quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[[url= afbeelding]]http://upload.server8.org/p1721.JPG]afbeelding[/url]][/url]
situatieschets![]()
morgen weerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je moet ook sinaasappel nemen, die is veel lekkerder
groupiesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef VaderJacob het volgende:
Dat was zeker weer zo'n klote pak van campina, heb je altijd met die krengen ik heb al 3 uitgeknipte gaten in mijn t'shirt.
En ik ben natuurlijk je grootse fan![]()
dies inderdaad echt te lekker om te knoeien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:24 schreef bl0emetjE het volgende:
milk&fruit mango is de lekkerste ja! Die kun je de volgende keer veel beter nemen, mijn shirt is er nog nooit vies van geweest!
Whoei dan ga ik die eens proberenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:24 schreef bl0emetjE het volgende:
milk&fruit mango is de lekkerste ja! Die kun je de volgende keer veel beter nemen, mijn shirt is er nog nooit vies van geweest!
Inderdaad. Gewoon de komende weken niets meer drinkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:35 schreef Pietklaaso het volgende:
Of drink niets
stfu stomme fransoosquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:34 schreef C.est-malheureux het volgende:
Wat maakt het uit, jij komt toch nooit buiten.
Boh gek!quote:
quote:Dat was zeker weer zo'n klote pak van campina, heb je altijd met die krengen ik heb al 3 uitgeknipte gaten in mijn t'shirt.
quote:
Er staat nergens dat ik laat ben gaan slapenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Die situatieschets
En je bent gisteravond vroeg op bed gegaan, noob
ik schaam me kapotquote:
Ik trek mn conclusies uit MSN...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er staat nergens dat ik laat ben gaan slapen![]()
Schudt jij met 2 handen? Of heb je gewoon maar 1 arm?quote:
-die andere zit achter m'n rugquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Schudt jij met 2 handen? Of heb je gewoon maar 1 arm?
Dat kan ik niet zien op je schets namelijk![]()
En waarom is je ene oog groter als de andere![]()
Zie je er in het echt ook rood uit?![]()
Heb jij paarse melk?![]()
Zomaar even wat dingen![]()
dan kan ik nog wel té kort hebben geslapenquote:
truequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:43 schreef HenkieVdV het volgende:
Nu is het pak in ieder geval wel goed geschud.
De rest was lekker jaquote:Op zondag 5 maart 2006 18:14 schreef NumbDreamer het volgende:
Maar was de rest wel lekker of heb je hethele pak over je heen gegoten?![]()
neequote:Op zondag 5 maart 2006 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je je shirt uitgewrongen om de sappen in een glas te laten vloeien?
Zo ja, was dat ook nog lekker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |