Ik vind juist dat Floortje een vervelende stem heeftquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het maar een irri persoon, en qua zang zou ik ook voor Floortje gaan. Ik vind dat Floortje wel een mooie uitstraling heeft.
Och ja, Ellen had moeten winnenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het maar een irri persoon, en qua zang zou ik ook voor Floortje gaan. Ik vind dat Floortje wel een mooie uitstraling heeft.
Als ze schreeuwt (wat ze nogal eens doet) is het inderdaad vervelend, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Floortje een vervelende stem heeft
Dat krijsen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze schreeuwt (wat ze nogal eens doet) is het inderdaad vervelend, daar ben ik het wel mee eens.![]()
Uberhaupt al als ze praat!quote:
Nou raffaela heeft dat irritante nasale...quote:
zo is het. en niet anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:00 schreef Wicha het volgende:
Ellen was de meest sympathieke kandidaat en technisch de beste zangeres. Jammer voor de finale.
Als ze wil krijsen, had ze gaan moeten gruntenquote:
Wens haar maar sterkte toe.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Glenn86 het volgende:
Stil in dit topic, ik ga denk ik Ellen maar smsen als troost...
Als Floortje grunt, dan ben ik de paus/imam.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:05 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Als ze wil krijsen, had ze gaan moeten grunten![]()
Grunten!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:05 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Als ze wil krijsen, had ze gaan moeten grunten![]()
Ik ga me bezatten...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Glenn86 het volgende:
Stil in dit topic, ik ga denk ik Ellen maar smsen als troost...
Kijk, daar heb je Zijne Heiligheidquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:06 schreef Glenn86 het volgende:
[..]
Als Floortje grunt, dan ben ik de paus/imam.
Ik ga maar ff eten ofzo, m'n verdriet wegeten.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |