Ik las hem
![]()
. De verleiding was te groot
![]()
.
Maar even over de optredens.
Ace: Mmja, hij blijft leuk om te zien hoor, afgezien van dat haar, maar het optreden stelde wederom niets voor. Begon vals, bleef niet boeiend. Gevalletje Jim denk ik.
Kellie, blegh! Dat domme en irritante wordt écht te erg. En ik ben blij dat Simon het met me eens was over d'r look.
Elliot was schattig bij Stevie, zong goed, maar ik blijf hem niet heel heel boeiend vinden
![]()
. Komt denk ik bij de top 5, verder niet.
Mandisa!
![]()
. Ryan die d'r schoenen uittrekt
![]()
. Was zeker niet haar beste optreden maar toch erg erg leuk. Ze staat er ook zo vol zelfvertrouwen te zingen en te dansen
![]()
.
Bucky, sja, hij is best goed
![]()
. Ik zei tijdens z'n optreden dat zn haar beter zat dan dat van mij, nu het een keer gewassen en uit een staart is
![]()
. Maar het moet er af, net als die snor en sik. Optreden was wel ok.
Melissa heeft een leuke stem, maar ja, er is niet echt iets boeiends aan en tot 2 keer toe de lyrics vergeten helpt ook niet echt.
Lisa is irritant. Ze heeft een lelijk gezicht en dat hele Whitney-gedoe is al wekenlang saai. Vond ook helemaal niets aan d'r optreden. Oh en ze doet zo overdreven in d'r bewegingen
![]()
.
Kevin
![]()
. Ik heb heel z'n optreden gelachen
![]()
. Hij moet alleen oppassen dat dat arrogante een grap blijft en hij het niet te serieus gaat nemen. Het was niet om aan te horen maar geweldig om te zien
![]()
.
Ik vind het zó jammer dat Katherine zo'n huppelkut is af en toe. Ze heeft namelijk een héle aardige stem en is ook echt knap. Alleen dat stukje Kellie waar ze soms last van heeft is irritant
![]()
. Oh en héle foute jurk. Dat terwijl ze een lichaam heeft om jaloers op te zijn. Dom dom dom.
Taylor was weer Taylor
![]()
. Geen héle enge Forrest Gump danspasjes meer en lekker gezing. Zo kennen we hem weer
![]()
.
Paris zag niét uit en is bloédirritant. Dat Taylor uithalen maakt alsie naast Ryan staat hoort bij z'n raarheid, dat hoef je niet na te doen idioot arrogant huppelaapje
![]()
. Nee, ik mag d'r niet meer
![]()
.
Chris blijft gaaf maar ik vond hem deze week niet heel spannend. Toch issie leuk
![]()
.