kort stukkie uit interview met monique:
Monique is blij dat mensen op een positieve manier over haar zijn gaan denken, ze is daar niet het hotel voor ingestapt maar ze is blij met de mooie reactie's.
Ook het telefoontje vanmorgen: dat iemand zegt dat ze eerlijk is, doet haar goed, ze is graag eerlijk en haar zelf.
Gemist: Natuur, heeft ze het vaak met Frank over gehad, ze genoot al als de deur openging en ze weer dat water zag, reigers, meerkoeten..vond het naar dat die meerkoet was doodgereden.
Ze kan poolstok springen!!! en gaat dolgraag de natuur in, lekker fietsen/lopen, ook in Italië/Portugal, echt natuurmens.
Tv heeft ze niet gemist, kijkt weleens een dvd'tje, bruin brood, gember thee, ..., weinig nodig...
Keuken: Begin met Gert, is eigenlijk gegroeid, ze kookte al heel lang, ook met vrienden/groepen.
Gastvrouw/computer/schoonmaken/keuken, maakte haar weinig uit.
Ze wou geen vaste rol, dagelijks leven ook gevarieerd, schilderen, schrijven, model staan van alles en nog wat.
Imago verandert: de een zegt je staat in de playboy de ander kent haar alleen van schilderen, de ander weer ergens anders van, is wederom gevarieerd.
ze vertelde dat ze al heel lang met goede doelen bezig is, oa. Tsjernobyl , ze is daar een tijd geweest, behoorlijk pittig overigens.
ze deed dit niet voor haar eigen belang, ze zit er voor de kinderen.
In Italië heeft ze een kwis, ze laat het op de computer zien aan Wilma: Monique Italië
Telefoon ging en streams staan op Holt in de tuin en Jones lezend in de huiskamer, helaas........
Terug:
Soms moet je even in een moment zitten (dip) daar leer je van, niet van alleen maar lol.
Het lijkt meer een evenementenburo dan een hotel en ze gaat het aan door IN het moment te zitten, dealen met het moment..
Gewoon aangaan met wat je tegenkomt, niet gecompliceerd doen, heel makkelijk.
Volgens mij is het nu over en heb ik een stukje van het begin gemist en 2/3 van de rest...:D
Hotel op stelten zegt Moon nog even!
Telefoon, Marian...(van de linedance en alom bekend bij MW).
Iets is top!!!!!! Gaat over kaarten, die zijn binnen. (gala neem ik aan)
Kleding feestelijk, hoeft niet te gala/sjiek zeg maar...
Fijn, hang je aan de lijn en krijg je een plaatselijke niesbui!