Paris ziet er wel vaker wat 'vreemd' uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie heeft in godesnaam Paris gestyled bij die uitslag?
Stevie Wonder. Daarom mag hij volgende week tot in den treure weer gecovered worden bij het eerste liveshow-thema!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie heeft in godesnaam Paris gestyled bij die uitslag?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Stevie Wonder. Daarom mag hij volgende week tot in den treure weer gecovered worden bij het eerste liveshow-thema!![]()
Gaan ze dan ook Corey Clark uitnodigen voor de liveshows?quote:
Eigenlijk best wel wreed, wordt je eruit gestemd mag je meteen een nummer gaan zingen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Lekker zo'n jankende teleurgestelde Ayla
Dergelijke warezlinkjes mogen niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beter zoeken.
Ik zie trouwens niks in je post CDP...
Ssstquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Dergelijke warezlinkjes mogen niet.
Doe niet zo lullig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja we kunnen niet met 1 persoon rekening houden als de rest het al gezien heeft..
Als de uitzending nog niet is geweest jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:20 schreef oYo het volgende:
Maar ook spoilertags gebruiken wordt gevraagd.
Irritant is dat jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:08 schreef LeBeau het volgende:
Moet je nou echt voor elk optreden een aparte post maken?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef oYo het volgende:
Ach jij je zin CDP, ik was vergeten dat je een hoog Kevin Covais gehalte had.
Ik zal het topic maar vermijden omdat jij nog pubert en gewoon geen zin hebt om een betje rekening te houden met anderen.
Ik wil best rekening houden met anderen (meervoud).Dat jij nou Ayla Brown trekjes hebt en verwacht dat de hele wereld om jou draait.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef oYo het volgende:
Ach jij je zin CDP, ik was vergeten dat je een hoog Kevin Covais gehalte had.
Ik zal het topic maar vermijden omdat jij nog pubert en gewoon geen zin hebt om een betje rekening te houden met anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |