Zo, de jongens zijn ook weer de revue gepasseerd, maar ik vond de aflevering tegenvallen.
Van goed naar slecht:
1: Tay! Die epileptische aanval!
![]()
. Geweldig!
2: Chris. Hoewel we beter van hem gewend zijn bleef het lekker klinken en heeft hij gewoon een topstem. Verder ook gewoon een aardige gozert.
*vanaf hier vind ik ze allemaal een klasse lager zitten*
3: Bucky. Aardige stem, sympathieke jongen, lelijk hoofd. Hopelijk heffen de eerste 2 het laatste voor hem op, in ieder geval voor een weekje of 2.
4: Elliot: Saai optreden maar nog steeds wel een aardige stem. Ik zie echter niet wat de jury zo geweldig vindt aan hem.
4: Ace. Vreselijk gezongen, dat hoge gedoe is echt niets voor mij maar goed, omdat ik Father Figure zo leuk vond mag hij op plek 5.
6: Gedeon. Vréselijke jongen, walgelijk arrogant, gruwelijke grijns, inténs lelijk schilderij. Helaas kan het gedrocht een toon vasthouden.
![]()
.
7: Kevin. Kevin maakt mij aan het lachen. Kevin kijkt tijdens het zingen namelijk nét zoals mijn 2-jarige nichtje die met een speelgoedmicrofoon doet alsof ze zingt. Die intense blik
![]()
. Ik denk echter wel dat het tijd is dat Kevin vertrekt, hoewel ik liever eerst Gedeon zie oprotten.
8: Will. Saaie, sááie gast met z'n irritante stem en z'n wannabe-populaire gedrag. Ew.
![]()
.