abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:15:52 #201
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36075496
Taylor Hicks en Chris Daughtry waren de sterren van de avond, erg duidelijk. En onder de dames deden Mandisa en Katherine McPhee het het beste naar mijn mening.

Kellie Pickler was duidelijk de allerslechtste van de avond, gevolgd door Kevin Covais. Het zou me niets verbazen als Kellie door haar uiterlijk en domme-blondje karakter trouwens nog een ronde doormag.... maar ik denk dat Kellie en Kevin straks met z'n tweeen naast Ryan Seacrest staan met de "lowest number of votes..." - En dan mag er 1 naar huis natuurlijk.

Over 4 uur weten we het. Althans, aan de west kust.... aan de oostkust is het al over 1 uur bekend, en dan komt het natuurlijk meteen op internet. Maar ik zie het vanavond wel
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36075557
persoonlijk hoop ik dat ik die kevin of ace ventje volgende week niet meer hoeft te zien. Ook al zou paris een leuke zijn
  donderdag 16 maart 2006 @ 02:07:13 #203
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36076014
Ik vond het toch wel een goede eerste liveshow met 3/4 tegenvallers..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36076471
WTF
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36076610
Ik las hem . De verleiding was te groot .

Maar even over de optredens.

Ace: Mmja, hij blijft leuk om te zien hoor, afgezien van dat haar, maar het optreden stelde wederom niets voor. Begon vals, bleef niet boeiend. Gevalletje Jim denk ik.

Kellie, blegh! Dat domme en irritante wordt écht te erg. En ik ben blij dat Simon het met me eens was over d'r look.

Elliot was schattig bij Stevie, zong goed, maar ik blijf hem niet heel heel boeiend vinden . Komt denk ik bij de top 5, verder niet.

Mandisa! . Ryan die d'r schoenen uittrekt . Was zeker niet haar beste optreden maar toch erg erg leuk. Ze staat er ook zo vol zelfvertrouwen te zingen en te dansen .

Bucky, sja, hij is best goed . Ik zei tijdens z'n optreden dat zn haar beter zat dan dat van mij, nu het een keer gewassen en uit een staart is . Maar het moet er af, net als die snor en sik. Optreden was wel ok.

Melissa heeft een leuke stem, maar ja, er is niet echt iets boeiends aan en tot 2 keer toe de lyrics vergeten helpt ook niet echt.

Lisa is irritant. Ze heeft een lelijk gezicht en dat hele Whitney-gedoe is al wekenlang saai. Vond ook helemaal niets aan d'r optreden. Oh en ze doet zo overdreven in d'r bewegingen .

Kevin . Ik heb heel z'n optreden gelachen . Hij moet alleen oppassen dat dat arrogante een grap blijft en hij het niet te serieus gaat nemen. Het was niet om aan te horen maar geweldig om te zien .

Ik vind het zó jammer dat Katherine zo'n huppelkut is af en toe. Ze heeft namelijk een héle aardige stem en is ook echt knap. Alleen dat stukje Kellie waar ze soms last van heeft is irritant . Oh en héle foute jurk. Dat terwijl ze een lichaam heeft om jaloers op te zijn. Dom dom dom.

Taylor was weer Taylor . Geen héle enge Forrest Gump danspasjes meer en lekker gezing. Zo kennen we hem weer .

Paris zag niét uit en is bloédirritant. Dat Taylor uithalen maakt alsie naast Ryan staat hoort bij z'n raarheid, dat hoef je niet na te doen idioot arrogant huppelaapje . Nee, ik mag d'r niet meer .

Chris blijft gaaf maar ik vond hem deze week niet heel spannend. Toch issie leuk .
  donderdag 16 maart 2006 @ 06:48:26 #206
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36076735
Kevin zit er nog steeds in en ik vond juist dat Melissa McGee het helemaal niet ZO slecht deed.... Jammer dat ze weg is!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36078015
hmm... weet iemand eigenlijk waar de afkortingen LOL, XOR of sinds vandaag BiA voor staan?
Of is dit way beyond forumregels?
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:44:50 #208
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36078333
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 04:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Paris zag niét uit en is bloédirritant. Dat Taylor uithalen maakt alsie naast Ryan staat hoort bij z'n raarheid, dat hoef je niet na te doen idioot arrogant huppelaapje . Nee, ik mag d'r niet meer .
Paris is 17 en eigenlijk nog een kind. Dus die copieert gedrag van ouderen. Taylor ziet er oud uit, dus dat gejoeh moet wel stoer zijn. Vandaar dat zij dat ook doet. Gewoon kinderlijk copieergedrag.

Zie ook de overdreven beweginkjes van Lisa. Vorig jaar was er ook zo'n 16 jarig meisje dat heel erg gemaakt een kunstje deed op het podium.

Zie trouwens ook David met zijn overdreven gecroon. Helemaal afgekeken van de jaren 50/60.
Nu met gitaar!
pi_36079314
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 04:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik las hem . De verleiding was te groot .

