abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35805991
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 12:52 schreef harryharry het volgende:

[..]

Ik vind het een groot verschil tussen een vrouwelijke ejaculatie en een golden shower. Dat laatste vind ik persoonlijk onder de afdeling 'afwijkingen' vallen net als poepsex, sex met dieren etc.
welke categorie het valt doet er niet toe, het gaat om de nieuwsgierigheid ernaar en de smaak in deze.

er zijn zoveel dingen die je volgens ervaringsdeskundigen "echt geprobeerd moet hebben om te kunnen oordelen".... zal allemaal best, maakt het nog niet zo dat ik het móet ervaren en dat ik niet a priori al kan beslissen dat het voor mij niet hoeft, de nieuwsgierigheid naar datgene mij ontbreekt, en dat ik het nu al rete naar mijn zin heb met mijn eigen ervaringen zoals ze er nu zijn.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:07:50 #152
78918 SeLang
Black swans matter
pi_35806142
Hoe beleven de dames hun anale orgasmes ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:44:16 #153
37769 erodome
Zweefteef
pi_35807349
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:07 schreef SeLang het volgende:
Hoe beleven de dames hun anale orgasmes ?
Zelfde als vaginaal, via anaal worden diezelfde plekken gestimuleerd...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35808556
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:02 schreef milagro het volgende:

[..]

welke categorie het valt doet er niet toe, het gaat om de nieuwsgierigheid ernaar en de smaak in deze.

er zijn zoveel dingen die je volgens ervaringsdeskundigen "echt geprobeerd moet hebben om te kunnen oordelen".... zal allemaal best, maakt het nog niet zo dat ik het móet ervaren en dat ik niet a priori al kan beslissen dat het voor mij niet hoeft, de nieuwsgierigheid naar datgene mij ontbreekt, en dat ik het nu al rete naar mijn zin heb met mijn eigen ervaringen zoals ze er nu zijn.
inderdaad. er zijn ook mensen die zeggen dat je MOET bungee jumpen. dat vind ik helemaal niet zo nodig
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:20:45 #155
37769 erodome
Zweefteef
pi_35808690
Tja, dit vind ik toch wel een beetje anders aangezien het je tijdens de gewone dingen die je al doet met seks kan gebeuren, je kan iemand tegen het lijf lopen die je bv zo gruwelijk lekker vingert dat het gewoon gebeurt, hoef je niets raars voor te doen, niets anders...

Dat is wat mij betrefd dan ook gelijk de beste manier om ermee in aanraking te komen, niet het bewust zoeken enzo, maar dat het je gewoon overkomt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 14:23:48 #156
5428 crew  miss_sly
pi_35808792
Het gaat er volgens mij ook helemaal niet om dat het iemand niet kan overkomen ofzo, zelfs milagro misschien wel, wie weet. Het gaat er meer om dat je er niet per se nieuwsgierig naar hoeft te zijn of het per se wilt ervaren maar dat je wat je hebt meer dan prima vindt. Niets mis mee, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:26:31 #157
37769 erodome
Zweefteef
pi_35808884
Nope, is niets mis mee, je moet vooral doen wat je zelf wil en vooral niet doen waar je geen trek in hebt, het moet wel leuk blijven allemaal.

Verbaas me er alleen soms over hoe weinig interresse mensen kunnen hebben voor hun eigen lichaam, gaat verder dan seks natuurlijk, maar nogmaals, daar ben ik misschien wel een rare in, ben mateloos geintrigeerd in hoe het lichaam werkt, hoe de geest werkt en hoe de wisselwerking tussen geest en lichaam plaatsvindt.
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 14:28:47 #158
5428 crew  miss_sly
pi_35808964
Persoonlijk vind ik het feit dat iemand niet per se geinteresseerd is in spuiten en vaginaal klaarkomen en dat niet kost wat kost najaagt, niet direct wil zeggen dat die persoon weinig tot geen interesse hebben in de werking van hun lichaam. Vind het wat kort door de bocht om het als zodanig te classificeren.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:31:11 #159
37769 erodome
Zweefteef
pi_35809055
Mwaw, wat ik lees is ik vind het wel best en wil niet eens meer weten, dat is de desinterresse die ik erin lees en het gaat me niet om het persoon milagro, dat is iets wat ik vaker opmerk en ook buiten sexualiteit om, dat mensen echt weinig interresse hebben in hoe dingen werken enzo...
pi_35809118
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:31 schreef erodome het volgende:
dat mensen echt weinig interresse hebben in hoe dingen werken enzo...
sommige mensen denken te weten hoe dingen werken...ook bij anderen...dat is wat ik vaker opmerk
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:38:10 #161
37769 erodome
Zweefteef
pi_35809334
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:32 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

sommige mensen denken te weten hoe dingen werken...ook bij anderen...dat is wat ik vaker opmerk
Iedereen heeft zo zijn eigen fouten, ook ik, dit is iets van mij, aangezien ik wel die mateloze interresse heb is het soms moeilijk om in te zien dat anderen dat niet hebben.

Maar koppig ben ik zeker, wat ik in mijn kop heb heb ik niet in mijn kont en als ik van mezelf weet dat ik gelijk heb dan zal ik dat gvd ook hebben, grinnik.

Ieder mens heeft zijn betere en mindere kanten, ik heb meer dan zat mindere kanten
pi_35809461
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef miss_sly het volgende:
Persoonlijk vind ik het feit dat iemand niet per se geinteresseerd is in spuiten en vaginaal klaarkomen en dat niet kost wat kost najaagt, niet direct wil zeggen dat die persoon weinig tot geen interesse hebben in de werking van hun lichaam. Vind het wat kort door de bocht om het als zodanig te classificeren.
idd, heel erg kort door de bocht

zo ken ik het anale orgasme ook niet, en heb er ook geen behoefte aan.
en waar het vandaan komt, waar de bron ligt boeit me dan dus ook niet echt, al gok ik dat het 't zelfde werkt als het vaginaal orgasme, wat ws dus zijn bron heeft in de clitoris ook, enkel reikt de 'macht en invloed' van het knopje in kwestie bij sommigen verderdan bij anderen.

of bij de 1 geeft het direct stimuleren van het knopje eenzelfde effect als het stimuleren via een omweg, i.e vagina of anus.

wat blijft is een volkomen tevreden dame, meer dan tevreden zelfs, met haar 1 enkele soort orgasme, zonder de variaties
pi_35809531
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef erodome het volgende:

wat ik in mijn kop heb heb ik niet in mijn kont
ach, andere dingen heb je weer op beide plekken
pi_35810243
Ik geloof niet dat een vaginaal orgasme veel met je clitoris te maken heeft. Ik heb althans niet het gevoel dat mijn clitoris gestimuleerd wordt als ik vaginaal klaarkom. Of hoort je g-spot ook bij je clitoris...?
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 15:03:44 #165
5428 crew  miss_sly
pi_35810294
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof niet dat een vaginaal orgasme veel met je clitoris te maken heeft. Ik heb althans niet het gevoel dat mijn clitoris gestimuleerd wordt als ik vaginaal klaarkom. Of hoort je g-spot ook bij je clitoris...?
fysiek gezien zouden de zenuwbanen die tot het orgasme leiden wel via dezelfde plek kopen en dat hebben de orgasmes met elkaar gemeen. Dat was nou net de basis van het topic
pi_35810540
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

fysiek gezien zouden de zenuwbanen die tot het orgasme leiden wel via dezelfde plek kopen en dat hebben de orgasmes met elkaar gemeen. Dat was nou net de basis van het topic
wat snap je me toch heerlijk

een verademing , echt
pi_35843235
daarom geven vrouwen de voorkeur aan een man met een grote penis
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 14:04:49 #168
5428 crew  miss_sly
pi_35843783
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:49 schreef addictivebeat het volgende:
daarom geven vrouwen de voorkeur aan een man met een grote penis

tuurlijk
pi_35882960
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

tuurlijk
ja, want daarmee kan je makkelijker een vaginaal orgasme bereiken
  zondag 12 maart 2006 @ 22:04:15 #170
115307 Badeentje
Polderpret
pi_35974587
Er zijn (voor mij) tig soorten orgasmes. Clitoraal is de meest "stabiele" en wijkt niet veel af qua intensiteit. Vaginaal daarentegen verschilt bij mij enorm maar tussen clitoraal en vaginaal ligt een hele dikke lijn.
Ik ben niet veeleisend. Ik neem genoegen met het beste.
pi_35975243
Er zit bij mij ook wel degelijk verschil in.
And as a finishing touch, God created the Dutch
  zondag 12 maart 2006 @ 22:27:32 #172
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_35975587
funkmaster meld zich aan als uitvoerder van prakticum
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_35980285
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Topic naar aanleiding van een discussie tussen het_fokschaap en mij. Hij plaatste deze post:
[..]

Wat mij betreft is het totale onzin wat hier staat (met name het vetgedrukte). Een vaginaal orgasme is bij mij een totaal andere ervaring dan een clitoraal orgasme. Het gevoel zit op een heel andere plek en een vaginaal orgasme is vele malen intenser. Als ik vaginaal klaarkom, begint mijn hele lijf te trillen, ik ga huilen en ik word heel erg emotioneel en kwetsbaar. Het gevoel is zo heftig dat het bijna ondraaglijk is. Een clitoraal orgasme is ook heerlijk, maar het is heel anders. Het duurt minder lang en erna voel ik me gewoon blij en 'leeg'/'schoon'. Lichamelijk voelen de twee orgasmes ook heel verschillend, alleen weet ik niet goed hoe ik dat moet uitleggen. Een clitoraal orgasme lijkt meer 'gelokaliseerd' (rond clitoris, in vagina, samentrekkingen) dan een vaginaal orgasme (waar mijn gehele lichaam bij betrokken lijkt te zijn).

Hoe ervaren andere vrouwen dit...? Ik word een beetje boos als ik lees dat een of andere 'expert' beweert dat ik iets anders voel dan ik voel. Als u begrijpt wat ik bedoel...
heb het hele topic niet doorgelezen eerlijkgezegd maar niet boos worden, je hebt gewoon gelijk hoor, zijn twee heel andere dingen imo

een vaginaal orgasme is niet alleen veel intenser maar ook heel anders, hoe zou dat ook niet kunnen als je andere spieren gebruikt (ook al kan je ze tegelijkertijd hebben)

voor een clitoraal orgasme is niet per se penetratie nodig maar zelfs dan nog moet die plek meestal apart aangesproken worden ; ) het effect is ook meer 'lokaal'. dat maakt het wellicht egocentrisch, tenzij je een partner hebt die zich tegelijk met zichzelf ook nog op jou kan concentreren

omdat je een vaginaal orgasme over het algemeen alleen door penetratie van binnenuit krijgt, en er een bepaalde angle en synergie in ritme voor nodig zijn speelt het psychisch aspect (met de partner) ws meer dan bij een clitoraal orgasme. het voelt iig wel als liefde

het is me een paar keer overkomen dat ik onderop liggend een orgasme kreeg wat eigenlijk niet aan bovenstaande beschrijvingen voldeed maar de basis daarvoor zat waarschijnlijk tussen mijn oren

however, het_fokschaap is dan ook een man en hij kan alleen afgaan op externe info. de informatie op die site is ws geschreven door een man, of door een vrouw die het zelf nooit heeft ervaren. denk ik hoor.
Jusqu'ici tout va bien...
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 08:55:18 #174
5428 crew  miss_sly
pi_35982434
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:06 schreef Manono het volgende:

[..]

-knip-
misschien toch het hele topic doorlezen, want het gaat niet over of het verschillend of hetzelfde voelt, maar waar het gegenereerd wordt, dus niet hoe voelt het maar waar worden de orgasmes getriggerd.
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

maandag 13 maart 2006 @ 13:47:48 #175
37769 erodome
Zweefteef
pi_35989320
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

misschien toch het hele topic doorlezen, want het gaat niet over of het verschillend of hetzelfde voelt, maar waar het gegenereerd wordt, dus niet hoe voelt het maar waar worden de orgasmes getriggerd.
[..]
Tja, maar ze voelen anders aan, alsof ze een andere bron hebben, wat onwaarschijnlijk is...

Misschien dat het wel anders aanvoelt waar presies op de clitoris wordt gestimuleerd, het uitwendige deel, of juist het inwendige deel, ik weet het niet, het enige wat ik kan zeggen is dat er echt verschil zit tussen de verschillende orgasme's qua gevoel en intensiteit, dat het 3 compleet verschillende soorten gevoel zijn, maar het is te lastig om dat presies uit te leggen...
pi_35992526
Maar het gevoel , het gevoelsmatige verschil tussen de 2 soorten, staat dan ook niet ter discussie in dat artikel
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
  Moderator maandag 13 maart 2006 @ 15:37:07 #177
5428 crew  miss_sly
pi_35992737
Ja, laten we lekker de non-discussie opnieuw opstarten
  maandag 13 maart 2006 @ 16:16:30 #178
37769 erodome
Zweefteef
pi_35993954
Zucht, van daar uit is het misschien leuk te achterhalen waar het dan wel vandaan komt...

Hoe werkt bv die spot helemaal achterin de vagina dan, die wordt niet geraakt door de clitoris, die komt daar namelijk niet en deze spot staat toch wel bekend om een vaginaal orgasme te triggeren...

Hoe werkt het dan in standje waar de penis zich niet op de buik richt en dus dat inwendige deel van de clitoris niet zozeer raakt?

De g-spot, het ejaculeren wordt gestimuleerd door dat klier dingetje, dat overblijfsel van de prostaat, dat is toch al een ander punt van oorsprong bij 1 van de orgasme's...
pi_35994101
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:55 schreef miss_sly het volgende:
sorry ze worden juist via andere plekken en op andere manieren getriggerd, bij een vaginaal orgasme krijg je niet automatisch ook een clitoraal orgasme (jij wel?), dus dan kan de wetenschap beweren dat ze hetzelfde zijn omdat ze in de basis van hetzelfde punt komen maar dan is het vrouwelijk orgasme voor de wetenschap een ruim begrip, blijkbaar
pi_35994325
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:30 schreef milagro het volgende:
Maar het gevoel , het gevoelsmatige verschil tussen de 2 soorten, staat dan ook niet ter discussie in dat artikel
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
nee, dus dan is het de vraag of een orgasme gereduceerd moet worden tot punt van oorsprong
het effect is niet alleen anders, hoe je er komt is ook totaal anders en zelfs de lokatie is anders

[ Bericht 1% gewijzigd door Manono op 13-03-2006 18:02:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')