Caifu heeft 'em via PCast.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand 'n link van Man U?
Op Euo football via pcast doet ie 't bij mij (nog) niet, tenminste niet de juiste zender...
http://www.voetbalinbeeld.nl/woensdag.htmquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
Iemand nog een linkje voor real madrid ?
Ach, ik vind het nooit zo erg om een beetje rond te zappen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Mededeling
Wij zijn benaderd door advocaten van de Eredivisie en de Premier League met het dringende verzoek direct te stoppen met het aanbieden van streams van wedstrijden van deze competities. Wij hebben duidelijk gemaakt dat wij zelf geen streams aanbieden en ook niet betrokken zijn bij het tot stand komen van streams. Van schending van copyrights onzerzijds kan daarom naar onze mening geen sprake zijn.
De opvatting dat wij zelf streams aanbieden ontstaat door de links in het programma-overzicht. Om aan deze situatie een eind te maken hebben wij besloten in dit overzicht geen links meer te plaatsen. Voortaan volstaan we met een overzicht van wedstrijden met opgave van de naam van het kanaal. Wij hebben de advocaten hiervan in kennis gesteld.
Het zal even wennen zijn, maar wij hopen dat hiermee het voortbestaan van Voetbalinbeeld is gewaarborgd
Ik heb erg veel moeite om een goede stream van Chelsea te vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalinbeeld doet niks verkeerd, maar zo is het ook nog wel te doen.
Nette reactie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
19:30 Ajax - PSV
GoalTV2
GoalTV2
Mogelijk in SopCast Check de
kanalen
Programma zaterdag 11 maart 2006
Mededeling
Wij zijn benaderd door advocaten van de Eredivisie en de Premier League met het dringende verzoek direct te stoppen met het aanbieden van streams van wedstrijden van deze competities. Wij hebben duidelijk gemaakt dat wij zelf geen streams aanbieden en ook niet betrokken zijn bij het tot stand komen van streams. Van schending van copyrights onzerzijds kan daarom naar onze mening geen sprake zijn.
De opvatting dat wij zelf streams aanbieden ontstaat door de links in het programma-overzicht. Om aan deze situatie een eind te maken hebben wij besloten in dit overzicht geen links meer te plaatsen. Voortaan volstaan we met een overzicht van wedstrijden met opgave van de naam van het kanaal. Wij hebben de advocaten hiervan in kennis gesteld.
Het zal even wennen zijn, maar wij hopen dat hiermee het voortbestaan van Voetbalinbeeld is gewaarborgd
Je kunt ook naar Kerkrade komenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mocht iemand vanavond tijdens het klikken de wedstrijd RODA JC - SPARTA tegen komen.
Wil je die link dan hier plaatsen?
Dat is een zender.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan me uitleggen hoe dat goal tv werkt precies ...
geweldigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:34 schreef borisz het volgende:
link volgt straks denk ik nog een half uur - drie kwartier wachten
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar kan ik ajax zien vanavond ?
Staat er in Sopcast meestal gewoon bij als titel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef Almere-Dude het volgende:
Hoe kan je eigenlijk zien wat de kanalen uitzenden?
Is ie bij jullie ook zo traag??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef borisz het volgende:
sop://202.101.35.149:29019/channel-15998 heb ik gevonden
Ik zie feijenoord.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef borisz het volgende:
sop://202.101.35.149:29019/channel-15998 heb ik gevonden
Heb je sopcast geinstaleerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap er nix van , zie helemaal geen kanalen en die linkjes doen nix
damn...wat kunnen we daar aan doen? zou het straks sneller worden als er meer mensen intunen??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je sopcast geinstaleerd
En ja, bij mij is het ook traag.
Misschien straks een ander kanaal kiezen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:04 schreef rwfeyenoord het volgende:
[..]
damn...wat kunnen we daar aan doen? zou het straks sneller worden als er meer mensen intunen??
Nee hoor, hoe meer mensen hoe beter de uitzending.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef the_undertaker het volgende:
hoe meer mensen tegelijkertijd connecten hoe slechter... zal er dus niet beter op gan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |