abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35708255
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:19 schreef milagro het volgende:
dit wordt een erg vemoeiende (non) discussie

er staat gewoon niet wat jij denkt dat er staat.
ze hebben het puur over de fysieke (ws) oorzaak, en niet over wat jij al dan niet mag voelen en waar.
Ik kan die zin niet anders lezen dan ik hierboven heb uitgelegd. Ik snap jullie interpretatie wel, maar ik lees dus meer dan dat.

Maar die discussie is idd niet zo interessant (al was hij wel nodig omdat we anders langs elkaar heen zaten te lullen), dus misschien kunnen we het nu gewoon hebben over de vraag hoe vrouwen die zowel vaginaal als clitoraal kunnen klaarkomen, het verschil tussen die twee ervaren.
pi_35708297
ja laat de spuitverhalen maar komen

het wachten is op Erodome, en dan ben ik even weg dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_35708369
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef milagro het volgende:
ja laat de spuitverhalen maar komen

het wachten is op Erodome, en dan ben ik even weg dus
Spuiten is wéér iets anders. Ik produceer ook ineens vocht als ik vaginaal klaarkom, terwijl ik normaal niet eens kan seksen zonder glijmiddel omdat ik zo droog ben van mezelf. Maar ik wilde me in dit topic eigenlijk meer concentreren op de gevoelskant en niet zo op de technische bijkomstigheden.

Maar wrom ben jij weg als ero komt? Erodome heeft veel expertise op dit gebied, vind ik altijd boeiend.
pi_35708417
Ik kom ten eerste heel moeilijk clitoraal klaar, en een clitoraal orgasme is meestal veel minder heftig dan een vaginaal orgasme en duurt een stuk minder lang. Bij een vaginaal orgasme voel ik het echt door me hele lichaam, begin ik helemaal te trillen, hou ik het echt niet meer, en kom ik heel heftig klaar, spuit ik meestal veel en duurt het een tijd voordat ik weer "op aarde" ben zeg maar.
pi_35708459
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Spuiten is wéér iets anders. Ik produceer ook ineens vocht als ik vaginaal klaarkom, terwijl ik normaal niet eens kan seksen zonder glijmiddel omdat ik zo droog ben van mezelf. Maar ik wilde me in dit topic eigenlijk meer concentreren op de gevoelskant en niet zo op de technische bijkomstigheden.

Maar wrom ben jij weg als ero komt? Erodome heeft veel expertise op dit gebied, vind ik altijd boeiend.
niet om Ero zelf, om de verhalen, ik vind het ranzig, dat gespuit van dames
pi_35708488
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:27 schreef milagro het volgende:
Wrom dan?
pi_35708567
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom ten eerste heel moeilijk clitoraal klaar, en een clitoraal orgasme is meestal veel minder heftig dan een vaginaal orgasme en duurt een stuk minder lang. Bij een vaginaal orgasme voel ik het echt door me hele lichaam, begin ik helemaal te trillen, hou ik het echt niet meer, en kom ik heel heftig klaar, spuit ik meestal veel en duurt het een tijd voordat ik weer "op aarde" ben zeg maar.
zo is bij een clitoraal orgasme dus vaak, heel heftig en door het hele lijf en daarna even k.o., alleen gelukkig zonder dat spuiten dus

en moeilijk klaarkomen, nee, niet echt, het kan zo gebeurd zijn, in de juiste omstandigheden en mood, en droog zijn, nooit last van.

ms heb ik wel een combinatie van beide, zonder dat ik het weet
pi_35708594
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wrom dan?
jezus mens

gewoon daarom, ik vind het ranzig, zonder motivatie of argumenten.

dat heb je soms, hè
pi_35709092
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:31 schreef milagro het volgende:
jezus mens
Nouhou
quote:
gewoon daarom, ik vind het ranzig, zonder motivatie of argumenten.

dat heb je soms, hè
Vind je sperma ook ranzig dan? Of mag ik dat niet vragen?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:49:55 #60
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35709101
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:25 schreef Sylvana het volgende:
Clitoraal klaar komen is bij mij echt appeltje eitje ( dit heb ik dan ook het meest) Vaginaal komt maar eens in de zoveel tijd "voorbij". Allebei is natuurlijk lekker maar ik kom idd bij een vaginaal orgasme veel heftiger klaar en duurt het ook langer.

Dat hele spuit gebeuren hoeft van mij ook niet hoor... Ben blij dat ik dat niet heb..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35709243
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nouhou
[..]

Vind je sperma ook ranzig dan? Of mag ik dat niet vragen?
nee, vind ik niet ranzig.

vind het gewoon ranzig, spuitende vrouwen.
net zo goed als ik vaginale piercingen ranzig vind.
en nee, oorpiercingen weer niet.

en ga nu niet zoeken naar een diepere reden, die is er niet
kwestie van smaak, meer niet
pi_35709272
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:55 schreef milagro het volgende:

Okee dan
pi_35709296
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Clitoraal klaar komen is bij mij echt appeltje eitje ( dit heb ik dan ook het meest) Vaginaal komt maar eens in de zoveel tijd "voorbij". Allebei is natuurlijk lekker maar ik kom idd bij een vaginaal orgasme veel heftiger klaar en duurt het ook langer.

Dat hele spuit gebeuren hoeft van mij ook niet hoor... Ben blij dat ik dat niet heb..
Ach, handdoekje eronder en klaar
pi_35709479
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee. Ik denk dat ik die zin gewoon ander interpreteer dan jullie. Zoals ik hem lees, beweren zij dat je een vaginaal en een clitoraal orgasme op dezelfde plek voelt en dat beide dus feitelijk hetzelfde zijn, maar dat alleen de bron anders is. Mijn interpretatie wordt ook ingegeven door het feit dat 'vaginal' en 'clitoral' tussen aanhalingstekens staan, wat op mij de indruk maakt alsof zij het onderscheid onzin vinden (omdat het beide op hetzelfde neerkomt). Blijkbaar lezen jullie dat er niet in.
Dat volgt uitdrukkelijk niet uit de tekst.

Er staat niet beschreven wat het verschil is tussen beiden 'typen' orgasmes. Daar zegt de tekst helemaal niets over en suggereert daar ook niets over. De tekst gaat uitsluitend over het criterium aan de hand waarvan moet worden bepaald met welk type orgasme je van doen hebt, namelijk aan de hand van de vraag waar gestimuleerd is om dat orgasme te bereiken.

Hoe dat orgasme vervolgens voelt of niet voelt of dat ze beiden qua gevoel en beleving niet verschillen, laat de tekst, in ieder geval het dikgedrukte, nadrukkelijk buiten beschouwing
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_35709519
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:55 schreef milagro het volgende:

[..]

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_35714613
spuitende mannen is niet ranzig omdat je dat net als bij naar de wc gaan nog enigszins richting kunt geven. bij een spuitende vrouw lijkt het me alle kanten op te spuiten en dan is enige voorbereiding wel gewenst.

slaapkamer afplakken met bouwplastic ofzo
pi_35715463
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:20 schreef het_fokschaap het volgende:
spuitende mannen is niet ranzig omdat je dat net als bij naar de wc gaan nog enigszins richting kunt geven. bij een spuitende vrouw lijkt het me alle kanten op te spuiten en dan is enige voorbereiding wel gewenst.

slaapkamer afplakken met bouwplastic ofzo
gewoon een handdoekje eronder leggen en klaar, spuit echt niet alle kanten op hoor
  zaterdag 4 maart 2006 @ 18:06:38 #68
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_35716009
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:20 schreef het_fokschaap het volgende:
bij een spuitende vrouw lijkt het me alle kanten op te spuiten
Instant-sprinklerinstallatie, yeah right, hahahahahaha!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 4 maart 2006 @ 21:51:18 #69
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_35722343
ik meng me verder niet in de discussie omdat ik daar geen zin in heb, maar t verschil tussen n clitoraal en een vaginaal orgasme is enorm! clitoraal lukt t ook meerder keren achter elkaar, en iedere keer voelt t weer anders, afhankelijk van soms een ieniemienie stukje opschuiven met de stimulatie.(is dit duidelijk? )
vaginaal lukt me niet echt vaker, maar dat komt voornamelijk omdat ik na n vaginaal orgasme compleet uitgeteld ben...en t duurt lang voor t kloppende gevoel verdwenen is...
dan val ik voldaan in slaap.....

mmm
pi_35734950
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 13:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Misplaatst schaamtegevoel?
There's no place like 127.0.0.1
pi_35735099
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:01 schreef harryharry het volgende:

[..]

Misplaatst schaamtegevoel?
nee, gewoon ranzig, schattebout.

schaamtegevoel, dat heb ik wel zo'n ruim 20 jaar achter me liggen
pi_35736257
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:06 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, gewoon ranzig, schattebout.

schaamtegevoel, dat heb ik wel zo'n ruim 20 jaar achter me liggen
Zag de verklaring later, mja ik heb er zelf niet zo'n probleem mee. De eerste keer was wel wat schrikken toen het mij overkwam, ze kwam nogal heftig tot ontlading. De rest was gewoon binnen acceptable vormen, en ik vond het zelf wel opwindend. Die plaatsvervangende brandweerwagens die je soms wel eens ziet hoeft voor mij ook weer niet.

Uit div onderzoeken blijken veel vrouwen afkeer te hebben van vrouwelijke ejaculaties vanwege schaamte vandaar de vraag.
pi_35736393
nou, ik zou niet weten waarom ik me zou moeten schamen voor iets wat ik zelf niet doe

ik vind het dus gewoon een ranzig idee, bij anderen en ben blij dat ik het niet kan/doe
pi_35736437
Ik wou dat ik het kon / deed.
pi_35739078
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef milagro het volgende:
nou, ik zou niet weten waarom ik me zou moeten schamen voor iets wat ik zelf niet doe

ik vind het dus gewoon een ranzig idee, bij anderen en ben blij dat ik het niet kan/doe
De stelling in het artikel wat ik over het onderwerp gelezen heb was dat een ejaculatie bij vrouwen te trainen is, ook vrouwen die het nog nooit gedaan hadden zouden de 'techniek' onder de knie kunnen krijgen. Uit hetzelfde artikel bleek ook dat het grootste deel van vrouwen er weinig voor voelde.
Voor mij was het een ervaring rijker, de eerste vrouw (en ook de enige tot nu toe) die ik meemaakte die buiten clitoraal ook vaginaal klaarkwam. Voor die tijd was het alleen van horen & zeggen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')