Ja, om eerlijk te zijn, vind ik de audities toch nog altijd het leukst, dat is ook niet zo gemaakt enzquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
true, echt heel slecht.![]()
Wel leuke tv.
Ja wanneer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Glenn86 het volgende:
Jammer dat je niet kan tegenstemmen met Idols, dan had ik heel veel op Floortje gestemd![]()
Hee, de kijkersminuut, daar heb ik ook aan meegedaan!
Precies, en daar is de jury tenminste nog echt eerlijk en hard.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn, vind ik de audities toch nog altijd het leukst, dat is ook niet zo gemaakt enz
Inderdaad..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Danzig het volgende:
Interessant hoor hoe die brug werkt
Standje extra snel lijkt mij wel komisch bij Serge..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Danzig het volgende:
Interessant hoor hoe die brug werkt
Leuke naam ookquote:
Paar weken terug, toen ze naar het licht gingen, boven het publiek. Mocht met Chantal babbelenquote:
En jij wilde dat omdat....quote:Hee, ik hoor opeens dat Raffa geen lesbo-erotisch liedje heeft gezongen!
+ wat doen aan haar stem. Ze praat door d'r neus!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Danzig het volgende:
Rafealla moet trouwens wel eens iets aan haar engels doen, tis een beetje Emmen's Engels zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |