Kijk maarquote:
lijkt me lullig voor die andere 2.. wie er nu ook naast komt is dus de lulquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat er vanavond twee mensen uit gaan.
Lijkt mij welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Of zouden de mensen die op de kruk zitten doorgaan???
Ze gaan tog niet 2 keer die oubollige truuk herhalenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef ScottTracy het volgende:
Degene die naast Floortje komt te zitten is dus ook door
Nee, het gaat zo. Er komt er nog één bij. Dan denkt diegene op de bank dat ze [s]door[/b] er uit is. Maar dan gaat er weer 1 terug naar de bank en dan is diegene die nog op de kruk zit er uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef ScottTracy het volgende:
Degene die naast Floortje komt te zitten is dus ook door
fuck.. dat kan idd ook nog....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Of zouden de mensen die op de kruk zitten doorgaan???
Nee, er komt nog een afweging tussen de mensen op de kruk denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
Dit wordt dus als volgt. De twee die op de kruk zitten, die zijn door...
Ik kijk nergens meer van op, het blijft toch Idols!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop niet dat ze dat gaan doen...dat die dooor gaan...nee!
dat zou je denken he..... maar Hind weet wel beterquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef teamlead het volgende:
lijkt me lullig voor die andere 2.. wie er nu ook naast komt is dus de lul
t blijft natuurlijk wel rtl4 he.. oubolliger lukt nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Ze gaan tog niet 2 keer die oubollige truuk herhalen![]()
dat is nog steeds ongelofelijk iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zou je denken he..... maar Hind weet wel beter
Oeh ja... I like itquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef Glenn86 het volgende:
[..]
Nee, het gaat zo. Er komt er nog één bij. Dan denkt diegene op de bank dat ze door is. Maar dan gaat er weer 1 terug naar de bank en dan is diegene die nog op de kruk zit er uit.
DE HORROR !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk komt Serge 't podium op. Die mag dan met een wildcard nog aan de finale meedoen.
dat was raar jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik snapte het niet. Martijn sprak tegen Floortje, maar alleen over Ellen? Dat was raar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |