quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:57 schreef teamlead het volgende:
ja dag Ellentis leuk geweest... doeidoei
Hoiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:57 schreef teamlead het volgende:
ja dag Ellentis leuk geweest... doeidoei
oh, had al zo'n vermoeden..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, het was volgens mij een bandje
Waarom? Raffaela heeft tenminste een persoonlijkheid.....ook al is ze compleet gestoordquote:
Bij Floortje nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou dat nou veel moeite kosten om te spelen dat je het jammer vindt dat iemand eruit is?
Een persoonlijkheid? Ja, een arrogante dan wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Waarom? Raffaela heeft tenminste een persoonlijkheid.....ook al is ze compleet gestoord![]()
![]()
Je bent niet alleen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
Ik had zo gehoopt op een exit voor Floortje
Vind het maar een irri persoon, en qua zang zou ik ook voor Floortje gaan. Ik vind dat Floortje wel een mooie uitstraling heeft.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Waarom? Raffaela heeft tenminste een persoonlijkheid.....ook al is ze compleet gestoord![]()
![]()
Zij draagt haar arrogantie met flair.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een persoonlijkheid? Ja, een arrogante dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |