abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 maart 2006 @ 09:40:04 #251
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36192359
quote:
American Idol has been renewed for five more years; meaning it is expected to air until at least 2012, running for a total of at least 10 seasons or one full decade (or longer if still successful then).
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 20 maart 2006 @ 12:10:02 #252
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36196019
Ik was erg onder de indruk van Kellie's auditie, maar ze gaat steeds valser zingen. Ook vind ik het bijzonder curieus dat ze zo geprezen wordt voor haar sincerity, terwijl het toch overduidelijk is dat ze helemaal niet zo oprecht is. Een beetje drama (niet bagatelliserend bedoeld, maar toch) goes a long way, kennelijk.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 20 maart 2006 @ 12:10:34 #253
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36196035
Kellie
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36200588
Och, Kelly is gewoon een underdog die sympathie van mensen krijgt. Idols is altijd een soort van een programma geweest waar underdogs die leuk/aardig klinken best ver kunnen schoppen.
Om een popster te worden hoef je namelijk niet de beste stem te hebben he. Die van vorig jaar was ook niet de beste hoor, maar qua uitstraling kunnen het wel klonen zijn van elkaar. Naive countrygals in the big city.

Die kotssmiley is meer van toepassing bij Brenna/Gideon en soortgelijken. Maar als het toch gebruikt moet worden dan leg ik die op het moment bij wannabee-high-pitch-Ace of anoying-Little-Kevin.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:32:19 #255
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36201729
quote:
Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef AlohaXa het volgende:
Die van vorig jaar was ook niet de beste hoor
.

Toch wel.
  maandag 20 maart 2006 @ 15:35:12 #256
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36201828
iemand "American Idol Extra" al kunnen vinden?
  maandag 20 maart 2006 @ 15:59:03 #257
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36202617
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand "American Idol Extra" al kunnen vinden?
Wat is dat?
A.M.A.B
  maandag 20 maart 2006 @ 16:00:39 #258
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36202676
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat is dat?
Show op Donderdag met backstage stukjes, interview met afvaller en flashbacks naar oude seizoen en filmpjes van "Hoe Gaat het nu met?" met oude kandidaten..
pi_36205079
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:32 schreef Marble het volgende:

[..]

.

Toch wel.
pi_36255515
Even de download aanzetten
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:37:43 #261
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36255589
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:34 schreef AlohaXa het volgende:
Even de download aanzetten
De aflevering is vannacht pas toch?
A.M.A.B
pi_36255661
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

De aflevering is vannacht pas toch?
Nee er is al eentje uit, vanavond is de result show.

Maar helaas is de aflevering van gisteravond nog niet released

tv.com / myepisodes.com hele handige links mensen!
pi_36256330
Volgens mij staat ie er al op hoor!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_36256687
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:10 schreef dolfg het volgende:
Volgens mij staat ie er al op hoor!
Je hebt gelijk! Precies 1 minuut nadat ik het de eerste keer gechecked had
Over 40 minuten issie binnen
pi_36259686
Nog niet gezien (tikt nu langzaam binnen )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36264640
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:04 schreef Seiruu het volgende:
Nog niet gezien (tikt nu langzaam binnen )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je aan je opmerking over chris Volgens mij bedoel je echt bucky hoor
pi_36264642
Mijn pc is weer helemaal gefixt.... en nu ben ik bezig om die van vorige week binnen te halen en die van deze week.... Duurt wel even, maar maakt niet uit... heb ik wat leuks te kijken dit weekend!

Dus ik ben straks weer helemaal up2date
pi_36266052
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:47 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Hoe kom je aan je opmerking over chris Volgens mij bedoel je echt bucky hoor
SPOILER
  woensdag 22 maart 2006 @ 15:36:25 #269
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36266445
Ik ga m kijken
Wat is Barry Manilow vies
Mandisa: wat een scheur heeft ze toch Geweldig, en wat zag ze er goed uit
Dat applaus wat maar door blijft gaan
Bucky: Op zich wel goed, maar ik vond het niets. Net alsof ie in Kentucky tijdens een dorpsBBQ aan het zingen was...ook dat haar enzo Hij staat ook zo onwennig op dat podium Had iemand hem ook even kunnen vertellen dat Simon-bashen not done is?
Paris: Wow, wat een toffe versie van Fever. Haar stem gaf het idd een beetje die fifties feel, gelukkig ging ze ook niet compleet los qua beweging en bleef het mooi in stijl.
Constantine met bril
Chris:Slim om Walk The Line te doen na alle Oscar-buzz. Maar jammer dat hij alweer een rock-cover doet. Ik vond m ook vocaal erg minder vanavond. Toch lijkt het wel alsof de producers m graag ver zien komen ook door Barry's mening in t filmpje... Volgende week hopelijk eindelijk iets verrassends!
Katherine: zag er weer uit. Hoe ze het doet, geen idee maar ze doet dit soort dingen zó makkelijk Ik vond het weer geweldig..
Taylor: Leuk, echt zijn ding. Maar het nummer was te saai en te weinig *funk* voor Idol. Het dansen overheerste en daar gaat t niet om, helaas..maar wel weer echt Taylor dus goed
Simon zat er echt naast, dus die boo-ovatie was terecht!
Lisa: Skattig hoor. Die uithalen waren echt zwaar vervelend en ze begint saai te worden. Denk dat het wel eens haar laatste week kan zijn..
Kevin: Erg okay voor zijn doen. Hij zal wel door gaan deze week gok ik. Zijn stem was wel goed in vorm en ook dat vervelende stoer doen is
Elliott: Vorige week ging ie een beetje uit de bocht, maar dit was weer erg in zijn straatje. Zag er goed uit, zong wel okay. Sommige uithalen waren erg raar, alsof ie heel hysterisch werd. Hoop niet dat het hem stemmen kost.
Kellie:Hoe arrogant in dat filmpje? Voor Kellie's doen was dit een goed optreden, maar het was geen moeilijk liedje. Dat gedartel rond die jury-tafel begreep ik niet helemaal. Dr microfoon die dr mee stopte
Ace: Sammy is fan. Maar ik haak toch langzaam af. Wat vervelende noten zijn gewoon geen uitzondering meer bij Ace. Jammer, want hij is nog wel ècht een ster qua uiterlijk en uitstraling.

Thnx to the dysfunctional Family: The Judges

De vrouwen overheerste vanavond

[ Bericht 31% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 22-03-2006 16:59:13 ]
  woensdag 22 maart 2006 @ 16:59:41 #270
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36269505
Ben benieuwd wie eruit gaat
pi_36270510
Mandisa Zeker een geweldig optreden.... ik heb echt genoten! En wat ziet ze er goed uit zeg! Op het einde kreeg ik zeker wel kippevel!

Bucky Nooit wat gevonden en nu vind ik het nog steeds niets.... maar moet toegeven wel leuk gezongen

Paris Mooi gezongen, deze stijl paste wel bij haar stem.

Chris Ik vond Chris echt wel goed! En hij is ook Nee die mag nog wel even blijven..... tot de finale ofzo

Zo ga nu eerst even eten en dan kijk ik verder

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2006 17:37:20 ]
pi_36272048
Ik wil Kelly afschieten serieus. Carrie was ook een country girl, maar kon ook andere stijlen zingen. Bij Kellie begint haar hele dikke accent mij te storen. Naast haar karakter natuurlijk
Het verschil tussen Katherine normaal, en Katherine performing is zo grappig om te zien. Ze komt over als een heel giddy meisje, en als ze aan het optreden lijkt ze alsof ze het al jaaaren doet.
pi_36274882
Katharine Jezus wat ze zingt ze goed. En het komt er zo makkelijk uit. Ze zag er weer geweldig uit..... hoop dat ze ver komt!

Taylor Ik kan maar 1 ding uitbrengen

Lisa Jezus wat een slecht begin. Moet hier ook wel even kwijt: zet Angelique hier naast met hetzelfde nummer en ze zingt Lisa van het podium af!
Eigenlijk vond ik Lisa vorige week veel beter.... ik vrees voor Lisa deze week

Kevin Kevin Maar hij zong wel goed deze week. Maar kom op nou, dit is toch geen Idol? Geen popster?

Elliot Creepy.... maar ach hij zingt wel goed

Kellie Ze wordt met de week lelijker. Maar zeker niet slecht gezongen.... vond het eigenlijk wel goed klinken.

Ace Leuke jongen nog steeds, maar zo slecht was hij dit keer... Nee exit!

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2006 20:04:20 ]
pi_36278607
De besten van de avond vond ik toch Chris met zijn rock versie van Walk the line, geweldig

Bucky was de slechtste.. kwam misschien ook door het liedje.. dag Bucky
  ESF Reporter woensdag 22 maart 2006 @ 21:43:57 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_36279022
Lisa mag er uit van mij. Ik heb het nog niet gezien, alleen gehoord, en het ging door merg en been. Mandisa zag er super uit en zong ook super, Katherine was ook erg goed alleen die uithalen zijn niet altijd geweldig. Paris blijft irritant. Ze was beter dan vorige keren, maar irritant blijft ze.

En, eerlijk waar, ELLIOTT
Lach me maar uit! Maar dat baardje deed 'm goed.

Ik zie Ace nog niet eens de top 6 halen terwijl ik 'm eerst als winnaar getipt had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')