Doen we toch ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:50 schreef Equinix het volgende:
Blijf met je poten van andermans spullen af![]()
Kijk, als er een sneeuwbal tegen mijn auto wordt gegooid door een kind van een jaar of vijf, dan kan ik daar zelfs wel om lachen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:56 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Doen we toch ook![]()
Nee, maar even sirieus: De gemiddelde Fok!ker zal het vroeger ook wel gedaan hebben, toch?
Wat mij betreft zit die automobilist het meste fout, als die gaat slaan en vechten ervoor ...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:56 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Doen we toch ook![]()
Nee, maar even sirieus: De gemiddelde Fok!ker zal het vroeger ook wel gedaan hebben, toch?
hoe typerend.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef Hpzone het volgende:
volkswagen
Idd, manneke deed niks verkeerd, was gewoon aan ,t spelen, ja hij had uit moeten kijken waar ie gooide, maar om em gelijk bruut af te schieten was echt te absurd gewoon.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:37 schreef mazaru het volgende:
Ik kan me nog een jongetje uit Rotterdam herinneren, die voor een sneeuwbal op een auto gooien is doodgeschoten.
Mensen hebben een veel te kort lontje tegenwoordig, met dat soort "grappen" moet je uitkijken.
Ik kreeg er gisteren ook 1 tegen mijn voorruit aangegooid, en ik werd er eigenlijk best wel pissig over.
Maar ik ben ongewapend![]()
Je hebt het echt niet door, hé?quote:Op zondag 5 maart 2006 09:00 schreef Hpzone het volgende:
Kleine notitie dat alle sneeuwballen doelbewust op de zeikant van de auto waren gericht en ook alleen daar raakte.Dat het anders gevaarlijke situaties opleverd begrijp ik ook
Hmm, dat is niet een erg harde handquote:Op zondag 5 maart 2006 00:29 schreef gelly het volgende:
Nee, illegaal is het niet. Ik gooide vorig jaar een sneeuwbal op een rijdende politiewagen, de agenten kwamen alleen even 'babbelen'![]()
Is dat de manier waarop jij bent opgevoed jongen?quote:Op zondag 5 maart 2006 09:00 schreef Hpzone het volgende:
Kleine notitie dat alle sneeuwballen doelbewust op de zeikant van de auto waren gericht en ook alleen daar raakte.Dat het anders gevaarlijke situaties opleverd begrijp ik ook
Ja ja het zal wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Hpzone het volgende:
Heb er zelf geen problemen mee![]()
owja, en mijn vader is al een aantal jaartjes dood![]()
Zo, stoer.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:29 schreef gelly het volgende:
Nee, illegaal is het niet. Ik gooide vorig jaar een sneeuwbal op een rijdende politiewagen, de agenten kwamen alleen even 'babbelen'Op de vraag op welke grond ze mij wensten op te pakken konden ze geen antwoord geven en ze lieten het er dan ook bij
Precies; 'n schampschot was al ruim voldoende geweest om dat kereltje een lesje te leren...quote:Op zondag 5 maart 2006 09:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
Idd, manneke deed niks verkeerd, was gewoon aan ,t spelen, ja hij had uit moeten kijken waar ie gooide, maar om em gelijk bruut af te schieten was echt te absurd gewoon.![]()
Maar toch! d'r is een verschil tussen praten en slaan..quote:Op zondag 5 maart 2006 10:52 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je hebt het echt niet door, hé?
Wat jullie aan het doen was was rete-irritant, dan kan je wel met duizenden 'maar' 'en...' of 'toch' uitvluchten .... wat jullie deden was gewoon reteirritant en wél gevaarlijk ... achteraf beweren dat je heel bewust en 'veilig' zou richten is onzin, je had gewoon sneeuwballen naar elkaar moeten gooien en laat de volgende keer die automobilisten met rust.... als je over een tijd zélf autorijd ontdek je snel genoeg hoe irritant die scholiertjes van 16,17 kunnen zijn die denken 'leuk' sneeuwballen naar rijdende auto's te gooien.
Alleen is het altijd zo krom, dat er eerst een kind moet worden geschept, voordat er daadwerkelijk wat aan gedaan wordt.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:55 schreef gateway het volgende:
Ik vindt dat dat (als hetd at al niet is) strafbaar moet worden!
Levensgevaarlijk! bestuurder schrikt van sneeuwbal, rukt aan het stuur, raakt een ander kind en wet ik wat nog meer!
Om als het goedgaat nogmaar niet van schade aan de auto te praten!
Als je de moeite neemt mn posts hier te lezen, zie je heel duidelijk dat ik dat kort-lontje van die gast afkeur ... dat ik zijn reactie absoluut niet goedkeur, enkel erop wijs dat het gedrag van die scholieren zelf evenmin al te 'jofel' isquote:Op maandag 6 maart 2006 09:03 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Maar toch! d'r is een verschil tussen praten en slaan..![]()
Dan heb je of een paar hele luie of hele domme agenten getroffen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:29 schreef gelly het volgende:
Nee, illegaal is het niet. Ik gooide vorig jaar een sneeuwbal op een rijdende politiewagen, de agenten kwamen alleen even 'babbelen'Op de vraag op welke grond ze mij wensten op te pakken konden ze geen antwoord geven en ze lieten het er dan ook bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |