SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:37 schreef Funkytrip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter zoekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:59 schreef Duiveltja het volgende:
Wat raar dat er geen vrouwenaflevering te vinden is
Tijd voor een bril?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beter zoeken.
Ik zie trouwens niks in je post CDP...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:54 schreef -tK- het volgende:
[..]
Tijd voor een bril?
ik ze heel veel mooie kruisjes![]()
Will is waardeloos.quote:
Ze had vond ik het verkeerde nummer gekozen, haar stem past wel goed bij Heart maar ze had een ander nummer van Heart moeten kiezen, iets waar haar stem beter naar voren kwam.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Melissa hmmmzzz gaat wel.Niet bijzonder goed, maar wel beter dan de eerste 2 Paris en Lisa
Ik vond haar auditie super, maar kan haar echt niet meer uitstaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ben nu pas de meiden aan het kijken, maar wat was Paris slecht zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |