LEZ-ENquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Ander valt de post op de grond, daardoor kan het breken
Wil je vechten ofzo?quote:
Je krijgt er toch geld voor? En als dat te weinig is naar je mening, moet je lekker wat anders gaan zoeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:56 schreef btb het volgende:
Nou als jij 300 kranten moet bezorgen is het helemaal doorduwen van een krant wel veel werk.
Zeker als je van die bosmongolen hebt die die een heel oerwoud aan borstels achter de gleuf hangen omdat ze bang zijn voor een beetje frisse lucht...
Jaa een negerbattlequote:
Hoe kon je erbij dat ik dat werk doe? Ik vind idd dat de betaling erg tegenvalt als ik klasgenoten hoor, dus ik doe dat werk dan ook niet. Maar een beetje inleven in zo'n krantenbezorger lijkt me niet erg moeilijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Je krijgt er toch geld voor? En als dat te weinig is naar je mening, moet je lekker wat anders gaan zoeken.
En die stinkborstels heb ik niet.
Misschien ook niet. Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:59 schreef Nealz het volgende:
Mischien heb je gewoon een kutbrievenbus waar geen krant doorheen past ?
Is RuffRyder een neger? Oh, laat dan maar. Ik vecht niet met negers.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jaa een negerbattle![]()
ik zet in op RuffRyder
Ik heb geen oprit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:59 schreef Adelante het volgende:
niet zeiken, er zijn landen waar ze hem al fietsend op je oprit flikkeren. moet je zelfs naar buiten om je krantje op te halen
Jij niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Is RuffRyder een neger? Oh, laat dan maar. Ik vecht niet met negers.
Je weet er zoveel van. Vandaar dat ik dat aannamquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef btb het volgende:
[..]
Hoe kon je erbij dat ik dat werk doe? Ik vind idd dat de betaling erg tegenvalt als ik klasgenoten hoor, dus ik doe dat werk dan ook niet. Maar een beetje inleven in zo'n krantenbezorger lijkt me niet erg moeilijk.
Dat is mijn foster parents kindje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Zie zijn avatar. Het is een neger.![]()
Ik lag uiteraard nog te meuren toen dat ding kwam. Werd wakker van de tocht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:03 schreef oelewappers het volgende:
Jezus wat voor watje ben jij, loop naar buiten en zeg dat je er last van hebt. Denk je dat ze dat doen om jouw te pesten...
En als je dat niet durft gewoon een weekje een briefje op je deur plakken.
ik zal een minuutje stilte voor je houden...het leed is nl. niet te overzien...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Ik lag uiteraard nog te meuren toen dat ding kwam. Werd wakker van de tocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |