Wat is er mis?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Kutcomputer! Anderhalf uur bezig geweest om de boel weer draaiende te krijgen![]()
Eén trojaans paard wat in combinatie met Google-toolbar er voor zorgde dat m'n computer in very slow motion ging. Iedere handeling duurde ongeveer een minuut. Verder nog een hele zooi ad-ware verwijderd. Nu doet-ie het weer. Maar scannen van bijna 90.000 bestanden duurt nogal.quote:
Maar welke? Deze rookt nog wel. Die ander niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:55 schreef pos het volgende:
Dat is Strojer of Snieders of zoiets...
Voorzichtigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga weer even de Wibautstraat oversteken
Ja, klopt, daar traden ze op.quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:59 schreef pos het volgende:
Herman Emmink
kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef Tokay het volgende:
Dat is niet Eddie Murphy, maar die andere.
Arsenio Hall.
Twee keer nee.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef fanneke het volgende:
Adrian Edmondson en Jennifer Saunders
Volgens mij heb jij al aardig wat anders opquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:31 schreef peaceman het volgende:
Melk? hmm nou ik heb momenteel liever wat anders
Oscar Hammerstein.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:06 schreef Berkery het volgende:
Hammerstein?
Ja maar geen melkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al aardig wat anders op![]()
Goedenavond...quote:
hoiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef dartfanaat het volgende:
Avond allemaal
pfff......wat een dag, wilde dat het dinsdag was
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedenavond...ik kom er maar even bij... gedraagt Peaceman zich een beetje hier?
Volgens mij heeft-ie gezopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedenavond...ik kom er maar even bij... gedraagt Peaceman zich een beetje hier?
neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef sooty het volgende:
Jesse Jackson ?
neequote:
Er hangt hier inderdaad een sterke alcoholgeur...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft-ie gezopen
Die arme jongen kan morgen niet meer herinneren wat hij allemaal getypt heeftquote:
nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:39 schreef Berkery het volgende:
Musicus?
Remi?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die arme jongen kan morgen niet meer herinneren wat hij allemaal getypt heeft![]()
Woei. Een doodgegslagen negert dus. Ik ga niet googlelen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:44 schreef fanneke het volgende:
hint: hij werd niet veel ouder dan op de foto.
neuh, niet echt. maar goed. na komende maandag is dat anders.quote:
nee, Amerikaanse jongen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:54 schreef Berkery het volgende:
Andere boeg enzo. Biko?
hé, wat vervelend om te horen. wat er ook is, sterkte ermee en hou je taai!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:54 schreef dartfanaat het volgende:
neuh, niet echt. maar goed. na komende maandag is dat anders.
Moet je maandag naar de tandarts?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:54 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
neuh, niet echt. maar goed. na komende maandag is dat anders.
aanvulling: en is dat ook meteen de enige reden dat ie beroemd is?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef Tokay het volgende:
Fanneke, is de jongen op jouw plaatje om racistische redenen vermoord, ofzo?
Ja, omdat ie floot naar een blanke vrouw.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef Tokay het volgende:
Fanneke, is de jongen op jouw plaatje om racistische redenen vermoord, ofzo?
dank je wel. Ga m'n best doen. Met vrienden en bekenden gaat me dat ook wel lukkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
hé, wat vervelend om te horen. wat er ook is, sterkte ermee en hou je taai!
was het maar waar.....quote:
Ja dat kan ook niet natuurlijk... beetje fluiten en dan zeggen dat ze op Michael Jackson moet gaan lijken..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, omdat ie floot naar een blanke vrouw.
Dat lijkt me een geschikt script voor een film met Denzel Washingtonquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ja, omdat ie floot naar een blanke vrouw.
nog nietquote:
Waarschijnlijk was hij scheidsrechter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Buiten Berdien Stenberg en George Zamfir ken ik niet zoveel fluiters
Je vergeet Pierluigi Collina.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee. Buiten Berdien Stenberg en George Zamfir ken ik niet zoveel fluiters
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou zomaar Julia Stiles kunnen zijn![]()
Je bedoelt dat ze weinig kleding aan heeft?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leuke vrouw is dat.. ze heeft iets leuks over zich, vind ik dan....
![]()
Ook, maar ik vind het ook gewoon een speciale vrouw...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze weinig kleding aan heeft?
Ja maar jij ziet altijd vrouwen die niet in de schaduw van obsessie dione kunnen staan... maw jij bent geen partij...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
Leuke vrouw ?
Ik zie een snollettje die geen tieten heeft en net doet alsof ze omhoog kijkt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ook al val ik niet op vrouwen, ik vind haar ook een mooie/leuke vrouw.
Emmett Tillquote:
Daar heb ik een maand of wat geleden 's avonds laat een documentaire over gezien op de VRT.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:57 schreef fanneke het volgende:
Emmett Till
Dat is Frank idd, wat zal er van hem geworden zijn ?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef Treinhomo het volgende:
Frank Masmeijer.
Idd Wayne Rooneyquote:Op zondag 5 maart 2006 15:34 schreef peaceman het volgende:
Rooney
GOALSquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat maakt de beste man dan ?
Iets wat er toe doet ?
Zoals bijvoorbeeld mooie meubels oid ?
Dan blijft mijn eerste reaktie dus staan; aan twee van die dingen heb je genoeg om een voetbal/handbal/ijshockey/whatever wedstrijd te spelen...quote:
Twee van die dingen?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan blijft mijn eerste reaktie dus staan; aan twee van die dingen heb je genoeg om een voetbal/handbal/ijshockey/whatever wedstrijd te spelen...
Twee is niet altijd genoeg Th.quote:
Voetbal, soms.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh
Voor welke sporten heb je meer dan twee goals nodig dan ?
