quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef het_fokschaap het volgende:[..]
maar het komt toch beide echt vanuit de vagina, of dacht je dat een vaginaal orgasme in je grote teen begint ?
![]()
Zo voelt het wel ja, vanuit je grote teen totaan je kruin!!!!
Persoonlijk vind ik nogal wat verschil zitten tussen de orgasme's en als je ze combineert krijg je weer nieuwe sensatie's...
Ik ga even alleen van mezelf uit he, dus ik zet niet overal speciaal bij dat het alleen om mij gaat, zo disclaimer klaar, beginnen nu
![]()
Clitoraal is een fel gevoel, kort en heftig, varieert natuurlijk van keer tot keer, kan van van flauwtjes tot wereldschokkend zijn, er volgt een lekker "blanco" gevoel op, stress weg, alles weer even gereset.
Duurt zelden langer als max enkele tientallen secondes, gevoelsmatig dan, heb er geen klok bij, kan dus korter/langer zijn, maar denk eerder korter.
Het gevoel concentreerd zich voornamelijk in de onderbuik en het hoofd.
Dit orgasme klapt er echt in, het verkrampt de vagina heftig in een korte serie, om daarna nog wat na te tikken.
Ik denk dat dit redelijk te vergelijken is met het mannelijke orgasme.
Het vaginaal orgasme is een erg heftige ervaring, bij mij is het meestal een golfbeweging van extreme heftigheid, even iets minder om weer in heftigheid te vervallen.
De krampen zijn minder heftig als bij het clitoraal orgasme(geeft meer een "pers-achtig gevoel dan de echte verkrampingen die de klit geeft), het gevoel is overheersender, het vaagt alles weg wat je bent, er bestaat alleen nog maar het genieten, het gevoel, je wil alleen maar meer en meer, harder, dieper, meerrrrrrrrr.
Kan deze orgasme's niet verhapstukken zonder het uit te schreeuwen, een met het gevoel, alleen maar bestaand uit gevoel, wat uiteindelijk een vorm van emotie in de puurste vorm is die door je heen zinderd.
Moet echt terug op aarde komen naderhand, het gevoel beslaat alles van jezelf, je voelt het overal, geen idee waar het gevoel begint en waar het eindigt, het overheerst alles, echt alles.
Zwaar verslavend dit gevoel om eerlijk te zijn
![]()
Spuitend klaarkomen voelt als een loslaten, het gevoel bouwt op, wordt heeeeeeeeeel erg heftig, tegen pijn aan, soort van lekkere druk die er ontstaat en alles vloeit dan ineens weg als een damdoorbraak, geeft een licht, opgelucht gevoel, samen met het genot wat het brengt.
Een combi van clitoraal en vaginaal is het einde, dat noem ik de mega orgasme's, ze duren lang, zijn enorm diep van gevoel, het doet pijn eigenlijk, maar het is zo'n lekkere pijn, je balanceert tussen oppers genot en pijn.
In je hoofd zeg je ja, nee, ja, nee, je kan het eigenlijk niet aan, maar kan ook niet stoppen.
Deze kunnen tot een aantal minuten duren voordat mijn lichaam het gewoon echt niet meer trekt, niet meer kan doorgaan.
Vloeibaar vuur langs je ruggengraat omhoog die je echt in vuur en vlam zet, helemaal trillend en napuffend eruit komt, de schokken die nog door je lichaam gaan tot wel 10 minuten naderhand, helemaal van de kaart...
Dit is het lekkerste wat er bestaat wat mij betrefd, het kost moeite deze 2 te combineren, maar mijn god het is de moeite meer dan waard.
Anaal geeft hetzelfde effect als vaginaal, alhoewel je via anaal vaak wat beter de plekjes in de vagina raakt...
Dit is heel moeilijk uit te leggen, dat verschil tussen de orgasme's, allen kunnen op zichzelf in heftigheid varieren en ook hoe je het beleefd hangt af van het moment, toch zit er wel degelijk een substansieel verschil tussen de verschillende orgasme's.
Maar het gevoel is erg moeilijk onder woorden te brengen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.