aan je lens dan he niet aan je trapleuningquote:Op zondag 5 maart 2006 01:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gewoon rukken man
Ah, ik probeerde het met peper daarom lukte het misschien nietquote:Op zondag 5 maart 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
beetje zout erop strooien, tegen het vacuum
pl! mijn pony is hitsig, lenen?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:05 schreef Pony-Lover het volgende:
waarom zit je lens in je kut?
dit had me broer ook laatst, hij is nu doodquote:Op zondag 5 maart 2006 01:11 schreef harteloos het volgende:
KIJK voor en na foto's
[afbeelding]
zo zat ie dus en hij zat klem
[afbeelding]
en zo is het nu en het doet pijn als ik knipper
Daar kun je wel scherper door zienquote:Op zondag 5 maart 2006 01:04 schreef harteloos het volgende:
[..]
Ah, ik probeerde het met peper daarom lukte het misschien niet![]()
heeft ie in ieder geval geen last meer van z'n lens he.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dit had me broer ook laatst, hij is nu dood
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zat er tussen het incident en het sterven van je broer?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik had het ook eergisteren. Meestal komt het door een reeds beschadigde lens. Vaak is het zo, als dit gebeurd, dat er nog een stukje achter is gebleven in je oog. Dat is ook wat pijn doet als je knippert. Zo'n stukje "verstopt" zich tussen een ooglid.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:11 schreef harteloos het volgende:
KIJK voor en na foto's
[afbeelding]
zo zat ie dus en hij zat klem
[afbeelding]
en zo is het nu en het doet pijn als ik knipper
Aan je zak..je weet toggquote:Op zondag 5 maart 2006 01:22 schreef harteloos het volgende:
voelen waaraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |