abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35739304
Erodome beweert ook altijd dat alle vrouwen het kunnen leren. Misschien moet ik eens bij haar op cursus. Mij lijkt het namelijk wel geil.
pi_35739876
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:01 schreef harryharry het volgende:

[..]

De stelling in het artikel wat ik over het onderwerp gelezen heb was dat een ejaculatie bij vrouwen te trainen is, ook vrouwen die het nog nooit gedaan hadden zouden de 'techniek' onder de knie kunnen krijgen. Uit hetzelfde artikel bleek ook dat het grootste deel van vrouwen er weinig voor voelde.
Voor mij was het een ervaring rijker, de eerste vrouw (en ook de enige tot nu toe) die ik meemaakte die buiten clitoraal ook vaginaal klaarkwam. Voor die tijd was het alleen van horen & zeggen..
of dat zo is weet ik niet of het is wat het is , net zo min, en doet er ook niet voor mij, ik heb er totaal geen behoefte aan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 5 maart 2006 @ 14:41:31 #78
78918 SeLang
Black swans matter
pi_35740544
Spuitende vrouwen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 5 maart 2006 @ 21:30:59 #79
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_35754505
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Erodome beweert ook altijd dat alle vrouwen het kunnen leren. Misschien moet ik eens bij haar op cursus. Mij lijkt het namelijk wel geil.
Zou je het dan ook weer af kunnen leren . Een aan/uit knopje zou leuk zijn, ik vind het nogal een kledderzooi .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_35754612
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:30 schreef es70 het volgende:

[..]

Zou je het dan ook weer af kunnen leren . Een aan/uit knopje zou leuk zijn, ik vind het nogal een kledderzooi .
Geen idee, maar erodome komt vanzelf een keer naar dit topic en dan weten we het.

Ik heb haar trouwens het hele weekend niet gezien.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:39:00 #81
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_35754839
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Geen idee, maar erodome komt vanzelf een keer naar dit topic en dan weten we het.

Ik heb haar trouwens het hele weekend niet gezien.
Dan heeft ze vast betere/leukere/lekkerdere dingen te doen .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zondag 5 maart 2006 @ 21:51:04 #82
111336 Koekjesbeest
Koekenbakker.
pi_35755331
ik had geen zin om alles te lezen, maar wat zeikt fokschaap..als man een beetje referren naar andermans onderzoeken..tja.
Wish yo'momma was this smart.
pi_35755863
Schaapje was mij denk ik een beetje aan het plagen, want hij weet dat hij me op de kast kan krijgen.
pi_35759191
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Schaapje was mij denk ik een beetje aan het plagen, want hij weet dat hij me op de kast kan krijgen.
Was dat niet die scene in Turks Fruit? sjips ben ik al zo oud. . . .
There's no place like 127.0.0.1
  zondag 5 maart 2006 @ 23:24:35 #85
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35759299
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:21 schreef harryharry het volgende:

[..]

sjips ben ik al zo oud. . . .
Als je al in 1830 geboren bent dan ben je idd best oud..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  maandag 6 maart 2006 @ 09:32:16 #86
133717 rinussimpel
Eenvoudiger kan zeker niet ?
pi_35765432
Uiteraard zal het altijd zo zijn dat iedere vrouw anders is.
Neemt niet weg dat de meeste functies in de vrouwen lichamen gelijk zijn.
Hoe iemand iets ervaart kan totaal verschillen met hoe iemand anders dit ervaart.
Wat betreft schaamte...
Ik denk als je er over kan discuseren dat je dan alle schaamte wel van je af mag zetten.
Dat de meeste vrouwen ook kunnen ejaculeren (of leren) is inmiddels een feit.
Hoe en waar dit vandaan komt zijn de geleerden nog niet uit, dus kunnen wij zeker geen oordeel over vellen.
Ik heb inmiddels wel begrepen uit ervaring dat de meeste vrouwen dit als intenser en emotioneler ervaren.
Hoeft dus niet bij iedereen zo te zijn....
Succes ermee
Laten we het niet moelijker maken dan het al is!
Mijn respect heb je, maar kun je wel kwijtraken!
Rinus Simpel 2005.
pi_35765568
Bij mij stelt het vaginaal orgasme niet veel voor, ik heb ook een keer gespoten, maar dat was alleen maar een geil idee en leuk om na te vertellen (stoerrr), maar niet echt een uitschieter qua genot hoor. Met een clitoraal orgasme kan ik minutenlang (zeker 5) klaarkomen. Vaginaal duurt kort, maar wel apart want het komt zelden voor bij mij, en daarom misschien wat emotioneler...
Denk dat het voor iedereen verschillend is..
  maandag 6 maart 2006 @ 09:41:40 #88
133717 rinussimpel
Eenvoudiger kan zeker niet ?
pi_35765605
Precies iedereen is anders!
Maar dat maakt ons ook leuk,interessant etc....
Laten we het niet moelijker maken dan het al is!
Mijn respect heb je, maar kun je wel kwijtraken!
Rinus Simpel 2005.
pi_35788488
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

maar het komt toch beide echt vanuit de vagina, of dacht je dat een vaginaal orgasme in je grote teen begint ?
Zo voelt het wel ja, vanuit je grote teen totaan je kruin!!!!

Persoonlijk vind ik nogal wat verschil zitten tussen de orgasme's en als je ze combineert krijg je weer nieuwe sensatie's...

Ik ga even alleen van mezelf uit he, dus ik zet niet overal speciaal bij dat het alleen om mij gaat, zo disclaimer klaar, beginnen nu

Clitoraal is een fel gevoel, kort en heftig, varieert natuurlijk van keer tot keer, kan van van flauwtjes tot wereldschokkend zijn, er volgt een lekker "blanco" gevoel op, stress weg, alles weer even gereset.
Duurt zelden langer als max enkele tientallen secondes, gevoelsmatig dan, heb er geen klok bij, kan dus korter/langer zijn, maar denk eerder korter.
Het gevoel concentreerd zich voornamelijk in de onderbuik en het hoofd.
Dit orgasme klapt er echt in, het verkrampt de vagina heftig in een korte serie, om daarna nog wat na te tikken.

Ik denk dat dit redelijk te vergelijken is met het mannelijke orgasme.

Het vaginaal orgasme is een erg heftige ervaring, bij mij is het meestal een golfbeweging van extreme heftigheid, even iets minder om weer in heftigheid te vervallen.
De krampen zijn minder heftig als bij het clitoraal orgasme(geeft meer een "pers-achtig gevoel dan de echte verkrampingen die de klit geeft), het gevoel is overheersender, het vaagt alles weg wat je bent, er bestaat alleen nog maar het genieten, het gevoel, je wil alleen maar meer en meer, harder, dieper, meerrrrrrrrr.
Kan deze orgasme's niet verhapstukken zonder het uit te schreeuwen, een met het gevoel, alleen maar bestaand uit gevoel, wat uiteindelijk een vorm van emotie in de puurste vorm is die door je heen zinderd.
Moet echt terug op aarde komen naderhand, het gevoel beslaat alles van jezelf, je voelt het overal, geen idee waar het gevoel begint en waar het eindigt, het overheerst alles, echt alles.
Zwaar verslavend dit gevoel om eerlijk te zijn

Spuitend klaarkomen voelt als een loslaten, het gevoel bouwt op, wordt heeeeeeeeeel erg heftig, tegen pijn aan, soort van lekkere druk die er ontstaat en alles vloeit dan ineens weg als een damdoorbraak, geeft een licht, opgelucht gevoel, samen met het genot wat het brengt.

Een combi van clitoraal en vaginaal is het einde, dat noem ik de mega orgasme's, ze duren lang, zijn enorm diep van gevoel, het doet pijn eigenlijk, maar het is zo'n lekkere pijn, je balanceert tussen oppers genot en pijn.
In je hoofd zeg je ja, nee, ja, nee, je kan het eigenlijk niet aan, maar kan ook niet stoppen.
Deze kunnen tot een aantal minuten duren voordat mijn lichaam het gewoon echt niet meer trekt, niet meer kan doorgaan.
Vloeibaar vuur langs je ruggengraat omhoog die je echt in vuur en vlam zet, helemaal trillend en napuffend eruit komt, de schokken die nog door je lichaam gaan tot wel 10 minuten naderhand, helemaal van de kaart...

Dit is het lekkerste wat er bestaat wat mij betrefd, het kost moeite deze 2 te combineren, maar mijn god het is de moeite meer dan waard.

Anaal geeft hetzelfde effect als vaginaal, alhoewel je via anaal vaak wat beter de plekjes in de vagina raakt...

Dit is heel moeilijk uit te leggen, dat verschil tussen de orgasme's, allen kunnen op zichzelf in heftigheid varieren en ook hoe je het beleefd hangt af van het moment, toch zit er wel degelijk een substansieel verschil tussen de verschillende orgasme's.
Maar het gevoel is erg moeilijk onder woorden te brengen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35788882
Tuurlijk kunnen "alle" vrouwen leren op de verschillende manieren klaar te komen, de anatomie is in de basis hetzelfde, het is niet zo dat de ene vrouw een klit heeft en de andere niet, zo zit dat ook met die g-spot, iedere vrouw(op lichamelijke afwijkingen na dan) zit lichamelijk gewoon hetzelfde in elkaar op dat gebied, dus iedere vrouw heeft die verschillende plekken die een orgasme kunnen veroorzaken.

Het enige probleem is dat het grootste deel van sek niet tussen de benen zit, maar tussen de oren en vrouwen het spuiten erg vaak tegenhouden, het beste wat je kan overkomen is een bedpartner treffen die erg goed in die stimulatie is en het gewoon veroorzaakt in een lekkere geile bui.

En wat ranzig betrefd milagro, bijna alles van seks is ranzig als je het zo droog bekijkt, dat zijn dingen die je gewoon moet doen als de geilheid overheerst, dan is het ineens supergeil ipv ranzig...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35790057
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Zo voelt het wel ja, vanuit je grote teen totaan je kruin!!!!
mja, maar jouw gevoel zegt niets over waar het gevoel daadwerkelijk vandaan komt

verder, leuk verhaaltje...jammer dat ik nu niet thuis ben bij m'n schatje
pi_35790111
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Spuiten is wéér iets anders. Ik produceer ook ineens vocht als ik vaginaal klaarkom, terwijl ik normaal niet eens kan seksen zonder glijmiddel omdat ik zo droog ben van mezelf. Maar ik wilde me in dit topic eigenlijk meer concentreren op de gevoelskant en niet zo op de technische bijkomstigheden.

Maar wrom ben jij weg als ero komt? Erodome heeft veel expertise op dit gebied, vind ik altijd boeiend.
* Ghostbuster net aan een gebakje zit
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_35790461
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef erodome het volgende:

En wat ranzig betrefd milagro, bijna alles van seks is ranzig als je het zo droog bekijkt, dat zijn dingen die je gewoon moet doen als de geilheid overheerst, dan is het ineens supergeil ipv ranzig...
ik hoef het toch niet geil te vinden, omdat anderen dat vinden?

er zijn er die vinden golden showers geil, nou ik niet.

en spuitende vrouwen dus ook niet.

kwestie van smaak, niet waar.
pi_35790506
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef milagro het volgende:

[..]

ik heb persoonlijk niks met poepseks
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 21:49:57 #95
5428 crew  miss_sly
pi_35790549
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik heb persoonlijk niks met poepseks
*zucht van opluchting slaakt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35790597
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef milagro het volgende:

[..]

er zijn er die vinden golden showers geil, nou ik niet.

en spuitende vrouwen dus ook niet.

kwestie van smaak, niet waar.
Laat ik het zo zeggen, als het je ooit een keer gebeurt durf ik te wedden dat je het wel geil vind, maar nogmaals, dan moet het je gewoon overkomen...

Dat heeft niets met smaak te maken, maar gewoon met het gevoel van het moment, dat je het niet geil vindt om te zien heeft daar bar weinig mee te maken...
pi_35790828
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, als het je ooit een keer gebeurt durf ik te wedden dat je het wel geil vind, maar nogmaals, dan moet het je gewoon overkomen...

Dat heeft niets met smaak te maken, maar gewoon met het gevoel van het moment, dat je het niet geil vindt om te zien heeft daar bar weinig mee te maken...
erodome, ik vind het niet geil, klaar.

poep en plassex heb ik ook nooit aan gedaan, hoef ik ook niet te ervaren om te beslissen of ik dat geil vind of niet.

accepteer gewoon dat er mensen zijn die een extatisch clitoraal orgasme hebben, en geen behoefte hebben aan een vaginale versie, en die het idee en het aanzicht van spuiten ranzig vinden

hoe het vóelt, daar heb ik het niet over dus, ms is mijn orgasme wel van eenzelfde aard, dat kun jij niet weten weer op jouw beurt dus weet je ook niet of ik wat mis.

de aanblik dus, vind ik ranzig, het idee, de woorden 'spuitende vrouwen' alleen al
en dat is wel degelijk een kwestie van smaak.
pi_35792918
Ero, wat kun je het toch altijd smakelijk vertellen.

Milagro, als je van allerlei vrouwen hoort dat een vaginaal orgasme nóg heftiger is dan clitoraal, hoe kun je daar dan niet op zijn minst nieuwsgierig naar zijn? Ik hield het vaginale orgasme tot een paar maanden terug voor een mythe, maar heiden6 heeft anders bewezen.
pi_35792980
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Milagro, als je van allerlei vrouwen hoort dat een vaginaal orgasme nóg heftiger is dan clitoraal, hoe kun je daar dan niet op zijn minst nieuwsgierig naar zijn? Ik hield het vaginale orgasme tot een paar maanden terug voor een mythe, maar heiden6 heeft anders bewezen.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_35793198
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

ik hoor van allerlei bondage/sm liefhebbers dat een orgasme ondergaan terwijl je gekneveld bent en gewikkeld bent in huishoudfolie, ondersteboven bungelend aan een katrol, omwikkeld met roze linten helemaal het einde is, en toch, he, trekt het me niet

het kan, Lupa, het kan, laat het los
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')