abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 maart 2006 @ 20:12:05 #176
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_36001539
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef Seiruu het volgende:
Al een paar keer gebanned op die forums door aan te tonen dat kellie harstikke nep is. Toch wel triest
Tsja, ik denk wel dat iedereen bij American Idols een 'bepaalde rol' speelt, en eigenlijk hebben ze gelijk, daardoor kun je je van de rest onderscheiden.
schorriemorie
pi_36046712
Waarom is de nieuwste nog nergens te vinden
pi_36046905
als ik zo lang moet wachten als vorige week duurt het wel tot een uurtje of 17.00u
pi_36047471
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:39 schreef Timmai het volgende:
als ik zo lang moet wachten als vorige week duurt het wel tot een uurtje of 17.00u
Het is toch wat met die rip-groepen van tegenwoordig. Totaal geen respect meer voor het vak

Trouwens toen ik jou naam las... las ik Jamai
pi_36050784
Ik kan ook niet meer wachten

Ik heb ep 18 echt meer dan 100 keer afgespeeld, stukje van Taylor Hicks dan! Die vent is echt geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36057549
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef Seiruu het volgende:
Ik kan ook niet meer wachten

Ik heb ep 18 echt meer dan 100 keer afgespeeld, stukje van Taylor Hicks dan! Die vent is echt geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit wanhoop heb ik de spoiler gelezen
pi_36057736
Eventueel kan je op rickey.org alvast stukjes zien.
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:21:00 #183
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36057747
Ik ga hem maar LowQuality optreden voor optreden downloaden
Zelfs de "vroege" bronnen hebben nog niets staan!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36058072
Op basis van mp3s ben ik erg onder de indruk van Taylor, Katharine en in mindere mate van ... Bucky. Klinkt nog best leuk.
pi_36060167
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:31 schreef Sneeze het volgende:
Op basis van mp3s ben ik erg onder de indruk van Taylor, Katharine en in mindere mate van ... Bucky. Klinkt nog best leuk.
Maar zo verneukt je toch het hele American Idol ervaring, net als low quality versies downloaden.
Wat ik wel gemerkt het is dat wanneer het zo lang duurt voordat het uitkomt, dat er dan altijd een 5.1 audio geluid versie uitkomt. Dat is natuurlijk ook wel kewl
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:54:39 #186
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36060847
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Maar zo verneukt je toch het hele American Idol ervaring, net als low quality versies downloaden.
Wat ik wel gemerkt het is dat wanneer het zo lang duurt voordat het uitkomt, dat er dan altijd een 5.1 audio geluid versie uitkomt. Dat is natuurlijk ook wel kewl
Die ook 2/3x zo groot is en dus keilang duurt om binnen te halen
pi_36062904
Je denkt: na een dag werken kan ik m in ieder geval gelijk aanzetten.... niks dus.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_36063710
Nog ff geduld, hij is net uitgebracht en zal binnenkort wel op je lokale tv boer te dl/en zijn
pi_36064617
Ik wil 'm graag nog zien voor het slapen gaan
pi_36065068
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet wachten.
pi_36065243
Ik heb em ook nog niet maar het schijnt dat
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Seiruu op 15-03-2006 19:43:24 ]
  ESF Reporter woensdag 15 maart 2006 @ 19:33:54 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_36065463
Hm, da's raar, bij AI heb ik nog nooit gehad dat ik per sé een hele aflevering binnen wilde hebben zonder vantevoren er iets over gelezen te hebben. Ik zit 's ochtends voordat ik naar m'n werk ga even achter de computer de low quality clippies te zoeken en gooi de mp3'tjes op mijn speler en probeer er zo veel mogelijk te bekijken voordat ik weer naar mijn bushalte stiefel.

Vandaar dat ik ze allemaal heb gezien en
SPOILER
pi_36065569
En daar is tie dan eindelijk! om 19.19 uur gepost.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_36065905
Is het niet woensdag - donderdag
pi_36065950
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef dolfg het volgende:
En daar is tie dan eindelijk! om 19.19 uur gepost.
Nu hopen dat het het wachten waard is. Grappige is dat ik nu geen zin heb om te kijken...

maar doe het natuurlijk wel!
pi_36072691
Mandisa YEAH
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:39:59 #197
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36073615
quote:
According to J records (warning-music blares when site is opened--ugh). Barry Manilow will be performing on American Idol Wednesday March 22. He's got a record of 50's music coming out shortly. Maybe that week will feature the kids singing 50's tunes? And Rod Stewart will appear, Wednesday April 19. Rod has been recording standards lately. Could be that week's theme is the Great American Songbook.
Yay...[not]
pi_36073693
Sohee, Katherine wordt ook met de week mooier zeg
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:25:46 #199
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36074721
Ik kan ook gaan kijken

Ace: die eerste paar noten [auw] voor de rest weer heel matig.
Hij moet nummers bij z'n stem kiezen ipv zn favo nummers. Het zou m nu wel eens de kop kunnen kosten binnen een paar weken namelijk.
Simon is trouwens wel eerlijk en niet meer theatraal bot zonder reden

Kellie: hoe kun je Stevie Wonder nou niet kennen? Ze voert haar act iets te veel op.. Haar accent begint ook ècht te irriteren, waar Carrie het heel goed verborg in haar zang. Ze zong het saai, ongeinspireerd en heel monotoon.
Dr domme blondjes-gedrag staat me ook flink tegen

Elliot: Hij was echt ontroerd door Stevie Goed gezongen, maar helaas voor hem mist hij iets speciaals. Het miste een giga uithaal, hij stond ook redelijk stil en de band leek iets voor hem uit te spelen Wel erg toffe vocalen.

Mandisa: Die schoenen Op blote voeten Ze begon een beetje wankel, maar herstelde wel. Toch vond ik het nog niet de Mandisa van de laatste 3 weken ..maar ze was wel weer goed. Lekker beweeglijk ook! Simon schijnt ook erg in haar kamp zitten

Bucky: dat wijdbeens zingen is niet echt een hit Erg leuk gedaan, klonk zeer aangenaam aangezien ik geen fan ben van zijn stemgeluid. Saaie styling, hij moet wel nog even leren het hele podium te gebruiken. Eens met Simon over dat haar

Melissa: Olijfolie? Die blunder bij Stevie: GEWELDIG! Maar dan weer je lyrics vergeten, en tussen een mooi geheel zóveel valse noten zingen..vind ik zo jammer Hoop niet dat ze morgen gaat, maar zie haar dit graag nog een keer zonder fouten zingen! Ze zag er wel uit. Jammer van die last-minute songchange...

Lisa: Beetje jammer dat ze wéér Whitney erbij haalt, want ze moet juist daar van af. Leuk optreden, ze was idd lekker jong en energiek. Goed gezongen, maar toch een beetje veilig..Ze liet wel zien waarom ze in die Top 12 hoorde en dat ze niet alleen maar ballads kan.

Kevin: Duidelijk denkt ie dat hij nu populair is Sexy?Hij? Wat een compleet vervelend optreden. Slecht gezongen, irritant gedaan. Hij leek het liedje lijken op een 2e rangs Gordon liedje uit de 80s. Ook dat terug praten tegen de jury om grappig te zijn..nee dank je. VFTW zal een flinke kluif hebben aan m!

Katharine: Vanaf haar borst naar benee leek ze zwanger Goed gedaan, kalm, sterk. Zij kan lekker schreeuwend uithalen en het irriteert me niet eens! Ook haar makeup en uitstraling zijn flink geboost..ze is niet zo saai meer Zij is the one to beat dit jaar.

Taylor: Taylor is back! Geweldig gedaan dit. Het liedje lag hem compleet, jammer dat het koortje soms harder klonk dan hem. Minder spastisch maar wel vol energie En zn haar moet grijs blijven!

Paris: jesus-fucking-christ kan iemand een goede stylist op dat kind afsturen? Performance: Ze is terug op dr niveau..goed gezongen, energie spatte er vanaf..jemig wat was dìt goed! Lisa moet gaan uitkijken...

Chris: tja...een rocknummer doen, met mic-stand..it's been done before. Hij moet gaan uitkijken want hier begint hij toch redelijk te irriteren met uithalen bij elke klinker. Toch erg goed gedaan..maar hopelijk volgende keer iets interessants met risico! Hij kreeg wel erg goed commentaar, is Ace zn favorol kwijt?

[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 16-03-2006 02:06:30 ]
pi_36075273
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef woutf het volgende:
Sohee, Katherine wordt ook met de week mooier zeg
Haar decolette is wel mooi, maar dude dat soep jurkje was toch niks joh. Laat niets meer van haar prachtige slanke waistline en heupen zien. Ze lijkt op een chubby meisje maar toch een heerlijk non-bubber lichaam.

Oh ja en een prachtige uitstraling en gezicht natuurlijk

Die Taylor Hicks

Damn die paris. Ze zong wel aardig, maar ik haat hoe ze haar gedraagt. bah

[ Bericht 10% gewijzigd door AlohaXa op 16-03-2006 01:16:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')