sorry ze worden juist via andere plekken en op andere manieren getriggerd, bij een vaginaal orgasme krijg je niet automatisch ook een clitoraal orgasme (jij wel?), dus dan kan de wetenschap beweren dat ze hetzelfde zijn omdat ze in de basis van hetzelfde punt komen maar dan is het vrouwelijk orgasme voor de wetenschap een ruim begrip, blijkbaarquote:Op maandag 13 maart 2006 08:55 schreef miss_sly het volgende:
misschien toch het hele topic doorlezen, want het gaat niet over of het verschillend of hetzelfde voelt, maar waar het gegenereerd wordt, dus niet hoe voelt het maar waar worden de orgasmes getriggerd.
nee, dus dan is het de vraag of een orgasme gereduceerd moet worden tot punt van oorsprongquote:Op maandag 13 maart 2006 15:30 schreef milagro het volgende:
Maar het gevoel , het gevoelsmatige verschil tussen de 2 soorten, staat dan ook niet ter discussie in dat artikel
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Volgens mij doet je vriend je gewoon pijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik vaginaal klaarkom, begint mijn hele lijf te trillen, ik ga huilen en ik word heel erg emotioneel en kwetsbaar. Het gevoel is zo heftig dat het bijna ondraaglijk is.
ik geef het opquote:Op maandag 13 maart 2006 16:27 schreef Manono het volgende:
[..]
nee, dus dan is het de vraag of een orgasme gereduceerd moet worden tot punt van oorsprong
het effect is niet alleen anders, hoe je het komt is ook totaal anders en zelfs de lokatie is anders
Een orgasme is pijn, zoveel genot dat het pijn is, maar oh zo lekker...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Volgens mij doet je vriend je gewoon pijn.![]()
Hmmm daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Een orgasme is pijn, zoveel genot dat het pijn is, maar oh zo lekker...
Het grappige is is dat als je kijkt naar wat in de hersenen actief wordt bij bepaalde dingen dat de plekken waar pijn is en de plekken waar genot is elkaar grotendeels overlappen, pijn en genot zitten dus echt naast elkaar en voor een deel vermengt met elkaar.
Geeft voor een deel ook dezelfde sets hormonen, denk aan endorfine's, wat krijg je als er pijn is, endorfine's, wat krijg je bij een orgasme, een sloot endorfine's.
Dus het antwoord is voor een deel, voor een groot deel ja op deze opmerking
goed, ik ga er gewoon vanuit dat we het eens zijnquote:
zo bekeken geldt dit voor alle zenuwen in je onderlichaam (oa die in je kont) dus dan moet de basis van de discussie in dit topic zijn 'is een orgasme nou een pure zenuwkwestie?'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:03 schreef miss_sly het volgende:
fysiek gezien zouden de zenuwbanen die tot het orgasme leiden wel via dezelfde plek kopen en dat hebben de orgasmes met elkaar gemeen. Dat was nou net de basis van het topic
Valt meestal wel mee.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Volgens mij doet je vriend je gewoon pijn.![]()
Heey Trixquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Clitoraal klaar komen is bij mij echt appeltje eitje ( dit heb ik dan ook het meest) Vaginaal komt maar eens in de zoveel tijd "voorbij". Allebei is natuurlijk lekker maar ik kom idd bij een vaginaal orgasme veel heftiger klaar en duurt het ook langer.![]()
Dat hele spuit gebeuren hoeft van mij ook niet hoor... Ben blij dat ik dat niet heb..
mag ik komen helpen oefenen bij jequote:
Hahaha zat al op die vraag te wachten.. lolquote:
owquote:Op maandag 24 juli 2006 11:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hahaha zat al op die vraag te wachten.. lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |