abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2006 @ 01:46:57 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_35729851
Moest gisteren van Bluezz, dus ik dacht, laat ik effe een wit voetje halen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 5 maart 2006 @ 01:50:59 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35729948
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35735198
12.00 uur: Wilma is bezig op de computer. John maakt ondertussen het ontbijt klaar voor Auke.
Auke vertelt aan Frank dat hij met 'de kop van jut' en nog een andere attractie op kermissen staat (o.a. in Tilburg). Een uit de hand gelopen hobby noemt hij het.

12.15 uur: Viola is wakker. Het gaat 'naar omstandigheden' uitstekend met haar. Haar stemt klinkt echter niet uitstekend.
Auke denkt een leuke auto voor Frank gespot te hebben in de krant. Frank blijkt echter geen rijbewijs te hebben en hij heeft ook 'helemaal niets' met auto's.

12.25: Auke probeert Frank iets te vertellen over een stuk cake dat hij had meegenomen, maar doet er nogal geheimzinnig over. Frank lijkt enigszins geirriteerd. Viola leest een artikel over haarzelf in de krant.
Nu vertelt Auke dat zijn vader weleens in het programma 'Vreemde vogels' is geweest (ik zeg niets )

12.30: Het blijkt nu dat Auke een stuk spacecake bij zich had. Frank zegt: "dat vind ik altijd wel lekker hoor".

12.40: Frank en Viola zitten in de tuin. Frank zegt dat Mieke vanmiddag om 13.30 uur komt. Daarna besluit hij in de jacuzzi te gaan zitten, lekker in het zonnetje.

[ Bericht 15% gewijzigd door Talitha op 05-03-2006 12:42:05 ]
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35736935
13.00: Auke belt met iemand van de redactie. Hij wil bieden op een roze pakje van Sheila de Vries. "Voor als het ooit weer goed komt met het vrouwtje", zegt hij.
pi_35737347
kort stukkie uit interview met monique:

Monique is blij dat mensen op een positieve manier over haar zijn gaan denken, ze is daar niet het hotel voor ingestapt maar ze is blij met de mooie reactie's.
Ook het telefoontje vanmorgen: dat iemand zegt dat ze eerlijk is, doet haar goed, ze is graag eerlijk en haar zelf.
Gemist: Natuur, heeft ze het vaak met Frank over gehad, ze genoot al als de deur openging en ze weer dat water zag, reigers, meerkoeten..vond het naar dat die meerkoet was doodgereden.
Ze kan poolstok springen!!! en gaat dolgraag de natuur in, lekker fietsen/lopen, ook in Italië/Portugal, echt natuurmens.
Tv heeft ze niet gemist, kijkt weleens een dvd'tje, bruin brood, gember thee, ..., weinig nodig...
Keuken: Begin met Gert, is eigenlijk gegroeid, ze kookte al heel lang, ook met vrienden/groepen.
Gastvrouw/computer/schoonmaken/keuken, maakte haar weinig uit.
Ze wou geen vaste rol, dagelijks leven ook gevarieerd, schilderen, schrijven, model staan van alles en nog wat.
Imago verandert: de een zegt je staat in de playboy de ander kent haar alleen van schilderen, de ander weer ergens anders van, is wederom gevarieerd.
ze vertelde dat ze al heel lang met goede doelen bezig is, oa. Tsjernobyl , ze is daar een tijd geweest, behoorlijk pittig overigens.
ze deed dit niet voor haar eigen belang, ze zit er voor de kinderen.
In Italië heeft ze een kwis, ze laat het op de computer zien aan Wilma: Monique Italië

Telefoon ging en streams staan op Holt in de tuin en Jones lezend in de huiskamer, helaas........

Terug:

Soms moet je even in een moment zitten (dip) daar leer je van, niet van alleen maar lol.
Het lijkt meer een evenementenburo dan een hotel en ze gaat het aan door IN het moment te zitten, dealen met het moment..
Gewoon aangaan met wat je tegenkomt, niet gecompliceerd doen, heel makkelijk.

Volgens mij is het nu over en heb ik een stukje van het begin gemist en 2/3 van de rest...:D

Hotel op stelten zegt Moon nog even!
Telefoon, Marian...(van de linedance en alom bekend bij MW).
Iets is top!!!!!! Gaat over kaarten, die zijn binnen. (gala neem ik aan)
Kleding feestelijk, hoeft niet te gala/sjiek zeg maar...
Fijn, hang je aan de lijn en krijg je een plaatselijke niesbui!
pi_35737521
Mieke is gearriveerd met 2 mannen: haar hubbie en Barry die haar gaat helpen (onbekend waarmee).
Wilma is aan de telefoon en zegt dat Ferry al om 12.00 uur terug had moeten zijn. Even later blijkt Ferry toch binnen te zijn: "Ik ben nog dronken hoor volgens mij".

cap: Foreverblue

Ferri wordt welkom geheten door de overige bewoners. John vertelt meteen dat Frank gisteravond in z'n blote kont op de bal heeft gezeten.

cap: Muerte

[ Bericht 44% gewijzigd door Talitha op 05-03-2006 13:39:41 ]
pi_35738831
Ferri blijkt al sinds vanochtend 7 uur bij de regie te hebben gezeten. Hij verteld dat ze de daar de hele tijd naar teletekst zitten te staren en niet eens bedjes hebben om 's-nachts op te staren. De feed the crew actie blijkt ook echt nodig te zijn. Volgens Ferri is het maar een trieste boel daar.

Even later komt Frank ook naar de slaapkamer en onthult dat hij Ferri wel een leuke jongen vind.
Monique: "Was het lekker, zo tegen Ferri aan?"
Frank: "Ja, Ferri is de leukste!"

Ferri: nog 1 nachtje
Monique: Nou, dat gaat uit de hand lopen
Frank: Dan ga ik mijn grenzen verkennen, verleggen.
pi_35739194
In de huiskamer hebben ze het over het gala morgenavond. Alle bazen komen waarschijnlijk. Van Bart, Kelly e.d. is niet bekend of ze erbij zullen zijn.
pi_35739628
Mieke gaat weer een aantal oefeningen doen met de hoteliers. Inmiddels zijn ook de masseurs gearriveerd. Die zullen echter moeten wachten tot het 'buiten ademen' met Mieke is afgelopen.

Handleiding: ga goed stevig staan. Ferri niet, want die is nog dronken zegt Mieke. Visualiseer je eigen cirkel van licht, inademen + armen omhoog, uitademen + armen omlaag.

Ferri moppert tussendoor: "Wat is dit jongens. Wat nu? Oh, we gaan touwtrekken, jezus!".

[ Bericht 9% gewijzigd door Talitha op 05-03-2006 14:33:30 ]
pi_35740254
De sessie wordt binnen voortgezet. De bewoners worden 2 aan 2 aan elkaar vastgebonden en moeten proberen los te komen. Dat is symbolisch voor het elkaar loslaten wat de bewoners morgen moeten doen .
( )

cap: Newsman

[ Bericht 14% gewijzigd door Talitha op 05-03-2006 14:47:10 ]
pi_35740765
De massages zijn begonnen. Ondertussen nemen Mieke + hubbie afscheid.

[ Bericht 15% gewijzigd door Talitha op 05-03-2006 14:57:26 ]
  maandag 6 maart 2006 @ 19:43:53 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_35785014
Schopje voor Flugel!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 6 maart 2006 @ 19:48:41 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35785216
tnx allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')