welke categorie het valt doet er niet toe, het gaat om de nieuwsgierigheid ernaar en de smaak in deze.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:52 schreef harryharry het volgende:
[..]
Ik vind het een groot verschil tussen een vrouwelijke ejaculatie en een golden shower. Dat laatste vind ik persoonlijk onder de afdeling 'afwijkingen' vallen net als poepsex, sex met dieren etc.
Zelfde als vaginaal, via anaal worden diezelfde plekken gestimuleerd...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:07 schreef SeLang het volgende:
Hoe beleven de dames hun anale orgasmes ?
inderdaad. er zijn ook mensen die zeggen dat je MOET bungee jumpen. dat vind ik helemaal niet zo nodigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:02 schreef milagro het volgende:
[..]
welke categorie het valt doet er niet toe, het gaat om de nieuwsgierigheid ernaar en de smaak in deze.
er zijn zoveel dingen die je volgens ervaringsdeskundigen "echt geprobeerd moet hebben om te kunnen oordelen".... zal allemaal best, maakt het nog niet zo dat ik het móet ervaren en dat ik niet a priori al kan beslissen dat het voor mij niet hoeft, de nieuwsgierigheid naar datgene mij ontbreekt, en dat ik het nu al rete naar mijn zin heb met mijn eigen ervaringen zoals ze er nu zijn.
sommige mensen denken te weten hoe dingen werken...ook bij anderen...dat is wat ik vaker opmerkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:31 schreef erodome het volgende:
dat mensen echt weinig interresse hebben in hoe dingen werken enzo...
Iedereen heeft zo zijn eigen fouten, ook ik, dit is iets van mij, aangezien ik wel die mateloze interresse heb is het soms moeilijk om in te zien dat anderen dat niet hebben.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:32 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
sommige mensen denken te weten hoe dingen werken...ook bij anderen...dat is wat ik vaker opmerk
idd, heel erg kort door de bochtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:28 schreef miss_sly het volgende:
Persoonlijk vind ik het feit dat iemand niet per se geinteresseerd is in spuiten en vaginaal klaarkomen en dat niet kost wat kost najaagt, niet direct wil zeggen dat die persoon weinig tot geen interesse hebben in de werking van hun lichaam. Vind het wat kort door de bocht om het als zodanig te classificeren.
ach, andere dingen heb je weer op beide plekkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef erodome het volgende:
wat ik in mijn kop heb heb ik niet in mijn kont
fysiek gezien zouden de zenuwbanen die tot het orgasme leiden wel via dezelfde plek kopen en dat hebben de orgasmes met elkaar gemeen. Dat was nou net de basis van het topicquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof niet dat een vaginaal orgasme veel met je clitoris te maken heeft. Ik heb althans niet het gevoel dat mijn clitoris gestimuleerd wordt als ik vaginaal klaarkom. Of hoort je g-spot ook bij je clitoris...?
wat snap je me toch heerlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
fysiek gezien zouden de zenuwbanen die tot het orgasme leiden wel via dezelfde plek kopen en dat hebben de orgasmes met elkaar gemeen. Dat was nou net de basis van het topic
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:49 schreef addictivebeat het volgende:
daarom geven vrouwen de voorkeur aan een man met een grote penis
heb het hele topic niet doorgelezen eerlijkgezegd maar niet boos worden, je hebt gewoon gelijk hoor, zijn twee heel andere dingen imoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Topic naar aanleiding van een discussie tussen het_fokschaap en mij. Hij plaatste deze post:
[..]
Wat mij betreft is het totale onzin wat hier staat (met name het vetgedrukte). Een vaginaal orgasme is bij mij een totaal andere ervaring dan een clitoraal orgasme. Het gevoel zit op een heel andere plek en een vaginaal orgasme is vele malen intenser. Als ik vaginaal klaarkom, begint mijn hele lijf te trillen, ik ga huilen en ik word heel erg emotioneel en kwetsbaar. Het gevoel is zo heftig dat het bijna ondraaglijk is. Een clitoraal orgasme is ook heerlijk, maar het is heel anders. Het duurt minder lang en erna voel ik me gewoon blij en 'leeg'/'schoon'. Lichamelijk voelen de twee orgasmes ook heel verschillend, alleen weet ik niet goed hoe ik dat moet uitleggen. Een clitoraal orgasme lijkt meer 'gelokaliseerd' (rond clitoris, in vagina, samentrekkingen) dan een vaginaal orgasme (waar mijn gehele lichaam bij betrokken lijkt te zijn).
Hoe ervaren andere vrouwen dit...? Ik word een beetje boos als ik lees dat een of andere 'expert' beweert dat ik iets anders voel dan ik voel. Als u begrijpt wat ik bedoel...
misschien toch het hele topic doorlezen, want het gaat niet over of het verschillend of hetzelfde voelt, maar waar het gegenereerd wordt, dus niet hoe voelt het maar waar worden de orgasmes getriggerd.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
fysiek gezien zouden de zenuwbanen die tot het orgasme leiden wel via dezelfde plek kopen en dat hebben de orgasmes met elkaar gemeen. Dat was nou net de basis van het topic
Tja, maar ze voelen anders aan, alsof ze een andere bron hebben, wat onwaarschijnlijk is...quote:Op maandag 13 maart 2006 08:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
misschien toch het hele topic doorlezen, want het gaat niet over of het verschillend of hetzelfde voelt, maar waar het gegenereerd wordt, dus niet hoe voelt het maar waar worden de orgasmes getriggerd.
[..]
sorry ze worden juist via andere plekken en op andere manieren getriggerd, bij een vaginaal orgasme krijg je niet automatisch ook een clitoraal orgasme (jij wel?), dus dan kan de wetenschap beweren dat ze hetzelfde zijn omdat ze in de basis van hetzelfde punt komen maar dan is het vrouwelijk orgasme voor de wetenschap een ruim begrip, blijkbaarquote:Op maandag 13 maart 2006 08:55 schreef miss_sly het volgende:
misschien toch het hele topic doorlezen, want het gaat niet over of het verschillend of hetzelfde voelt, maar waar het gegenereerd wordt, dus niet hoe voelt het maar waar worden de orgasmes getriggerd.
nee, dus dan is het de vraag of een orgasme gereduceerd moet worden tot punt van oorsprongquote:Op maandag 13 maart 2006 15:30 schreef milagro het volgende:
Maar het gevoel , het gevoelsmatige verschil tussen de 2 soorten, staat dan ook niet ter discussie in dat artikel
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |