abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:48:00 #1
51608 The_Joker
Do I look like I'm joking
pi_35707204
Ik ben het nu gewoon zat.
Het tocht hier als de ziekte omdat die nare krantenbezorgvrouw de krant niet helemaal door de brievenbus doet, maar hem er lekker half in laat hangen! Waarom doen ze dat ding er niet gewoon helemaal doorheen? Zoveel moeite is dat toch niet?
(en om dat ik te lame ben om naar beneden te lopen, blijft het tochten)
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
pi_35707316
Dan kun je 'm meteen pakken, hoef je niet te bukken
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:52:17 #3
51608 The_Joker
pi_35707344
Dat moet ik evengoed, want de postbode weet wel hoe het moet.
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
  Donald Duck held zaterdag 4 maart 2006 @ 12:52:27 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35707353
Ander valt de post op de grond, daardoor kan het breken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:55:14 #5
51608 The_Joker
pi_35707437
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Ander valt de post op de grond, daardoor kan het breken
LEZ-EN

Het gaat hier om de krant. De huis aan huis krant wel te verstaan.
pi_35707464
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:55 schreef The_Joker het volgende:

[..]

LEZ-EN
Ben je dom ofzo .
pi_35707466
Nou als jij 300 kranten moet bezorgen is het helemaal doorduwen van een krant wel veel werk.

Zeker als je van die bosmongolen hebt die die een heel oerwoud aan borstels achter de gleuf hangen omdat ze bang zijn voor een beetje frisse lucht...
pi_35707474
Deed ik ook altijd . leuk is dat.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:57:10 #9
51608 The_Joker
pi_35707495
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo .
Wil je vechten ofzo?
pi_35707498
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:56 schreef tonks het volgende:
Deed ik ook altijd . leuk is dat.
Inderdaad, of een krant onderzeiken en zeggen dat het regende op een mooie zomerdag
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:57:48 #11
51608 The_Joker
pi_35707512
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:56 schreef btb het volgende:
Nou als jij 300 kranten moet bezorgen is het helemaal doorduwen van een krant wel veel werk.

Zeker als je van die bosmongolen hebt die die een heel oerwoud aan borstels achter de gleuf hangen omdat ze bang zijn voor een beetje frisse lucht...
Je krijgt er toch geld voor? En als dat te weinig is naar je mening, moet je lekker wat anders gaan zoeken.
En die stinkborstels heb ik niet.
  Donald Duck held zaterdag 4 maart 2006 @ 12:58:26 #12
46149 __Saviour__
pi_35707530
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Wil je vechten ofzo?
Jaa een negerbattle
ik zet in op RuffRyder
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_35707554
Mischien heb je gewoon een kutbrievenbus waar geen krant doorheen past ?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:59:39 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_35707555
niet zeiken, er zijn landen waar ze hem al fietsend op je oprit flikkeren. moet je zelfs naar buiten om je krantje op te halen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_35707563
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Je krijgt er toch geld voor? En als dat te weinig is naar je mening, moet je lekker wat anders gaan zoeken.
Hoe kon je erbij dat ik dat werk doe? Ik vind idd dat de betaling erg tegenvalt als ik klasgenoten hoor, dus ik doe dat werk dan ook niet. Maar een beetje inleven in zo'n krantenbezorger lijkt me niet erg moeilijk.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:00:57 #16
51608 The_Joker
pi_35707590
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:59 schreef Nealz het volgende:
Mischien heb je gewoon een kutbrievenbus waar geen krant doorheen past ?
Misschien ook niet. Ik weet het wel zeker.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:01:23 #17
51608 The_Joker
pi_35707596
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Jaa een negerbattle
ik zet in op RuffRyder
Is RuffRyder een neger? Oh, laat dan maar. Ik vecht niet met negers.
pi_35707617
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ben je dom ofzo .
Zie zijn avatar. Het is een neger.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:02:00 #19
51608 The_Joker
pi_35707619
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:59 schreef Adelante het volgende:
niet zeiken, er zijn landen waar ze hem al fietsend op je oprit flikkeren. moet je zelfs naar buiten om je krantje op te halen
Ik heb geen oprit.
En daarnaast raakt deze vergelijking kant nog wal.
  Donald Duck held zaterdag 4 maart 2006 @ 13:02:43 #20
46149 __Saviour__
pi_35707643
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Jij niet?
Dan ben je whigger :D !!11!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:03:20 #21
51608 The_Joker
pi_35707666
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef btb het volgende:

[..]

Hoe kon je erbij dat ik dat werk doe? Ik vind idd dat de betaling erg tegenvalt als ik klasgenoten hoor, dus ik doe dat werk dan ook niet. Maar een beetje inleven in zo'n krantenbezorger lijkt me niet erg moeilijk.
Je weet er zoveel van. Vandaar dat ik dat aannam

En waarom zou ik me inleven in de krantenbezorger? Dat wijf is immers te lame om de krant gewoon door te duwen! En zoals ik al zei, als het salaris te karig is, moet ze wat anders gaan doen.
pi_35707688
Jezus wat voor watje ben jij, loop naar buiten en zeg dat je er last van hebt. Denk je dat ze dat doen om jouw te pesten...
En als je dat niet durft gewoon een weekje een briefje op je deur plakken.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:04:25 #23
51608 The_Joker
pi_35707708
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef MidnightRambler het volgende:

[..]

Zie zijn avatar. Het is een neger.
Dat is mijn foster parents kindje.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:04:53 #24
51608 The_Joker
pi_35707728
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:03 schreef oelewappers het volgende:
Jezus wat voor watje ben jij, loop naar buiten en zeg dat je er last van hebt. Denk je dat ze dat doen om jouw te pesten...
En als je dat niet durft gewoon een weekje een briefje op je deur plakken.
Ik lag uiteraard nog te meuren toen dat ding kwam. Werd wakker van de tocht.
pi_35707768
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Ik lag uiteraard nog te meuren toen dat ding kwam. Werd wakker van de tocht.
ik zal een minuutje stilte voor je houden...het leed is nl. niet te overzien...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_35707832
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:01 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Ik heb nog niets gezegd en heb nou al gewonnen .
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:08:55 #27
51608 The_Joker
pi_35707851
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:06 schreef David Letterman het volgende:

[..]

ik zal een minuutje stilte voor je houden...het leed is nl. niet te overzien...
Dat is niet nodig. Dankjewel.

Ik vraag me overigens nog wel af waarom ze dat ding niet doorduwen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:09:41 #28
51608 The_Joker
pi_35707881
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Zonder vechten is er ook geen winnaar.
Als je daadwerkelijk een neger bent, stel ik een partijtje schaak voor.
  Donald Duck held zaterdag 4 maart 2006 @ 13:09:56 #29
46149 __Saviour__
pi_35707888
quote:

[..]

Feli!
De prijs is een cadeaubon van 10 euro, te besteden bij uw favoriete fastfoodrestaurant
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_35707919
quote:

[..]

Chips afpakken en EIJKING roepen!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:18:13 #31
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35708156
je stelt je gewoon aan. stomme huilie.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:20:11 #32
51608 The_Joker
pi_35708226
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:18 schreef B_BOY het volgende:
je stelt je gewoon aan. stomme huilie.
Zou kunnen. Maar neemt niet weg dat ik het me wel afvraag en jullie allemaal niet echt je best doen om het wat duidelijker voor me te maken.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:20:52 #33
142879 Je
moeder.
pi_35708250
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:03 schreef The_Joker het volgende:

[..]

Je weet er zoveel van.
Word.
maar je.
pi_35708257
bel anders ff, dan zetten ze het op de lijst waar ze op moeten letten.

Overigens is het idd omdat het nogal veel werk is om ze bij allemaal er helemaal in te doen, zeker bij die brievenbussen die wat kleiner zijn dan klemmen ze ook nog is lekker.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:26:09 #35
132191 -jos-
Money=Power
pi_35708425
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:48 schreef The_Joker het volgende:
Ik ben het nu gewoon zat.
Het tocht hier als de ziekte omdat die nare krantenbezorgvrouw de krant niet helemaal door de brievenbus doet, maar hem er lekker half in laat hangen! Waarom doen ze dat ding er niet gewoon helemaal doorheen? Zoveel moeite is dat toch niet?
(en om dat ik te lame ben om naar beneden te lopen, blijft het tochten)
Dat is wel veel moeite als je een paar honderd kranten rond moet brengen ja, vooral bij irritante brievenbussen met dingen achter de gleuf of brievenbussen die de krant vastklemmen of brievenbussen met een te smalle opening en bla bla..
quote:
Als je wil dat de krant er helemaal doorheen moet bel je de klachtenlijn van de krant maar, niet dat dat nut heeft, want dat helpt niks, en nee krantenbezorgers gaan geen andere baan zoeken

Enigste tip die ik je kan geven is bij nieuwjaar als ze langs komen zeggen dat ze voortaan helemaal door de gleuf moeten en alleen geld geven als ze ja zeggen
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:32:06 #36
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35708616
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:36:29 #37
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35708759
Nou. Omdat de krantebezorger niet weet of je een hond hebt. En mensen die een pitbull hebben, daarvan schijnt de hond dan de krant op te eten, waarna die baasjes nagenoeg altijd de neiging hebben de schuld bij de krantenbezorger te leggen. Want het hondje is zo lievvvv.

Zodoende.

Plak anders een sticker op, ik heb geen hond, dus douw die krant maar helemaal door de brievenbus.

Ofzo.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35708886
Ow, en als je inderdaad gaat klagen, dan zou ik als krantenjongen bij die zeikvent om zijn gratis krantje nog wat extra moeite doen, om die krant er in zijn geheel in te duwen, en toch dat klepje open te laten.
Niet zeiken dus. Indien je de bezorging tegenvalt, plak je lekker zo'n sticker, of pas je je brievenbus aan met een borstel en/of een stevige veer.

* RaJitsu vind dat mensen niet moeten gaan doen alsof die folderbezorgers (want het is natuurlijk geen echte krant) een dienstverlenend beroep vervullen. Sterker nog, ze hebben geeneens een CAO (èchte krantenjongens ook niet), en daarmee is het niet eens een echt bijbaantje.
B.S.U.R.
pi_35709169
hij heeft het over een krant!

LEER LEZEN!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:54:45 #40
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35709233
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef -jos- het volgende:

[..]

Dat is wel veel moeite als je een paar honderd kranten rond moet brengen ja, vooral bij irritante brievenbussen met dingen achter de gleuf of brievenbussen die de krant vastklemmen of brievenbussen met een te smalle opening en bla bla..
[..]

Als je wil dat de krant er helemaal doorheen moet bel je de klachtenlijn van de krant maar, niet dat dat nut heeft, want dat helpt niks, en nee krantenbezorgers gaan geen andere baan zoeken

Enigste tip die ik je kan geven is bij nieuwjaar als ze langs komen zeggen dat ze voortaan helemaal door de gleuf moeten en alleen geld geven als ze ja zeggen
Ja, en die krantenbezorger gaat van alle 120 abonnees onthouden waar de krant wel / niet helemaal door de bus moet. Tuurlijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_35709283
Ik zou even de betreffende krant opbellen en een klacht indienen.
pi_35709941
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef rival het volgende:
hij heeft het over een krant!

LEER LEZEN!

Leer zelf lezen. Hij heeft het over een huis-aan-huis krant, en ik noem dat geen kracht, maar schaar dat onder de categorie 'folder' (zoals ik in mijn post al aangaf).
B.S.U.R.
pi_35710731
Je hebt ook van die brievenbussen met een autoveer erachter die het klepje dicht dient te houden. Als je als krantenbezorger op een dag je breekijzer bent vergeten, ben je de sjaak
Iets zegt me dat jouw brievenbus tot deze categorie behoort.
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:56:52 #44
132191 -jos-
Money=Power
pi_35710804
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:53 schreef Vaatdoek het volgende:
Je hebt ook van die brievenbussen met een autoveer erachter die het klepje dicht dient te houden. Als je als krantenbezorger op een dag je breekijzer bent vergeten, ben je de sjaak
Iets zegt me dat jouw brievenbus tot deze categorie behoort.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_35710847
Nope, ik heb gewoon een tussendeur, en zeik niet over gratis krantjes. Daarbij heb ik vrij lang een krantenwijk gehad (een echte, dus met abonnementen) en ben dus goed bekend met de frustraties waar je als krantenjongen mee te maken kunt krijgen. Ik stelde enkel wat opties voor voor de TO, zodat hij niet heoft te zeuren over zijn probleem.
B.S.U.R.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:46:26 #46
51608 The_Joker
pi_35713682
Mooie verhalen allemaal hoor. Helemaal die van die hond. Al is die wel wat ongeloofwaardig. Welke krantenbezorger zou het nou boeien of ik de krant wel of niet lees of dat mijn eventuele hond hem opvreet. Het gaat erom dat hij/zij dat ding gewoon netjes door mijn brievenbus moet flikkeren.
En even voor het gemak. Ik heb een hele simpele normale brievenbus die groot genoeg is en waar zelfs de zaterdageditie van de telegraaf twee keer met gemak inpast.
En over dat het geen baantje is, dat is natuurlijk de grootste bullshit die je maar kunt verzinnen. Ze voeren toch iets uit waar ze een vergoeding voor krijgen? Volgens mij is dat werk.

Maar is er nou echt niemand hier die ooit kranten heeft moeten bezorgen en mij kan vertellen waarom ze dat ding niet gewoon naar binnen gooien?
pi_35714084
Omdat krantenbezorgers vaak niet eens doorhebben dat het gaat tochten als ze de krant niet doordouwen. Ik heb het zelf ook nooit doorgehad, omdat ik in een flat woon waar de brievenbus beneden in het portiek is en niet direct in je voordeur. Ik kwam er pas achter dat mensen er last van hebben toen een abonnee dat tegen mij zei

Bovendien gaat het niet om wel of geen moeite, het is meer automatisme. Je duwt dat ding snel de brievenbus in en je rijdt door naar de volgende brievenbus. Soms klapt de krant er in 1x in, soms niet. Ik weet niet of jij op een gallerij woont of dat het een voordeur is direct aan de straatkant. Als het aan de straatkant is, dan douwt de bezorger hem er snel in en voordat ie kan checken of ie er volledig in zit rijdt ie al achteruit. Dan is het natuurlijk te veel moeite om weer vooruit te rijden en goed door te duwen

Plak anders een briefje op je deur / brievenbus met het vriendelijk verzoek de krant netjes door te duwen. Ga niet gelijk van het slechte uit, misschien dat het helpt Kun je leven met deze verklaring?

Als de bezorger dan alsnog de krant niet netjes doorduwt dan mag je klagen
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:12:52 #48
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35714365
dat is pas vet, een krant onderzeiken en dan ergens in de brievenbus duwen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:23:32 #49
51608 The_Joker
pi_35714687
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:02 schreef hicham het volgende:
Omdat krantenbezorgers vaak niet eens doorhebben dat het gaat tochten als ze de krant niet doordouwen. Ik heb het zelf ook nooit doorgehad, omdat ik in een flat woon waar de brievenbus beneden in het portiek is en niet direct in je voordeur. Ik kwam er pas achter dat mensen er last van hebben toen een abonnee dat tegen mij zei

Bovendien gaat het niet om wel of geen moeite, het is meer automatisme. Je duwt dat ding snel de brievenbus in en je rijdt door naar de volgende brievenbus. Soms klapt de krant er in 1x in, soms niet. Ik weet niet of jij op een gallerij woont of dat het een voordeur is direct aan de straatkant. Als het aan de straatkant is, dan douwt de bezorger hem er snel in en voordat ie kan checken of ie er volledig in zit rijdt ie al achteruit. Dan is het natuurlijk te veel moeite om weer vooruit te rijden en goed door te duwen

Plak anders een briefje op je deur / brievenbus met het vriendelijk verzoek de krant netjes door te duwen. Ga niet gelijk van het slechte uit, misschien dat het helpt Kun je leven met deze verklaring?

Als de bezorger dan alsnog de krant niet netjes doorduwt dan mag je klagen
Kijk daar heb ik wat aan

Ga maar eens een vriendelijk briefje opplakken. En dat klagen ga ik niet doen. Dat ding is gratis, mocht het niet werken, jammer dan.
pi_35714748
Toen ik vroeger krantenbezorger was duwde ik de krant altijd zo hard mogelijk door de brievenbus, zodat de met een mooie luide knal/plof op de vloer lag

Waren ze meteen wakker
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_35715058
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:25 schreef postmortum het volgende:
Toen ik vroeger krantenbezorger was duwde ik de krant altijd zo hard mogelijk door de brievenbus, zodat de met een mooie luide knal/plof op de vloer lag

Waren ze meteen wakker
Zo hoort het.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:53:28 #52
51608 The_Joker
pi_35715609
Juist. Wisten ze het allemaal maar!
pi_35716011
quote:
Juist. Wisten ze het allemaal maar!
Ik kreeg met kerst dan ook lekker veel cash
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')