quote:
daar heb ik Tommie idd ook zien zittenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef Ayaxola het volgende:
CDP zit sowieso achter de moeder van Floortje, de rest zal er wel bij zitten.
ze zégt wel dat ze circusjuf is, maar volgens mij is ze stiekem gewoon [een hele slechte] acrobatequote:
Wel grote kans natuurlijk nu, ze zit nu toch zo dicht bijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou PeRi al met de moeder van Floortje op de foto staan?????
Mwa, dat vind ik wat ver gezocht hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef j0osszt het volgende:
Err, zagen jullie net ook bij die repetitie, dat raff en ellen naar voren liepen, en floortje niet?
of heb ik niet goed gekeken??![]()
als het zo is, ben ik het er ontzettend mee eens![]()
Ellen en rafaella![]()
Als dat zo is ben ik hier gelijk weer wegquote:
Ik ook, maar dat soort dingen zijn zo vaak, en dan klopt het ook nooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik wat ver gezocht hoor.
Dat zegt niks, zijn repetities om de camerastanden, lichtafstelling enzo in te stellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef j0osszt het volgende:
Err, zagen jullie net ook bij die repetitie, dat raff en ellen naar voren liepen, en floortje niet?
of heb ik niet goed gekeken??![]()
als het zo is, ben ik het er ontzettend mee eens![]()
Ellen en rafaella![]()
Jup idd, ik zoek er niet zoveel achter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat soort dingen zijn zo vaak, en dan klopt het ook nooit.
Alweer outnumberdquote:
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef j0osszt het volgende:
of heb ik niet goed gekeken??
als het zo is, ben ik het er ontzettend mee eens
Ellen en rafaella
Dat zegt niks, zijn repetities om de camerastanden, lichtafstelling enzo in te stellen.
true, echt heel slecht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar deze zijn ook echt gewoon om te janken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |