mja, maar jouw gevoel zegt niets over waar het gevoel daadwerkelijk vandaan komtquote:Op maandag 6 maart 2006 21:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo voelt het wel ja, vanuit je grote teen totaan je kruin!!!!
* Ghostbuster net aan een gebakje zitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Spuiten is wéér iets anders.Ik produceer ook ineens vocht als ik vaginaal klaarkom, terwijl ik normaal niet eens kan seksen zonder glijmiddel omdat ik zo droog ben van mezelf. Maar ik wilde me in dit topic eigenlijk meer concentreren op de gevoelskant en niet zo op de technische bijkomstigheden.
Maar wrom ben jij weg als ero komt? Erodome heeft veel expertise op dit gebied, vind ik altijd boeiend.
ik hoef het toch niet geil te vinden, omdat anderen dat vinden?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef erodome het volgende:
En wat ranzig betrefd milagro, bijna alles van seks is ranzig als je het zo droog bekijkt, dat zijn dingen die je gewoon moet doen als de geilheid overheerst, dan is het ineens supergeil ipv ranzig...
ik heb persoonlijk niks met poepseksquote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ik hoef het toch niet geil te vinden, omdat anderen dat vinden?
*zucht van opluchting slaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb persoonlijk niks met poepseks
Laat ik het zo zeggen, als het je ooit een keer gebeurt durf ik te wedden dat je het wel geil vind, maar nogmaals, dan moet het je gewoon overkomen...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ik hoef het toch niet geil te vinden, omdat anderen dat vinden?
er zijn er die vinden golden showers geil, nou ik niet.
en spuitende vrouwen dus ook niet.
kwestie van smaak, niet waar.
erodome, ik vind het niet geil, klaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als het je ooit een keer gebeurt durf ik te wedden dat je het wel geil vind, maar nogmaals, dan moet het je gewoon overkomen...
Dat heeft niets met smaak te maken, maar gewoon met het gevoel van het moment, dat je het niet geil vindt om te zien heeft daar bar weinig mee te maken...
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ero, wat kun je het toch altijd smakelijk vertellen.
Milagro, als je van allerlei vrouwen hoort dat een vaginaal orgasme nóg heftiger is dan clitoraal, hoe kun je daar dan niet op zijn minst nieuwsgierig naar zijn?Ik hield het vaginale orgasme tot een paar maanden terug voor een mythe, maar heiden6 heeft anders bewezen.
ik hoor van allerlei bondage/sm liefhebbers dat een orgasme ondergaan terwijl je gekneveld bent en gewikkeld bent in huishoudfolie, ondersteboven bungelend aan een katrol, omwikkeld met roze linten helemaal het einde is, en toch, he, trekt het me nietquote:Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ero, wat kun je het toch altijd smakelijk vertellen.
Milagro, als je van allerlei vrouwen hoort dat een vaginaal orgasme nóg heftiger is dan clitoraal, hoe kun je daar dan niet op zijn minst nieuwsgierig naar zijn?Ik hield het vaginale orgasme tot een paar maanden terug voor een mythe, maar heiden6 heeft anders bewezen.
Dat is toch heel wat anders. Maar je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:45 schreef milagro het volgende:
ik hoor van allerlei bondage/sm liefhebbers dat een orgasme ondergaan terwijl je gekneveld bent en gewikkeld bent in huishoudfolie, ondersteboven bungelend aan een katrol, omwikkeld met roze linten helemaal het einde is, en toch, he, trekt het me niet
het kan, Lupa, het kan, laat het los
nee, dat is het niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders. Maar je weet niet wat je mist.
Nou ja, als jij geen verschil ziet tussen de mogelijkheden van je eigen lijf en het toepassen van allerlei kunstgrepen...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:52 schreef milagro het volgende:
nee, dat is het niet.
Ik snap gewoon niet dat je daar niet op zijn minst nieuwsgierig naar bent. Omdat ik bijvoorbeeld geen enkele anorgasmische vrouw ben tegengekomen die zei: "Het interesseert me geen bal, dat hele orgasme".quote:je moet gewoon niet zo drammen, mens
Vaginaal orgasme gaat niet 1 op 1 samen met spuiten hoor. Ik spuit niet als ik vaginaal klaarkom. De meeste vrouwen niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik een waterbed wil
koop ik er wel 1
Ja dat is hetzelfde als een bekertje water met een emmer water vergelijkenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als ik een spermabed wil, dan koop ik er wel een.
Garpje, ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is hetzelfde als een bekertje water met een emmer water vergelijken
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Garpje, ja.En jij zou weg. Hush!
wat ik niet snap van jou is je gedram, Lupa.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, als jij geen verschil ziet tussen de mogelijkheden van je eigen lijf en het toepassen van allerlei kunstgrepen...
[..]
Ik snap gewoon niet dat je daar niet op zijn minst nieuwsgierig naar bent. Omdat ik bijvoorbeeld geen enkele anorgasmische vrouw ben tegengekomen die zei: "Het interesseert me geen bal, dat hele orgasme".
wat ben jij op de hoogte zegquote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Omdat ik bijvoorbeeld geen enkele anorgasmische vrouw ben tegengekomen die zei: "Het interesseert me geen bal, dat hele orgasme".
Ik kom heus niet naar je toe om je te dwingen hoor, dus accepteren doe ik je ervaring echt wel. Ik verbaas me er alleen maar over.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:03 schreef milagro het volgende:
wat ik niet snap van jou is je gedram, Lupa.
zoals ik al zei, mijn 'gewone' orgasmes zijn qua beschrijving die ik lees van Erodome, meestal van eenzelfde orde, dus waarom zou ik meer van hetzelfde willen op een andere manier, als ik al op de 'gewone' manier meer van hetzelfde heb .
het is echt niet zo lastig, hoor, allemaal, even je best doen.
leer eens te accepteren dat mensen dingen anders ervaren dan jij, en dat er in deze geen feiten zijn, gevoelsmatig dan, het is allemaal subjectief
Er loopt al tijden een topic over. Er zijn natuurlijk ook vrouwen die seks niet interessant vinden, maar verreweg de meeste vrouwen die niet kunnen klaarkomen, balen daar behoorlijk van.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:03 schreef petitlapin2 het volgende:
wat ben jij op de hoogte zeg, hoeveel kom je er zo tegen op een dag, heb je het anorgasmische vrouwenclubje opgericht of zo
![]()
waarvan akte. waarom dan toch nog 10 keer opnieuw hetzelfde vragen ?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kom heus niet naar je toe om je te dwingen hoor, dus accepteren doe ik je ervaring echt wel. Ik verbaas me er alleen maar over.
ajb niet zegquote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kom heus niet naar je toe om je te dwingen hoor, dus accepteren doe ik je ervaring echt wel. Ik verbaas me er alleen maar over.
ik heb nergens gelezen dat milagro niet kan klaarkomen, ik heb nergens gelezen dat ze een probleem heeftquote:Op maandag 6 maart 2006 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er loopt al tijden een topic over. Er zijn natuurlijk ook vrouwen die seks niet interessant vinden, maar verreweg de meeste vrouwen die niet kunnen klaarkomen, balen daar behoorlijk van.
Jij bent ineens de assistente van milagro? Die kan het zelf wel af hoor. Met jou ga ik liever niet in discussie, dat weet je.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:06 schreef petitlapin2 het volgende:
waarvan akte. waarom dan toch nog 10 keer opnieuw hetzelfde vragen ?
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb nergens gelezen dat milagro niet kan klaarkomen, ik heb nergens gelezen dat ze een probleem heeft![]()
Ik ook, slapen. Wel weer genoeg geëtterd voor vandaag.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:06 schreef milagro het volgende:
ajb niet zeg![]()
nou, verbaas je er lekker verder over dan, ga ik wat anders doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |