Mijn topic was eerderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:18 schreef Onderbroek het volgende:
mijn topic was eerder!
ding ding ding!!! U gaat door voor de wasmachinequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef ABBAfan het volgende:
Mag jij al stemmen aan Marokaanse jongen in auto. Nee, ik ben nog minderjarig. Wat doet hij dan achter het stuur?
politieagent: "wilt u even uit uw auto komen?"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
ding ding ding!!! U gaat door voor de wasmachine
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:22 schreef Aarde het volgende:
[..]
politieagent: "wilt u even uit uw auto komen?"
hij: "dit is mijn auto niet"
Open er een topic overquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef ABBAfan het volgende:
Mag jij al stemmen aan Marokaanse jongen in auto. Nee, ik ben nog minderjarig. Wat doet hij dan achter het stuur?
[..]
[..]
Ik moet zeggen dat als het een geintje van hem was dan:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:31 schreef splendor het volgende:
Even de herhaling op internet kijken, zijn nummerbord opschrijven en misdaad anoniem bellen.Deze verdient echt de darwin award..
dan verdient hij de Theo Maassen awardquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:37 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat als het een geintje van hem was dan:
Hij is alleen niet dood...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:31 schreef splendor het volgende:
Even de herhaling op internet kijken, zijn nummerbord opschrijven en misdaad anoniem bellen.Deze verdient echt de darwin award..
Die kans lijkt me dan weer kleinquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:22 schreef Aarde het volgende:
[..]
Jij begrijpt de essentie van democratie nog niet helemaalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:36 schreef PoisonouS het volgende:
Maargoed, SGP moeten ze direct verbieden kut hoeruh!
Jawel, alleen ben ik van mening dat de "kerk" gescheiden moet blijven van de politiek. Daarnaast is de SGP niks anders dan een christelijke versie van een moslim partij. En laten we eerlijk zijn, die zien de Fokketjes niet zo graag toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef Arjan het volgende:
[..]
Jij begrijpt de essentie van democratie nog niet helemaal![]()
*mee eensch*quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:45 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Jawel, alleen ben ik van mening dat de "kerk" gescheiden moet blijven van de politiek. Daarnaast is de SGP niks anders dan een christelijke versie van een moslim partij. En laten we eerlijk zijn, die zien de Fokketjes niet zo graag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |