Ik kan ook gaan kijken
![]()
Ace: die eerste paar noten [auw] voor de rest weer heel
matig.
Hij moet nummers bij z'n stem kiezen ipv zn favo nummers. Het zou m nu wel eens de kop kunnen kosten binnen een paar weken namelijk.
Simon is trouwens wel eerlijk en niet meer theatraal bot zonder reden
Kellie: hoe kun je Stevie Wonder nou niet kennen? Ze voert haar act iets te veel op.. Haar accent begint ook ècht te irriteren, waar Carrie het heel goed verborg in haar zang. Ze zong het saai, ongeinspireerd en heel monotoon.
Dr domme blondjes-gedrag staat me ook flink tegen
Elliot: Hij was echt ontroerd door Stevie
![]()
Goed gezongen, maar helaas voor hem mist hij iets speciaals. Het miste een giga uithaal, hij stond ook redelijk stil en de band leek iets voor hem uit te spelen
![]()
Wel erg toffe vocalen.
Mandisa: Die schoenen
![]()
Op blote voeten
![]()
Ze begon een beetje wankel, maar herstelde wel. Toch vond ik het nog niet de Mandisa van de laatste 3 weken ..maar ze was wel weer goed. Lekker beweeglijk ook! Simon schijnt ook erg in haar kamp zitten
![]()
Bucky: dat wijdbeens zingen is niet echt een hit
![]()
Erg leuk gedaan, klonk zeer aangenaam aangezien ik geen fan ben van zijn stemgeluid. Saaie styling, hij moet wel nog even leren het hele podium te gebruiken. Eens met Simon over dat haar
![]()
Melissa: Olijfolie?
![]()
Die blunder bij Stevie: GEWELDIG! Maar dan weer je lyrics vergeten, en tussen een mooi geheel zóveel valse noten zingen..vind ik zo jammer
![]()
Hoop niet dat ze morgen gaat, maar zie haar dit graag nog een keer zonder fouten zingen! Ze zag er wel
![]()
uit. Jammer van die last-minute songchange...
Lisa: Beetje jammer dat ze wéér Whitney erbij haalt, want ze moet juist daar van af. Leuk optreden, ze was idd lekker jong en energiek. Goed gezongen, maar toch een beetje veilig..Ze liet wel zien waarom ze in die Top 12 hoorde en dat ze niet alleen maar ballads kan.
Kevin: Duidelijk denkt ie dat hij nu populair is
![]()
Sexy?Hij?
![]()
Wat een compleet vervelend optreden. Slecht gezongen, irritant gedaan. Hij leek het liedje lijken op een 2e rangs Gordon liedje uit de 80s. Ook dat terug praten tegen de jury om grappig te zijn..nee dank je. VFTW zal een flinke kluif hebben aan m!
Katharine: Vanaf haar borst naar benee leek ze zwanger
![]()
Goed gedaan, kalm, sterk. Zij kan lekker schreeuwend uithalen en het irriteert me niet eens! Ook haar makeup en uitstraling zijn flink geboost..ze is niet zo saai meer
![]()
Zij is the one to beat dit jaar.
Taylor:
![]()
Taylor is back! Geweldig gedaan dit. Het liedje lag hem compleet, jammer dat het koortje soms harder klonk dan hem.
![]()
Minder spastisch maar wel vol energie
![]()
En zn haar moet grijs blijven!
Paris: jesus-fucking-christ kan iemand een goede stylist op dat kind afsturen? Performance:
![]()
Ze is terug op dr niveau..goed gezongen, energie spatte er vanaf..jemig wat was dìt goed! Lisa moet gaan uitkijken...
Chris: tja...een rocknummer doen, met mic-stand..it's been done before. Hij moet gaan uitkijken want hier begint hij toch redelijk te irriteren met uithalen bij elke klinker. Toch erg goed gedaan..maar hopelijk volgende keer iets interessants met risico! Hij kreeg wel erg goed commentaar, is Ace zn favorol kwijt?
[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 16-03-2006 02:06:30 ]