Maar even over de optredens.

knip[...]
Dude, you read my mind. Alsof we het samen bekeken en besproken hadden. Scaaarrrryyyeejjj

ow maar lisa is niet lelijk jij h*m*

Dat die ene eruit gevote was, was niet echt een verrassing in mijn ogen. Het publiek heeft goed gekozen. Ik zal wel haar rondborstigheid missen, maar verder dan dat
Maar wel zielig dat ze haar liedje niet eens live op tv mag afmaken haha

[ Bericht 7% gewijzigd door AlohaXa op 16-03-2006 11:09:18 ]
pi_36081206
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:28 schreef dolfg het volgende:
hmm... weet iemand eigenlijk waar de afkortingen LOL, XOR of sinds vandaag BiA voor staan?
Of is dit way beyond forumregels?
de groep die de aflevering online zet volgens mij
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:54:42 #211
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36085130
Die FORD commercial gaat hier voor wat kwijlende mannen zorgen , denk ik
Katherine in boswachterspakje..
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:05:40 #212
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36085441
Die blik van Katherine als de laatste persoon richting bottom 3 gaat..
pi_36086103
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
welke aflevering?
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:30:37 #214
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_36086126
Heb de optredens vandaag pas kunnen kijken:

Ace:
Ok, deed het goed, wat me wel irriteert zijn als die 'hijgjes'na elke zin die hij zingt, zeker als je erop gaat letten is het heel erg irritant.

Kellie:
Kellie viel vandaag tegen Stevie Wonder is duidelijk niet haar ding, maar het blijft Kellie

Elliot:
Sympathieke vent, kan goed zingen maar deze keer vond ik 'm erg tegenvallen. Als je zo'n grote fan van Stevie Wonder bent dan moet je het veel en veel beter kunnen. Vorige viel Elliot ook al tegen, volgens mij moet ie gaan oppassen dat hij niet in de gevarenzone komt.

Bucky:
Verrassend goed voor iemand die niet veel heeft met de muziek van Stevie Wonder. Het optreden was niet erg goed ofzo maar voor Bucky knap.

Melissa:
Tsja, je tekst vergeten is niet heel erg slim, maar desondanks een goed optreden hoewel Melissa beter rocknummers kan gaan doen.

Mandisa:
Haar optreden was ok, niet meer en niet minder. Iets teveel geschreeuw.

Lisa:
Gelukkig geen ballad deze keer, ook Lisa optrden was ok, niet meer en niet minder.

Kevin:
Het blijft leuk om Kevin te zien (en iets minder om te horen), maar hij is niet de nieuwe American Idol.

Katherine:
Zangtechnisch zal het allemaal wel goed zijn met Katherine maar ik hou niet van haar stem, te schel, doet me teveel denken aan Celine Dion. En het blijft toch een beetje een suffe muts...

Taylor:
Goed optreden van Taylor, gelukkig overdrijft ie z'n 'act' niet te veel waardoor het leuk blijft om naar te kijken en te luisteren.

Paris:
Goed optreden, mooie stem maar het blijft een irritant kind. Ze is 17 jaar maar als je haar op het podium ziet dan lijkt het iemand van 40 jaar.

Chris:
Beste optreden van de avond, al hoewel hij natuurlijk de mazzel heeft gehad dat de Red Hot Chilli Peppers het nummer als een keer hadden gecovered en er een rocknummer van hadden gemaakt anders was Chris denk toch door het ijs gezakt.
schorriemorie
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:33:46 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36086219
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:29 schreef -tK- het volgende:

[..]

welke aflevering?
De results van gisteravond:
S05E21 en dan de Ford Commercial
pi_36086607
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:30 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Dude, you read my mind. Alsof we het samen bekeken en besproken hadden. Scaaarrrryyyeejjj

ow maar lisa is niet lelijk jij h*m*

Dat die ene eruit gevote was, was niet echt een verrassing in mijn ogen. Het publiek heeft goed gekozen. Ik zal wel haar rondborstigheid missen, maar verder dan dat
Maar wel zielig dat ze haar liedje niet eens live op tv mag afmaken haha
Ik ben een meisje .
pi_36089048
Zoals het er nu uitziet heb ik 21 eerder binnen dan 20. Ik wou dat ook ik AI gewoon op televisie zou kunnen zien!

En Katharine vind ik gek genoeg het beste op mp3, dan pas hoor je hoe mooi haar stem is.
pi_36091816
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben een meisje .
oh.. ehm.. mja.. dat wist ik echt wel!...

en oh dan ben je ook geen h*m*
pi_36093290
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
toch maar even de resultshow downloaden dan
pi_36095980
Heerlijke aflevering. Kan haast niet wachten op volgende week. Eerst deze nog maar eens bekijken
pi_36096207
. Melissa. . was geweldig. .

Hoogtepunten van de optredens: Paris, Melissa, Chris, Katharine, Kevin . en Taylor.
Dieptepunten: Ace, Lisa en Elliott.

Kom er later nog wel op terug. .
  ESF Reporter donderdag 16 maart 2006 @ 20:48:04 #222
87554 Cee
Welluk?
pi_36097045
Ik kan wel mijn mening over de hele liveshow van de top 12 doorseinen maar liever copy-paste ik gewoon wat clumsy_clown heeft gezegd en zeg 'jah! Vind ik ook!'

Dat Kevin nog niet eens in de gevarenzone komt, verbaasde me niks. En dat Ace in de bottom 3 zat ook niet. En dat Melissa er uit ligt helemaal niet.
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:50:08 #223
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36097115
Ik ben de enige Paris fan nog hier ?
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:54:31 #224
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36097254
quote:
Theme for the performance show will be "music of the 50s," with a special performance by renowned artist Barry Manilow.
Dat word interessant!
  ESF Reporter donderdag 16 maart 2006 @ 21:02:46 #225
87554 Cee
Welluk?
pi_36097520
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben de enige Paris fan nog hier ?
Ga je schamen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: