abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35970546
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 08:48 schreef ReemF het volgende:
Tedda: sommige dingen kun je via internet uitleggen, andere weer niet. Zoiets als subtiel schaduwen van hoeden wegkrijgen zonder iets/iemand 'plat' te flitsen is niet uit te leggen zo helaas
Ow ok... jammer
pi_36315067
Nou mensen, ik heb dus uiteindelijk gekozen voor Tedda en Pea4fun, omdat hun stijl en ervaring toch de doorslag gegeven hebben.

dus 2 juni is de grote dag en zeer binnenkort zullen de foto's dan wel hier verschijnen.

Heir zijn nog wat trouwfoto's van mij om aan te geven wat voor stijl fotografie ik bedoel.

Deze is leuk omdat je zelden de fotograaf gefotografeerd ziet en nu dus wel.

Deze is een leuke ontspannen foto van de "best man" en zijn zoontje die ook bruidskindje was. Dit soort foto's doen het erg goed in een trouwalbum kan ik je zeggen.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_36315438
Nog twee foto's van een bruiloft, die ik als spread in het trouwalbum gebruikt heb. Het feit dat ik zowiezo een spread gebruik in een trouwalbum is al vrij uniek, maar ik vind ook dat het effect dan veel sterker wordt.
Zoals bij deze:

Hier werkte ik dus met een 19mm lens op me Eos 5 gevuld met zwartwit film (Ilford FP4) en tja, dit soort foto's zie ik gewoon veel te weinig bij trouwreportages en ik deze kennis en bewustzijn probeer ik dus in ieder geval aan drie enthousiaste meiden over te brengen als ze gaan fotograferen op mijn bruiloft. De anderen die mij gemaild hebben stuur ik ook de syllabus die ik getikt heb, zodat ze eigenlijk alleen de praktijkervaring moeten missen, maar wel een stukje vooruit kunnen ermee.

Deze foto vind ik ook supermooi, omdat het gewoon een simpele doch krachtige foto is. Deze had ik als spread achterin het album geplaatst, een beetje als afsluiter van het album, waar de bruid toch nog efkes kijkt naar jouw als kijker.

Oh ja, wat de mensen msschien opvalt, is dat ik alleen maar zwartwit foto's heb laten zien. Dit heeft een reden, ik vind kleur bij de uitvergrotingen teveel opvallen en kracht van de foto wegnemen, daarom doe ik ze zwartwit en dan het liefst nog op film, want die heeft een veel mooiere tonal range dan digitaal, maar dat is denk ik meer een kwestie van smaak.

Voor het feest enzo, maak ik meestal wel kleuren foto's en stop ze dan in stripvorm, zodat dat lekker wegbladerd, zonder beu te worden van sfeerfoto's en snapshots.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_36319244
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:52 schreef hassanjassan het volgende:
Nou mensen, ik heb dus uiteindelijk gekozen voor Tedda en Pea4fun, omdat hun stijl en ervaring toch de doorslag gegeven hebben.
Cool Pea is goed bezig Ben benieuwd naar de eindresultaten als ze die tenminste mogen posten hier
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')