggen!
VREEMDGANGER!
Nee maar Marescha wel!quote:
zeg dat welquote:
Habba habba habbaquote:
CDP, ik en shiNinG_staRquote:Op zondag 5 maart 2006 19:33 schreef WithMe het volgende:
In de verte is de jury gearriveerd, links zijn op de tribune zijn enkele FOK!kers zichtbaar.
Ik zie de moeder van Floortje ookquote:
Oeps, inderdaad vergeten te mailen dat ik ze ontvangen had, maar nogmaals bedankt! Ik heb een topavond gehad!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
Timmai, niks meer van je gehoord, maar ik neem aan dat je de kaartjes hebt gehad?
He, jij zat achter mij he! kom ik nu pas achterquote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Oeps, inderdaad vergeten te mailen dat ik ze ontvangen had, maar nogmaals bedankt! Ik heb een topavond gehad!
euh.. think soquote:Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
He, jij zat achter mij he! kom ik nu pas achter![]()
neeequote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
euh.. think so
was je samen met een blond meisje?
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
neeemeisje met donker krullend haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |