Als dat zo was zouden ze toch het salaris sowieso wel hebben verhoogdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:27 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb momenteel een functie en net zoveer betaald en mijn gewenste functie bij de politie. Maar aangezien je een opleiding moet volgens krijg je tijdens de opleiding een minder hoog salaris. Weet iemand of ze hiervoor een regeling hebben om deze inkomensval op te vangen.
Als je 3 jaar werkervaring op mbo niveau hebt krijg je 1400 nog wat ipv 1202.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:24 schreef kevin85 het volgende:
Ik weet niet voor welk korps je solliciteert maar wanneer dit voor het Amsterdamsche korps is valt er wel wat te regelen met een aantal jaar aantoonbare werkervaring op MBO-4 niveau.
Dat kun je wat meer krijgen.
Wellicht dat het bij jouw korps ook het geval is?
Dat is het startsalaris bij de opleiding, wordt dus wel meer.quote:
Ik snap dus echt niet wat hier staat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:27 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb momenteel een functie en net zoveer betaald en mijn gewenste functie bij de politie.
Echt veel is het inderdaad niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:04 schreef gelly het volgende:
Maar dan nog, het was voor mij iig de drempel het niet te doen. Je verdient bizar weinig als agent gezien je verantwoordelijkheden en onregelmatige werktijden.
Dat kan ongeveer wel kloppen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef Providentia het volgende:
[..]
Als je 3 jaar werkervaring op mbo niveau hebt krijg je 1400 nog wat ipv 1202.
Mwoah.. zat zat..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Providentia het volgende:
[..]
Hoofdagent verdient aan het einde van het GIO traject 2018 euro per maand.
Zat dus.
Wat is dan de functieinhoud van een hoofdagent want 2018 vind ik wel een beetje karigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Providentia het volgende:
[..]
Zat dus.
dat is excludief je toeslagen zoals: reiskosten vergoeding, nachttoeslag, avondtoeslag, weekendtoeslag, feestdagen toeslag.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat is dan de functieinhoud van een hoofdagent want 2018 vind ik wel een beetje karig
Dat laatste impliceer ik niet, maar ik vind de term hoofdagent best een behoorlijke inhoud hebben. Bij die term denk ik aan een agent die leiding heeft over een aantal agenten en verantwoordelijk is voor een bureau iod.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:42 schreef Providentia het volgende:
[..]
dat is excludief je toeslagen zoals: reiskosten vergoeding, nachttoeslag, avondtoeslag, weekendtoeslag, feestdagen toeslag.
alsof je tegenwoordig bij elk ander breoep bijna 2100 euro verdient.
Bij onsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef Providentia het volgende:
en dan nog, bij welke OPLEIDING krijg je nou geld TOE?
In de 3 maanden dat je op school zit heb je amper les, zo rond de 3 dagen in de week, nog geen 4 uur per dag. Dan is 1200 euro lekker.
De opleiding van agent word voor jou betaald. Bij elke andere opleiding betaal je veel studiekosten per jaar en lesgeld. Hier krijg je 1200 toe.
Daar heb je opzich gelijk in maar vergeet niet dat jij (en ik dus ook) nog jong zijn en in de meeste gevallen nog thuis wonen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef Providentia het volgende:
In de 3 maanden dat je op school zit heb je amper les, zo rond de 3 dagen in de week, nog geen 4 uur per dag. Dan is 1200 euro lekker.
De opleiding van agent word voor jou betaald. Bij elke andere opleiding betaal je veel studiekosten per jaar en lesgeld. Hier krijg je 1200 toe.
Hoofdagent is een agent met meer ervaring.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat laatste impliceer ik niet, maar ik vind de term hoofdagent best een behoorlijke inhoud hebben. Bij die term denk ik aan een agent die leiding heeft over een aantal agenten en verantwoordelijk is voor een bureau iod.
Maar je hebt wel gelijk, met die toeslagen zal het wel wat oplopen ja. En waarom ik ook zo vreemd op kijk is omdat ik meer verdien en dat met alleen werkervaring...
stel: je hebt al een aantal jaren ergens anders gewerkt maar door omstandigheden raak je dat werk kwijtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef Providentia het volgende:
Ok dank je, dan kan ik mij zelfs wel vinden in het salarisquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:48 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hoofdagent is een agent met meer ervaring.
Pas vanaf de rang van inspecteur (2 rangen hoger dan hoofdagent) ga je leiding geven aan groep agenten.
En die 2000 is het startsalaris.
Dat groeit nog wel naar gelang je er langer werkt.
Wanneer je deze ervaring aan kunt tonen kun je met rond de 1500 bruto beginnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:52 schreef bonke het volgende:
[..]
stel: je hebt al een aantal jaren ergens anders gewerkt maar door omstandigheden raak je dat werk kwijt
je solliciteerd bij de politie en je komt in het opleidings traject wat je zo`n 1200 euro oplevert
terwijl je bij je vorige baas misschien wel 15 of 1600 euro schoon had
als je net van een studie afkomt is die 1200 een mooi bedrag , maar als je al een tijdje hebt gewerkt is et weer weinig
en daar gaat et de TS dus omquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:54 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Wanneer je deze ervaring aan kunt tonen kun je met rond de 1500 bruto beginnen.
Niet dat het heel veel is vooor iemand die al tijdje gewerkt heeft maar het is iig meer dan die 1202.
iemand met mbo verdient met 21 jaar bij shell al 1800 netto, zo'n snor verdient niks dus...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Providentia het volgende:
[..]
Zat dus.
21 jaar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:08 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
iemand met mbo verdient met 21 jaar bij shell al 1800 netto, zo'n snor verdient niks dus...
vbo c + vapro c --> proces opperator bij shell --> 1800 per maandquote:
Vergis je er niet in, ik heb bij Shell gedetacheerd gezeten en je wil echt niet weten wat ze daar verdienen hoor. Dit klinkt wel aanemelijk hoor, maar het werk is soms wel erg saai, als procesoperator moet je veel in de gaten houden en als alles goed gaat, dan gaat alles goed.... Vaak gaat ook alles goed. Dit is wel de simpele versiequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Geschoond en weer on topic!
Ik zou dat wel eens op papier willen zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
vbo c + vapro c --> proces opperator bij shell --> 1800 per maand
ik heb ook een eigen huis. Ook maandlasten van meer dan 1000 euro.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:46 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Daar heb je opzich gelijk in maar vergeet niet dat jij (en ik dus ook) nog jong zijn en in de meeste gevallen nog thuis wonen.
In mijn klas zitten ook mensen van 29 die bijv. al een kind hebben.
Geloof mij, die hebben echt geen vetpot aan dit salaris.
een vriendin van mij werkt bij de SHELL in almere, 20 jaar, ook MBO, werkt 5 dage in de week, en verdient 900 euro in de maand.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:08 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
iemand met mbo verdient met 21 jaar bij shell al 1800 netto, zo'n snor verdient niks dus...
Plus dat je een 13e maand hebt die je in begin december er bovenop krijgt. vakantiegeld, kinderopvang (gratis) 11 maanden zwangerschapsverlof ipv 4, nachttoeslagen, na 0:00 uur t/m 06:00 uur 300%. Kilometervergoeding tot max 350 euro in de maand.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:43 schreef mcintosh het volgende:
Geloof dat het al duidelijk is dat je voor het grote geld niet bij de politie gaat, dat doe je omdat je het leuk werk vind. Alhoewel je op zich niks te klagen hebt denk ik, gewoon lekker wat nachtdiensten en weekenddiensten draaien, kun je prima van leven
En even ontopic voor de TS, verwacht niet dat je heel veel meer gaat krijgen per maand, dan de 'standaard' aspirant....
maar de gemiddelde mbo-er mag blij zijn als hij 1400-1450 euro krijgt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
vbo c + vapro c --> proces opperator bij shell --> 1800 per maand
ga maar voor een airline werken op schipholquote:Op zondag 5 maart 2006 01:34 schreef Providentia het volgende:
[..]
ik heb ook een eigen huis. Ook maandlasten van meer dan 1000 euro.
En btw, tegenwoordig verdien je bij bijna geen enkele baan meer dan 2000 euro in de maand hoor...
Ik ben zelf ook proces-operator geweest van beroep (7 jaar bij hetzelfde bedrijf en in 1999 weggegaan) en verdiende toen zo'n 2900 gulden schoon in de 2 ploegendienst.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
maar de gemiddelde mbo-er mag blij zijn als hij 1400-1450 euro krijgt.
Dan verbaast mij jouw standpunt nogal waarin je stelt dat het genoeg is.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:34 schreef Providentia het volgende:
[..]
ik heb ook een eigen huis. Ook maandlasten van meer dan 1000 euro.
Dat is dus niet helemaal waar.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:34 schreef Providentia het volgende:
En btw, tegenwoordig verdien je bij bijna geen enkele baan meer dan 2000 euro in de maand hoor...
Je krijgt geen 300% als je 's nachts werkt, dit is 200%.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:42 schreef Providentia het volgende:
Plus dat je een 13e maand hebt die je in begin december er bovenop krijgt. vakantiegeld, kinderopvang (gratis) 11 maanden zwangerschapsverlof ipv 4, nachttoeslagen, na 0:00 uur t/m 06:00 uur 300%. Kilometervergoeding tot max 350 euro in de maand.
Psst..quote:Op zondag 5 maart 2006 10:47 schreef marcosta het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook proces-operator geweest van beroep (7 jaar bij hetzelfde bedrijf en in 1999 weggegaan) en verdiende toen zo'n 2900 gulden schoon in de 2 ploegendienst.
mijn broer heeft vapro a en verdiende bij honig bijna 45000 per jaar in de 2 ploegen.
als field ops bij een chemical plant zit je zo rond de 80.000 p.j
check de advertenties maar online
oopsquote:Op zondag 5 maart 2006 12:34 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Psst..
We betalen tegenwoordig in euro's heh.
Kom eens met wat actuele salarissen.
De bomen reiken tegenwoordig, in tegenstelling tot 7 jaar geleden, niet meer tot de hemel in het bedrijfsleven.
Ik blijf het ongeloofwaardige salarissen vinden voor mensen van begin 20.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef marcosta het volgende:
[..]
oops
de 45000 en 80.000 zijn in euro's.
je hoeft alleen maar even op de grote vacature sites te kijken.
je moet alleen wel een specifieke opleiding hebben (vapro-a,b of C)
met een a certificering verdien je uiteraard geen 80 k per jaar.
maar met een C of D zit je op WO nivo en is dat zeker haalbaar.
en die salarissen bij een airline weet ik uit ervaring
maar is ook zeer specifiek werk met lange dagen en vraagt heel veel van je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |