abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35794238
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Jij bent ineens de assistente van milagro? Die kan het zelf wel af hoor. Met jou ga ik liever niet in discussie, dat weet je.
ik met jou ook niet graag, Lupa, omdat je vaak zo vreselijk dramt, dodelijk vermoeiend, echt

en nu ben ik echt weg
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35794239
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Jij bent ineens de assistente van milagro? Die kan het zelf wel af hoor. Met jou ga ik liever niet in discussie, dat weet je.
assistente van milagro ? nee, ik kan zelf goed genoeg lezen om te zien dat je weer rete-irritant bezig was, as usual.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_35794383
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef milagro het volgende:
ik met jou ook niet graag, Lupa, omdat je vaak zo vreselijk dramt, dodelijk vermoeiend, echt
Ik had het tegen petitlapin, hoor. Met jou discussiëren vind ik helemaal niet vervelend, maar ik heb zelf wel lopen eikelen in dit topic ja. Doe ik wel vaker als ik eigenlijk pissig ben op mezelf.
pi_35794532
geil verhaal word t wel zo
ow ja oraal orgasme das ook lache
pi_35794679
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:18 schreef donnahvh het volgende:
geil verhaal word t wel zo
ow ja oraal orgasme das ook lache
Alleen bij snordragende
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_35795504
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Alleen bij snordragende
das de enige manier waarop ik kan squirten
en ver ook
pi_35795523
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef donnahvh het volgende:

[..]

das de enige manier waarop ik kan squirten
* Ghostbuster snor laat staan
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:38:36 #128
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35797066
Jezus wat een gezeik zeg.. de ene vind spuitende vrouwen geil en de ander moet er niet aan denken.. Wat is daar nou zo moeilijk aan om te begrijpen???? Gewoon lekker iedereen in z'n waarde laten als t ff kan en niet jouw mening proberen op te leggen!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35797090
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:38 schreef B.A.Trix het volgende:

Jezus wat een gezeik zeg.. de ene vind spuitende vrouwen geil en de ander moet er niet aan denken.. Wat is daar nou zo moeilijk aan om te begrijpen???? Gewoon lekker iedereen in z'n waarde laten als t ff kan en niet jouw mening proberen op te leggen!
tis een forum , daar gaat t juist om
pi_35797113
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:38 schreef B.A.Trix het volgende:

Kan je squirten?
pi_35797163
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Kan je squirten?
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik kan heel ver
Ik wist niet dat dat Squirten heete
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:47:41 #132
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35797322
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:39 schreef donnahvh het volgende:

[..]

tis een forum , daar gaat t juist om
Wijsneus!
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:48:42 #133
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35797353
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Kan je squirten?
Lees anders het topic even..
pi_35797365
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:48 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Lees anders het topic even..
Daar gaat het over toch?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:51:19 #135
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35797418
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Daar gaat het over toch?
Er staat hier al of ik t kan of niet..
pi_35797431
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:51 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Er staat hier al of ik t kan of niet..
Oh
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:09:39 #137
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35797745
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Oh
pi_35798327
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb nergens gelezen dat milagro niet kan klaarkomen, ik heb nergens gelezen dat ze een probleem heeft
Heeft ze wel, hoor... heeft ze wel! Vanaf haar eerste post is duidelijk dat Milagro zelfs een groot probleem heeft en dat probleem heet gekwetste superioriteit. 't Meiske waant zich expert op 't gebied van orgasmes... en nu komt ze erachter dat een stelletje (jongere?) dames hoog opgeeft van iets wat zij niet kent, en wat zij niet kent dat bestaat niet, of het bestaat wel maar dan stelt 't niks voor.

Nee, over spuiten heb ik 't niet. Dat is uitzonderlijk, begrijp ik. Maar 't vaginale orgasme dat zo heftig schijnt te zijn word door Milagro direct en superieur naar 't rijk der fabelen verwezen, dat zal toch zeker niet beter en intenser zijn dan wat zij voelt tijdens een clitoraal orgasme, dat kan toch niet, zij is toch ouder, wijzer en meer ervaren?

Milagro, face it: you can't have it all

Als ik een vrouw was, zou ik zéker wel nieuwsgierig zijn naar de ongekende mogelijkheden van het orgasme... maar helaas
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
pi_35799430

wat leuk dat ik toch meer schijn te zeggen dan ik schrijf
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 08:49:02 #140
5428 crew  miss_sly
pi_35800050
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 07:17 schreef milagro het volgende:

wat leuk dat ik toch meer schijn te zeggen dan ik schrijf
Je ziet wel, anderen kennen je veel beter dan je jezelf kent
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35801646
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je ziet wel, anderen kennen je veel beter dan je jezelf kent
ja, zij interpreteren mijn eigen woorden beter dan ik doe.

ik zeg : ik heb ze niet, maar feitelijk bedoel ik dus blijkbaar : ze bestaan nieti.
  Moderator dinsdag 7 maart 2006 @ 10:28:25 #142
5428 crew  miss_sly
pi_35801660
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:27 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, zij interpreteren mijn eigen woorden beter dan ik doe.

ik zeg : ik heb ze niet, maar feitelijk bedoel ik dus blijkbaar : ze bestaan nieti.
Je bent gewoon jaloers

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35801848
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers

per definitie uiteraard!
pi_35802079
jemig, kan dat gezeik nou es een keer ophouden?
pi_35802765
Ik heb een keer een vaginaal orgasme gehad in een droom . Werd ik wakker en kwam ik ineens hijgend klaar en dat 2 nachten achter elkaar! En mijn ex sliep zomaar door , wat een eikel.. Het gekke is dat de droom zelf echt niet over seks ging. Ik zat op een paard en ik droomde dat ik moest plassen maar toen ik wakker werd kwam ik echt heel lekker . Was ook de eerste keer dat ik vaginaal klaar kwam trouwens. Helaas is het nooit meer voorgekomen, maar je schijnt dit dus zonder handen op te kunnen wekken door je spieren snel te ontspannen en dan weer aan te spannen . Met een levendige fantasie en veel concentratie is dat volgens mij echt mogelijk. Ik heb het eens iemand zien doen op Sex Sense, jammer dat ze niet naakt en lekker was .
pi_35802805
Ik heb ook wel eens orgasmes in mijn slaap, maar dat zijn 'gewone' orgasmes. Wel leuk wakker worden is dat.
pi_35803222
Je kan inderdaad ongelooflijk drammen, Lupa.

Ik ken ook beide soorten orgasmen. Ze verschillen onderling van elkaar, in intensiteit en duurte. Vaginaal klaarkomen is volgens mij - mijn beleving - vooral zo intensief omdat ik het altijd beleef als onderdeel van het samen met iemand (en niet zomaar iemand) sex hebben. Het orgasme is dan onderdeel van het opgaan in de ander, jezelf totaal overgeven (fysiek gezien) en daar kun je emotioneel van worden. Ik huil eigenlijk nooit bij sex, maar de sporadische keren dat dit is voorgekomen, had het altijd te maken met een heftig vaginaal orgasme, en het totaal opgaan daarin. Clitoraal (raar woord hoor) orgasme is in mijn beleving een meer individuele ervaring, meer naar binnen gekeerd. Ik vergeet dan even alles om me heen, inclusief degene die op dat moment bij me is. Dat het vaginale orgasme intenser kan voelen heeft volgens mij dus vooral te maken met het psychologische effect. Dat nemen wetenschappers natuurlijk niet mee in hun technische beschrijvingen.

Dat spuiten heb ik nooit meegemaakt, en ik zal eerlijk zeggen dat ik me denk ik ook wat zal schamen wanneer het wel zou gebeuren. Het lijkt me wat ongemakkelijk ja. Ik zit er in ieder geval niet op te wachten. .
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:27:32 #148
37769 erodome
Zweefteef
pi_35804861
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:56 schreef milagro het volgende:

[..]

erodome, ik vind het niet geil, klaar.

poep en plassex heb ik ook nooit aan gedaan, hoef ik ook niet te ervaren om te beslissen of ik dat geil vind of niet.

accepteer gewoon dat er mensen zijn die een extatisch clitoraal orgasme hebben, en geen behoefte hebben aan een vaginale versie, en die het idee en het aanzicht van spuiten ranzig vinden

hoe het vóelt, daar heb ik het niet over dus, ms is mijn orgasme wel van eenzelfde aard, dat kun jij niet weten weer op jouw beurt dus weet je ook niet of ik wat mis.

de aanblik dus, vind ik ranzig, het idee, de woorden 'spuitende vrouwen' alleen al
en dat is wel degelijk een kwestie van smaak.
Laatste dan omdat het anders gezeur wordt, wat ik zeg is dat als het je zou overkomen gewoon, dus niet dat je ernaar opzoek gaat enzo, dat je het DAN, op dat moment zeker en vast lekker gaat vinden, misschien dat je 10 minuten later sjago je bed staat op te ruimen en de hele boel vervloekt dat het is gebeurt, maar op dat moment in tijd ga je het lekker vinden.

Dat is alles wat ik zeg, niet meer, niet minder...

Wat ik minder begrijp is wat je verder zegt, ken meer vrouwen die zo praten, die gewoon niet meer willen weten van hun lichaam, die in het geheel niet nieuwschierig zijn naar de mogelijkheden tot genot uitbreiden, maarja, misschien ben ik daar wel een rare in ofzo...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35804972
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:33 schreef RaisinGirl het volgende:
Je kan inderdaad ongelooflijk drammen, Lupa.
Een van mijn vele talenten.
quote:
Ik ken ook beide soorten orgasmen. Ze verschillen onderling van elkaar, in intensiteit en duurte. Vaginaal klaarkomen is volgens mij - mijn beleving - vooral zo intensief omdat ik het altijd beleef als onderdeel van het samen met iemand (en niet zomaar iemand) sex hebben. Het orgasme is dan onderdeel van het opgaan in de ander, jezelf totaal overgeven (fysiek gezien) en daar kun je emotioneel van worden. Ik huil eigenlijk nooit bij sex, maar de sporadische keren dat dit is voorgekomen, had het altijd te maken met een heftig vaginaal orgasme, en het totaal opgaan daarin. Clitoraal (raar woord hoor) orgasme is in mijn beleving een meer individuele ervaring, meer naar binnen gekeerd. Ik vergeet dan even alles om me heen, inclusief degene die op dat moment bij me is. Dat het vaginale orgasme intenser kan voelen heeft volgens mij dus vooral te maken met het psychologische effect. Dat nemen wetenschappers natuurlijk niet mee in hun technische beschrijvingen.
Wel herkenbaar, vooral je beschrijving van het clitoraal orgasme, dat in jezelf gekeerd zijn.
pi_35805693
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef milagro het volgende:

[..]

ik hoef het toch niet geil te vinden, omdat anderen dat vinden?

er zijn er die vinden golden showers geil, nou ik niet.

en spuitende vrouwen dus ook niet.

kwestie van smaak, niet waar.
Ik vind het een groot verschil tussen een vrouwelijke ejaculatie en een golden shower. Dat laatste vind ik persoonlijk onder de afdeling 'afwijkingen' vallen net als poepsex, sex met dieren etc.
There's no place like 127.0.0.1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')