Dit is ook een vrouwen topicquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Nooit met knuffelbeesten geslapen
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:18 schreef Sanne_ het volgende:
nou ja! een vrouwentopic?
verklaar je nader.. herkauwer
Ja sorry, vind het eigenlijk iets vrouwelijks om met een knuffel in bed te liggenquote:
vroeger was ik nog wel schattigquote:
nu niet meer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vroeger was ik nog wel schattig
quote:
allemaal wel eens last vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik kan soms best een eikel zijn als ik een verkeerde bui heb
maar die heb ik niet zo vaak![]()
![]()
Barra is vrolijk
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef Sanne_ het volgende:
[..]
allemaal wel eens last van
dit meisje gaat slapen.. is al rond de 30 uur wakker
![]()
![]()
![]()
en dit meisje gaat slapen (jawel, nog steeds) met mijn Ted(dybeer) in bedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef The_Terminator het volgende:
Nooit gedaan eigenlijk... Tegenwoordig is mijn laptop mijn knuffel beer. Lekker lui Fok!ken in bed
Maar TS, je hebt zelf nog niet eens gezegd tot welke leeftijd je met een knuffel beer sliep...
hihi!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
truste... doe de groetjes aan je Teddybeertje he !
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef PLAE@ het volgende:
ik dacht al. Die heeft standaard iets tussen d'r benen liggen!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:47 schreef splendor het volgende:
Nu nog steeds, ben 21 maar ik heb een hele lieve van mijn vriendinnetje gekregen en die slaapt altijd langs me als zij er niet is.
slaap ook met mijn knuffelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:47 schreef splendor het volgende:
Nu nog steeds, ben 21 maar ik heb een hele lieve van mijn vriendinnetje gekregen en die slaapt altijd langs me als zij er niet is.
wat een cutie!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:52 schreef ARKON het volgende:
[..]
slaap ook met mijn knuffel![]()
ben een jongen ook nog..![]()
Mijn knuffel:
[afbeelding]
![]()
pikachuquote:Op zondag 5 maart 2006 01:09 schreef Kazu het volgende:
Tot ongeveer mijn tiende heb ik echt met een knuffel geslapen, Stekellief heette ie (was dus een egel)
Nu staat er op de hoek van mijn bed een gele zachte Pikachu die ik al jaren heb, ik laat 'm daar staan omdat, als ik 'm weghaal, het anders zo leeg is
nog steeds trauma's van zeker?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef boekenworm het volgende:
Toen ik een jaar of tien (als ik het me goed herinner) was heeft mijn moeder in een keer al mijn knuffels weggegooit.
Wat extreem onaardigquote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef boekenworm het volgende:
Toen ik een jaar of tien (als ik het me goed herinner) was heeft mijn moeder in een keer al mijn knuffels weggegooit.
Wat liefquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:52 schreef ARKON het volgende:
[..]
slaap ook met mijn knuffel![]()
ben een jongen ook nog..![]()
Mijn knuffel:
[afbeelding]
![]()
Me2quote:
ik heb nog een grote smurf die ik bij mijn geboorte heb gekregenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef bl0emetjE het volgende:
nog steeds! met mn knuffelpoesje, al heel veel jaar (gekregen bij mn geboorte)
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:36 schreef moemoe het volgende:
Ik heb mijn knuffelhond vernoemd naar ex-Ajacied Dani da Cruz Carvalho toen ik 't jaren terug kreeg. In die tijd was ik nogal fan van hem.
[afbeelding]
Ik slaap nu nog steeds met Dani als ik alleen ben.![]()
Na al die jaren is Dani overigens nog nooit in de was geweest, dat vind ik zielig.![]()
Ja, dat vind ik ook. Dan is het niet meer mijn Dani.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je moet hem ook niet wassen want dan is die "eigen" geur eraf
hij kijkt wel zieligquote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Dan is het niet meer mijn Dani.![]()
I just love the carebearsquote:Op zondag 5 maart 2006 20:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Awwww! Ze lijkt op die van BarraCupraCuda.![]()
awwww wat kjoeeeeeeeet, en die van moemoe ookquote:Op zondag 5 maart 2006 20:03 schreef Klonk het volgende:
oeh, het is een ''check mijn teddybeer topic'' geworden, hier mijn lieverdje
teddyplaatje
dat heb ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 09:17 schreef buzzer het volgende:
tot een jaar of zes, toen was de knuffel tot op de draad versleten. Ik heb hem nog wel steeds in de kast liggen.
knuffelberen orgie!?!?!quote:
Ik weet niet wat die knuffels doen 's nachts, maar ik lig gewoon lekker te slapen.quote:
haha je zou raar opkijken als je wakker werd je ze zag knuffelbeertje knuffelnijntje hard van achter nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:44 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die knuffels doen 's nachts, maar ik lig gewoon lekker te slapen.![]()
Trouwens, het zijn allemaal andere soorten! Die doen het niet met elkaar.![]()
En ik heb geen knuffelbeertje en knuffelnijntjequote:Op maandag 6 maart 2006 11:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha je zou raar opkijken als je wakker werd je ze zag knuffelbeertje knuffelnijntje hard van achter nemen
damn ik heb een zieke geest
wat dan wel?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:14 schreef Lotte. het volgende:
[..]
En ik heb geen knuffelbeertje en knuffelnijntjeFoei!
quote:
Mijn vriendin natuurlijk hè, Nijnienijn gaat mooi nergens voor opzijquote:
Ware liefde bestaat nog.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn vriendin natuurlijk hè, Nijnienijn gaat mooi nergens voor opzij![]()
Ik ben ook allergisch voor huiststofmijtquote:Op maandag 6 maart 2006 18:22 schreef Nature4Life het volgende:
Ik ben tot mijn 15e knuffelkoning geweest, met als hoogtepunt 85 knuffels![]()
Toen werd ik ziek door stofmijtallergie en moesten bijna alle beestjes van mijn bed...
Het waren allemaal "realistische" knuffels, want aan die neppe heb ik een hekel. Nu heb ik er nog vier in mijn bed waaronder een doodgeknuffelde die ik bij mijn geboorte heb gekregen.
Hier een paar plaatjes ervan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef NumbDreamer het volgende:
Ik zie dat er nog meer mensen slapen met een troetelbeer knuffelkonijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |