LEZ-ENquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Ander valt de post op de grond, daardoor kan het breken
Wil je vechten ofzo?quote:
Je krijgt er toch geld voor? En als dat te weinig is naar je mening, moet je lekker wat anders gaan zoeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:56 schreef btb het volgende:
Nou als jij 300 kranten moet bezorgen is het helemaal doorduwen van een krant wel veel werk.
Zeker als je van die bosmongolen hebt die die een heel oerwoud aan borstels achter de gleuf hangen omdat ze bang zijn voor een beetje frisse lucht...
Jaa een negerbattlequote:
Hoe kon je erbij dat ik dat werk doe? Ik vind idd dat de betaling erg tegenvalt als ik klasgenoten hoor, dus ik doe dat werk dan ook niet. Maar een beetje inleven in zo'n krantenbezorger lijkt me niet erg moeilijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Je krijgt er toch geld voor? En als dat te weinig is naar je mening, moet je lekker wat anders gaan zoeken.
En die stinkborstels heb ik niet.
Misschien ook niet. Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:59 schreef Nealz het volgende:
Mischien heb je gewoon een kutbrievenbus waar geen krant doorheen past ?
Is RuffRyder een neger? Oh, laat dan maar. Ik vecht niet met negers.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Jaa een negerbattle![]()
ik zet in op RuffRyder
Ik heb geen oprit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:59 schreef Adelante het volgende:
niet zeiken, er zijn landen waar ze hem al fietsend op je oprit flikkeren. moet je zelfs naar buiten om je krantje op te halen
Jij niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Is RuffRyder een neger? Oh, laat dan maar. Ik vecht niet met negers.
Je weet er zoveel van. Vandaar dat ik dat aannamquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef btb het volgende:
[..]
Hoe kon je erbij dat ik dat werk doe? Ik vind idd dat de betaling erg tegenvalt als ik klasgenoten hoor, dus ik doe dat werk dan ook niet. Maar een beetje inleven in zo'n krantenbezorger lijkt me niet erg moeilijk.
Dat is mijn foster parents kindje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Zie zijn avatar. Het is een neger.![]()
Ik lag uiteraard nog te meuren toen dat ding kwam. Werd wakker van de tocht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:03 schreef oelewappers het volgende:
Jezus wat voor watje ben jij, loop naar buiten en zeg dat je er last van hebt. Denk je dat ze dat doen om jouw te pesten...
En als je dat niet durft gewoon een weekje een briefje op je deur plakken.
ik zal een minuutje stilte voor je houden...het leed is nl. niet te overzien...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Ik lag uiteraard nog te meuren toen dat ding kwam. Werd wakker van de tocht.
Ik heb nog niets gezegd en heb nou al gewonnenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef The_Joker het volgende:
[..]
Is RuffRyder een neger? Oh, laat dan maar. Ik vecht niet met negers.
Dat is niet nodig. Dankjewel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:06 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ik zal een minuutje stilte voor je houden...het leed is nl. niet te overzien...
Zonder vechten is er ook geen winnaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezegd en heb nou al gewonnen.
Feli!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chips afpakken en EIJKING roepen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar neemt niet weg dat ik het me wel afvraag en jullie allemaal niet echt je best doen om het wat duidelijker voor me te maken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:18 schreef B_BOY het volgende:
je stelt je gewoon aan. stomme huilie.
Dat is wel veel moeite als je een paar honderd kranten rond moet brengen ja, vooral bij irritante brievenbussen met dingen achter de gleuf of brievenbussen die de krant vastklemmen of brievenbussen met een te smalle opening en bla bla..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef The_Joker het volgende:
Ik ben het nu gewoon zat.
Het tocht hier als de ziekte omdat die nare krantenbezorgvrouw de krant niet helemaal door de brievenbus doet, maar hem er lekker half in laat hangen! Waarom doen ze dat ding er niet gewoon helemaal doorheen? Zoveel moeite is dat toch niet?
(en om dat ik te lame ben om naar beneden te lopen, blijft het tochten)
Als je wil dat de krant er helemaal doorheen moet bel je de klachtenlijn van de krant maar, niet dat dat nut heeft, want dat helpt niks, en nee krantenbezorgers gaan geen andere baan zoekenquote:Je krijgt er toch geld voor? En als dat te weinig is naar je mening, moet je lekker wat anders gaan zoeken.
En die stinkborstels heb ik niet.
Ja, en die krantenbezorger gaat van alle 120 abonnees onthouden waar de krant wel / niet helemaal door de bus moet. Tuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat is wel veel moeite als je een paar honderd kranten rond moet brengen ja, vooral bij irritante brievenbussen met dingen achter de gleuf of brievenbussen die de krant vastklemmen of brievenbussen met een te smalle opening en bla bla..
[..]
Als je wil dat de krant er helemaal doorheen moet bel je de klachtenlijn van de krant maar, niet dat dat nut heeft, want dat helpt niks, en nee krantenbezorgers gaan geen andere baan zoeken
Enigste tip die ik je kan geven is bij nieuwjaar als ze langs komen zeggen dat ze voortaan helemaal door de gleuf moeten en alleen geld geven als ze ja zeggen
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:53 schreef Vaatdoek het volgende:
Je hebt ook van die brievenbussen met een autoveer erachter die het klepje dicht dient te houden. Als je als krantenbezorger op een dag je breekijzer bent vergeten, ben je de sjaak![]()
Iets zegt me dat jouw brievenbus tot deze categorie behoort.
Kijk daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
Omdat krantenbezorgers vaak niet eens doorhebben dat het gaat tochten als ze de krant niet doordouwen. Ik heb het zelf ook nooit doorgehad, omdat ik in een flat woon waar de brievenbus beneden in het portiek is en niet direct in je voordeur. Ik kwam er pas achter dat mensen er last van hebben toen een abonnee dat tegen mij zei
Bovendien gaat het niet om wel of geen moeite, het is meer automatisme. Je duwt dat ding snel de brievenbus in en je rijdt door naar de volgende brievenbus. Soms klapt de krant er in 1x in, soms niet. Ik weet niet of jij op een gallerij woont of dat het een voordeur is direct aan de straatkant. Als het aan de straatkant is, dan douwt de bezorger hem er snel in en voordat ie kan checken of ie er volledig in zit rijdt ie al achteruit. Dan is het natuurlijk te veel moeite om weer vooruit te rijden en goed door te duwen
Plak anders een briefje op je deur / brievenbus met het vriendelijk verzoek de krant netjes door te duwen. Ga niet gelijk van het slechte uit, misschien dat het helptKun je leven met deze verklaring?
Als de bezorger dan alsnog de krant niet netjes doorduwt dan mag je klagen
Zo hoort het.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:25 schreef postmortum het volgende:
Toen ik vroeger krantenbezorger was duwde ik de krant altijd zo hard mogelijk door de brievenbus, zodat de met een mooie luide knal/plof op de vloer lag![]()
Waren ze meteen wakker![]()
Ik kreeg met kerst dan ook lekker veel cashquote:Juist. Wisten ze het allemaal maar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |