Raffaela kan er ook uit als de jury invloed uitoefend... met een barende kan je ook niksquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm daar kan ik mij voor een groot deel wel in vinden, Raff is vanavond ook goed bezig. Floortje vind ik nog niet echt super goed.
Klopt, maar dat hebben ze vanavond niet gedaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:20 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Raffaela kan er ook uit als de jury invloed uitoefend... met een barende kan je ook niks
Maar sommige mensen hebben we een erg fijne schoolcarriere hèquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
Als ik mn oude klasgenoten terugzie ga ik echt niet uit mn dak hoor...
Misschien bij enkele maar van de rest zou het me echt aan mn reet roesten...
Heb ik ook gehad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hebben we een erg fijne schoolcarriere hè![]()
wat dacht je van die dvd recorder naar z'n hoofd slingerenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:26 schreef amaranta het volgende:
Pff krijg het commentaar niet mee omdat mijn lieve vriend persé nu de dvdspeler moet voorprogrammeren.
Als ik dit gedaan zou hebben terwijl hij tv aan het kijken was had ik nu al een ingeslagen hersenpan gehad.
Hij weet niet meer hoe de showview functie werktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
wat dacht je van die dvd recorder naar z'n hoofd slingeren
ik ook niet, maar #1 en 3 waren goed genoeg om door te gaan..... samen met Ellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Houten hart vond ik dus echt niet goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |