abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:07:03 #76
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35883986
Will: Niet super optreden, maar wel een v/d beste vocalen..
Taylor: Meer hoef je niet te zeggen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:14:28 #77
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35884245
Elliot: Gewoon kwaliteit ondanks mindere nummerkeuze
Ace: Hij durft qua nummerkeuze, hij is , hij komt over, hij zingt goed..
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:24:00 #78
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35884567
On March 15th, final 12 American Idol contestants will exclusively perform Stevie Wonder songs culminating in Stevie one old song with the final 12 contestants and one of his new songs (TBD) from A Time To Love. This episode will also feature Stevie interacting with the contestants; giving each one advice & tips...
pi_35884624
Maar goed dat Joseetje er dan niet meer bij is. .
pi_35885173
Zo, de jongens zijn ook weer de revue gepasseerd, maar ik vond de aflevering tegenvallen.

Van goed naar slecht:

1: Tay! Die epileptische aanval! . Geweldig!
2: Chris. Hoewel we beter van hem gewend zijn bleef het lekker klinken en heeft hij gewoon een topstem. Verder ook gewoon een aardige gozert.
*vanaf hier vind ik ze allemaal een klasse lager zitten*
3: Bucky. Aardige stem, sympathieke jongen, lelijk hoofd. Hopelijk heffen de eerste 2 het laatste voor hem op, in ieder geval voor een weekje of 2.
4: Elliot: Saai optreden maar nog steeds wel een aardige stem. Ik zie echter niet wat de jury zo geweldig vindt aan hem.
4: Ace. Vreselijk gezongen, dat hoge gedoe is echt niets voor mij maar goed, omdat ik Father Figure zo leuk vond mag hij op plek 5.
6: Gedeon. Vréselijke jongen, walgelijk arrogant, gruwelijke grijns, inténs lelijk schilderij. Helaas kan het gedrocht een toon vasthouden. .
7: Kevin. Kevin maakt mij aan het lachen. Kevin kijkt tijdens het zingen namelijk nét zoals mijn 2-jarige nichtje die met een speelgoedmicrofoon doet alsof ze zingt. Die intense blik . Ik denk echter wel dat het tijd is dat Kevin vertrekt, hoewel ik liever eerst Gedeon zie oprotten.
8: Will. Saaie, sááie gast met z'n irritante stem en z'n wannabe-populaire gedrag. Ew. .
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:44:35 #81
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35888807
Will, Kevin en Gideon mogen van mij alle drie gaan. En ik denk dat we vanavond 2 van die 3 ook zien verdwijnen....

Taylor en Chris waren weer top, en ik vond Bucky ook goed eigenlijk. Ace Young viel me vreselijk tegen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35889404
1. Chris, heeft de beste stem van allemaal, kan het ver schoppen in het muziekwereldje, maar hij is misschien wat te beperkt?
1. Taylor, gedeelde eerste plaats. Hoe hij performde, en zijn zang waren helemaal goed, maar daarnaast heb ik toch iets tegen m en danste hij belachelijk.
3. Elliott, ingetogen ballad, als ik er met mn ogen dicht naar luister is het helemaal perfect.
4. Will, vond het niet zo slecht, ik werd er persoonlijk wel vrolijk van. Veel talent heeft ie, misschien iets te groen.
5. Ace, viel wel tegen deze avond. Zijn stem heeft wel heel veel bereik, dat hoge vind ik niets, maar snap wel dat de jury daar iets in ziet.
6. Gedeon, deed het "wel aardig" maar hij heeft zo'n rotkop.
7. Bucky, niet mijn ding, slecht optreden. Mag eruit.
8. Kevin, dit jongetje mag ook naar huis, zeker nu hij 65+ nummers gaat zingen.
pi_35890406
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind Katharine ook beter zingen dan Raffaëla, en ze is ook een stuk mooier. Ze heeft zulke mooie ogen, en een prachtig figuur en ze kijkt zo sexy en lief tegelijkertijd.
wat hij zegt
pi_35891681
Kellie Wat een schatje is het toch. Absoluut niet de beste zangeres, maar echt superleuk

Mandisa is by far the best singer. Wow, wat een stem. Wow wat een performance. Katharine is een goede tweede. Goede stem, goede performance, leuke kop en leuk meisje Paris valt me steeds meer tegen. Toch vrij vervelend en qua stem niets vergeleken bij haar auditie. Lisa is nog wel redelijk, iig beter dan Paris.

Kinnik gaat naar huis en neemt Ayla of Melissa mee. Melissa heeft opzich nog wel een relaxte stem, een beetje hees. dus Kinnk en Ayla voor mij

Nu de mannen kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door BliksemSchigt op 09-03-2006 21:44:15 ]
pi_35891766
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:14 schreef Andiyan het volgende:

2. Katharine, ondanks veel slechter dan Raffa heel netjes gedaan en ik word blij van haar
je wil de Nederlandse Idols toch niet vergelijken met al deze mensen right?

Katharine knalt iedereen er hier af joh. Zelfs een Ayla of Kellie had hier Idols gewonnen.

Veel slechter dan Raffaela, wat een grap
pi_35893474
Nou, hier word je niet vrolijk van

Taylor was briljant. Geniale kerel, gave performance, heerlijke stem Chris klinkt normaal erg goed, ook een relaxte stem. Dit keer net wat minder. Elliot kan ook wel zingen, weet nog steeds niet hoe of wat met hem Bucky klinkt ook nog best relaxed, dat rauwe schorrig-achtige heeft wel wat. Net als dat Melissa heeft bij vrouwen.

Ace, Will, Gedeon en Kevin mogen ASAP weg. Kevin is dan nog best grappig, maar dat is ook het enige. Ace was echt slecht. Will is een vervelend mannetje en Gedeon is een en al irriterend.

Op dit moment zeg ik dat het gaat tussen Taylor, Mandisa, Katharine en Kellie. Met als outsiders Chris, Paris en Lisa.
pi_35895984
bij welke afleveringen zijn we? 17 en 18 toch?
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:50:42 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35896012
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
bij welke afleveringen zijn we? 17 en 18 toch?
Oui.
A.M.A.B
pi_35896175
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:50 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Oui.
Zozo, je spreekt je talen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:58:33 #90
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35896268
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zozo, je spreekt je talen.
aber natürlich.

Ben overigens wel benieuwd wie er uitgaan. Ik denk bij de vrouwen Melissa en Kinnick en bij de mannen Kevin en Will.
A.M.A.B
pi_35896389
Kinnik en Will zeker ja, ik ga eerder voor Gedeon en Ayla.
  ESF Reporter donderdag 9 maart 2006 @ 23:04:48 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_35896460
Gedeon en zijn schilderij, het was aandoenlijk maar ook creepy as hell. Hoe die gast praat. Een beetje Forrest Gump achtig. Ik hoop dat hij er nog even in blijft. Kevin mag weg, maar het is zo'n schattig kuiken dat het zielig is hem er uit te stemmen. Wat kan ik zeggen, ik heb een zwak voor underdogs. Maar het is toch beter om Kevin nu al uit de waan te helpen dat hij de Idol zal worden, dan hem helemaal gek te maken daar in Hollywood totdat het een of andere corrupte bebrilde pimp wordt.
pi_35896550
Kevin mag wel door als ie gaat rappen trouwens
  ESF Reporter donderdag 9 maart 2006 @ 23:08:29 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_35896594
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kevin mag wel door als ie gaat rappen trouwens
Hij zou nog meer mompelen en slissen dan 50 Cent.
pi_35896714
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:08 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij zou nog meer mompelen en slissen dan 50 Cent.
En ondertussen heel stoer z'n brilletje weer even rechtzetten
pi_35897932
Dat "dansje" van Taylor!
Super!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 00:31:19 #97
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35899128
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:04 schreef Cee het volgende:
Gedeon en zijn schilderij, het was aandoenlijk maar ook creepy as hell. Hoe die gast praat. Een beetje Forrest Gump achtig.
Die voorstukjes worden van de autocue gelezen en Gideon is dat niet helemaal machtig
Vandaar die robotstem. Na het optreden is hij duidelijk een stuk normaler. Ik vind hem echt supergoed zingen, perfect op pitch. Jammer van die grijns helaas. Ik denk dat hij vanavond vertrekt.
Nu met gitaar!
pi_35900105
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

je wil de Nederlandse Idols toch niet vergelijken met al deze mensen right?

Katharine knalt iedereen er hier af joh. Zelfs een Ayla of Kellie had hier Idols gewonnen.

Veel slechter dan Raffaela, wat een grap
Doe ik ook niet. Maar slechts bij dit nummer vond ik Raffaëla's versie beter.
Ik ben er wel van overtuigd dat alle deelnemers bij AI van veel hoger niveau zijn. Katharine is stukken beter aan te horen dan elke nederlandse deelnemer. Het was slechts een vergelijking met haar nummer. Verder ben ik het compleet met je eens hoor.
  ESF Reporter vrijdag 10 maart 2006 @ 07:00:53 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_35901778
Afvallers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:37:19 #100
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35903273
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 07:00 schreef Cee het volgende:
Afvallers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Nu met gitaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')