Ik ga m kijken
![]()
Wat is Barry Manilow vies
Mandisa: wat een scheur heeft ze toch
![]()
Geweldig, en wat zag ze er goed uit
Dat applaus wat maar door blijft gaan
Bucky: Op zich wel goed, maar ik vond het niets. Net alsof ie in Kentucky tijdens een dorpsBBQ aan het zingen was...ook dat haar enzo
![]()
Hij staat ook zo onwennig op dat podium
![]()
Had iemand hem ook even kunnen vertellen dat Simon-bashen not done is?
Paris: Wow, wat een toffe versie van Fever. Haar stem gaf het idd een beetje die fifties feel, gelukkig ging ze ook niet compleet los qua beweging en bleef het mooi in stijl.
Constantine met bril
Chris:Slim om Walk The Line te doen na alle Oscar-buzz. Maar jammer dat hij alweer een rock-cover doet.
![]()
Ik vond m ook vocaal erg minder vanavond. Toch lijkt het wel alsof de producers m graag ver zien komen ook door Barry's mening in t filmpje... Volgende week hopelijk eindelijk iets verrassends!
Katherine: zag er weer
![]()
uit. Hoe ze het doet, geen idee maar ze doet dit soort dingen zó makkelijk
![]()
Ik vond het weer geweldig..
Taylor: Leuk, echt zijn ding. Maar het nummer was te saai en te weinig *funk* voor Idol. Het dansen overheerste en daar gaat t niet om, helaas..maar wel weer echt Taylor dus goed
Simon zat er echt naast, dus die boo-ovatie was terecht!
Lisa: Skattig hoor. Die uithalen waren echt zwaar vervelend en ze begint saai te worden. Denk dat het wel eens haar laatste week kan zijn..
Kevin: Erg okay voor zijn doen. Hij zal wel door gaan deze week gok ik. Zijn stem was wel goed in vorm en ook dat vervelende stoer doen is
Elliott: Vorige week ging ie een beetje uit de bocht, maar dit was weer erg in zijn straatje. Zag er goed uit, zong wel okay. Sommige uithalen waren erg raar, alsof ie heel hysterisch werd.
![]()
Hoop niet dat het hem stemmen kost.
Kellie:Hoe arrogant in dat filmpje?
![]()
Voor Kellie's doen was dit een goed optreden, maar het was geen moeilijk liedje. Dat gedartel rond die jury-tafel begreep ik niet helemaal. Dr microfoon die dr mee stopte
Ace: Sammy is fan. Maar ik haak toch langzaam af. Wat vervelende noten zijn gewoon geen uitzondering meer bij Ace. Jammer, want hij is nog wel ècht een ster qua uiterlijk en uitstraling.
Thnx to the dysfunctional Family: The Judges
![]()
De vrouwen overheerste vanavond
[ Bericht 31% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 22-03-2006 16:59:13 ]