Zaalvoetbal met 4 teams zeker; zoals dat tijdens de gym wel 's gespeeld werd...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:50 schreef pos het volgende:
Voetbal, soms.
Nee veldvoetbal, Europees...dan ligt het er altijd aan wat je uit/thuis hebt gedaanquote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zaalvoetbal met 4 teams zeker; zoals dat tijdens de gym wel 's gespeeld werd...
Een bank op z'n kant was dan een goal.
Dat zijn doelpunten.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:54 schreef pos het volgende:
Nee veldvoetbal, Europees...dan ligt het er altijd aan wat je uit/thuis hebt gedaan
En dan, Th, zijn 2 goals soms niet genoeg.
Doe nou maar een leuk plaatje Th.quote:
Nope. Wel ongeveer even oud en sort of collega's.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Jesse Jackson?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Colin Powell?
Ja, hij is live behoorlijk wat spectaculairder dan op z'n albumsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik had hem niet herkent.Wel geweldige show van hem gezien op Lowlands
Helemaal alleen?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Gellius het volgende:
Ik ben net de Wibautstraat weer overgestoken.
Gaat het weer een beetje dartfanaat?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:46 schreef dartfanaat het volgende:
Eventjes een groet vanuit het zuiden.
Ben zo weer weg.
Wat sneu.quote:
Zo is dat, Gellius. Positief denken.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Gellius het volgende:
En gelukkig ga ik over vier weken weer!,
.
.
Grote mond, opschepper?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:Een weing bescheiden exemplaar overigens
Het gaat wel, wat gespannen. Maar goed. Morgenavond is alles voorbijquote:Op zondag 5 maart 2006 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje dartfanaat?
Dank je wel, zal wel lukkenquote:
Zijn artiestennaam, het woord wat ik zoek, doet vermoeden dat hij een behoorlijk hoge dunk van zichzelf heeft.quote:
quote:Zit-ie in het rap-wereldje?
Neuh, het is maar één woordquote:Op zondag 5 maart 2006 22:07 schreef Tokay het volgende:
Sir Mix-A-Lot?
Yepquote:
Ik wist niet dat je er was. Trustenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yepik ga Rome afkijken en dan lekker slapen..... dus welterusten.... en ik kom nu niet meer terug
![]()
Lees ook vooral de hintsquote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Zyggie het volgende:
Branford Marsalis?
De Wibautstraat overstekenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Gellius het volgende:
En gelukkig ga ik over vier weken weer!,
.
.
God?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh, het is maar één woord
Je meent het?!quote:
Nou ja, God gaat natuurlijk wat ver. Lijkt me voor een Afro-American toch niet verstandig om jezelf God te noemen, daar krijg je problemen mee.quote:
Oh is het een Afro-American.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, God gaat natuurlijk wat ver. Lijkt me voor een Afro-American toch niet verstandig om jezelf God te noemen, daar krijg je problemen mee.
Leader? Master? Prophet?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, God gaat natuurlijk wat ver. Lijkt me voor een Afro-American toch niet verstandig om jezelf God te noemen, daar krijg je problemen mee.
Hé, dat is Swami_Twelvinchalami!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Een hint in de vorm van een plaatje
[afbeelding]
Op Jazzmatazz 2 deed-ie zelfs meequote:Op zondag 5 maart 2006 23:00 schreef Zyggie het volgende:
Bwag Guru, Marsalis zat er nog niet eens zo heel ver vandaan.
Hij heet tegenwoordig anders:quote:Op zondag 5 maart 2006 23:02 schreef Tokay het volgende:
Ik mis Swami trouwens nog steeds op het forum. Prachtige topics en grappig taalgebruik.
-edit- oh, je staat in zijn fotoboek dus ik neem aan dat je hem kentquote:U kent mij wellicht ook als:
Swami_twelvinchalami, Swedish_Sven, SexyRomeo, Prof. Sprokkelhout, Honingdropje, STENTOR, j.v.d.vondel, Ratecaver, Ouagadougou, Iddis_eye, Zak_Over_mijn_hoofd, Dhr.W.Maas, T1000, Waikiki_Wim, RobbieRicardo.
Ja, klopt.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:08 schreef Berkery het volgende:
-edit- oh, je staat in zijn fotoboek dus ik neem aan dat je hem kent![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen, Sarah Brightman.
Hulde!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Justine Bateman van Family Ties?
Geen tijdquote:Op maandag 6 maart 2006 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Of jij...
Ik ga over 5 minuten weg..quote:
Ach soquote:
Whehe. Geen idee pos, ik denk wel in haar vrije tijd.quote:
Nee, Amerikaanse arts/psychiater en bekend schrijfster van een bepaald soort boeken.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:05 schreef pos het volgende:
Politiek?
Nee haha, dit keer niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
bepaald soort boeken? Zeker geen romans?
Heel belangrijk maar geen leuk onderwerp. Ik heb daar nog nooit boeken over gelezen, dus ik heb geen idee.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee haha, dit keer niet.
Mevrouw is een autoriteit op het gebied van de dood/rouwverwerking.![]()
Da's begrijpelijk, je leest die boeken meestal alleen als je er zelf mee te maken krijgt.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Heel belangrijk maar geen leuk onderwerp. Ik heb daar nog nooit boeken over gelezen, dus ik heb geen idee.
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef Gellius het volgende:
Die streepjestrui van daarnet, dat is toch gewoon Mientjan Faber?
Reese Witherspoon is inderdaad goed.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:49 schreef Berkery het volgende:
Reese Witherspoon in Legally Blonde (geloof ik)
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:29 schreef Gellius het volgende:
Jeetje. Mud? Racey?
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef fotoloog het volgende:
Bay City Rollers
Tsja, je bent een kenner of niet!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:47 schreef fotoloog het volgende:
Mud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |