Ik kan die zin niet anders lezen dan ik hierboven heb uitgelegd. Ik snap jullie interpretatie wel, maar ik lees dus meer dan dat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:19 schreef milagro het volgende:
dit wordt een erg vemoeiende (non) discussie
er staat gewoon niet wat jij denkt dat er staat.
ze hebben het puur over de fysieke (ws) oorzaak, en niet over wat jij al dan niet mag voelen en waar.
Spuiten is wéér iets anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef milagro het volgende:
ja laat de spuitverhalen maar komen
het wachten is op Erodome, en dan ben ik even weg dus
niet om Ero zelf, om de verhalen, ik vind het ranzig, dat gespuit van damesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Spuiten is wéér iets anders.Ik produceer ook ineens vocht als ik vaginaal klaarkom, terwijl ik normaal niet eens kan seksen zonder glijmiddel omdat ik zo droog ben van mezelf. Maar ik wilde me in dit topic eigenlijk meer concentreren op de gevoelskant en niet zo op de technische bijkomstigheden.
Maar wrom ben jij weg als ero komt? Erodome heeft veel expertise op dit gebied, vind ik altijd boeiend.
Wrom dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:27 schreef milagro het volgende:
niet om Ero zelf, om de verhalen, ik vind het ranzig, dat gespuit van dames
zo is bij een clitoraal orgasme dus vaak, heel heftig en door het hele lijf en daarna even k.o., alleen gelukkig zonder dat spuiten dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom ten eerste heel moeilijk clitoraal klaar, en een clitoraal orgasme is meestal veel minder heftig dan een vaginaal orgasme en duurt een stuk minder lang. Bij een vaginaal orgasme voel ik het echt door me hele lichaam, begin ik helemaal te trillen, hou ik het echt niet meer, en kom ik heel heftig klaar, spuit ik meestal veel en duurt het een tijd voordat ik weer "op aarde" ben zeg maar.
jezus mensquote:
Nouhouquote:
Vind je sperma ook ranzig dan? Of mag ik dat niet vragen?quote:gewoon daarom, ik vind het ranzig, zonder motivatie of argumenten.
dat heb je soms, hè
Clitoraal klaar komen is bij mij echt appeltje eitje ( dit heb ik dan ook het meest) Vaginaal komt maar eens in de zoveel tijd "voorbij". Allebei is natuurlijk lekker maar ik kom idd bij een vaginaal orgasme veel heftiger klaar en duurt het ook langer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom ten eerste heel moeilijk clitoraal klaar, en een clitoraal orgasme is meestal veel minder heftig dan een vaginaal orgasme en duurt een stuk minder lang. Bij een vaginaal orgasme voel ik het echt door me hele lichaam, begin ik helemaal te trillen, hou ik het echt niet meer, en kom ik heel heftig klaar, spuit ik meestal veel en duurt het een tijd voordat ik weer "op aarde" ben zeg maar.
nee, vind ik niet ranzig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nouhou
[..]
Vind je sperma ook ranzig dan? Of mag ik dat niet vragen?![]()
Okee danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:55 schreef milagro het volgende:
nee, vind ik niet ranzig.
vind het gewoon ranzig, spuitende vrouwen.
net zo goed als ik vaginale piercingen ranzig vind.
en nee, oorpiercingen weer niet.
en ga nu niet zoeken naar een diepere reden, die is er niet
kwestie van smaak, meer niet
Ach, handdoekje eronder en klaarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Clitoraal klaar komen is bij mij echt appeltje eitje ( dit heb ik dan ook het meest) Vaginaal komt maar eens in de zoveel tijd "voorbij". Allebei is natuurlijk lekker maar ik kom idd bij een vaginaal orgasme veel heftiger klaar en duurt het ook langer.![]()
Dat hele spuit gebeuren hoeft van mij ook niet hoor... Ben blij dat ik dat niet heb..
Dat volgt uitdrukkelijk niet uit de tekst.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik die zin gewoon ander interpreteer dan jullie. Zoals ik hem lees, beweren zij dat je een vaginaal en een clitoraal orgasme op dezelfde plek voelt en dat beide dus feitelijk hetzelfde zijn, maar dat alleen de bron anders is. Mijn interpretatie wordt ook ingegeven door het feit dat 'vaginal' en 'clitoral' tussen aanhalingstekens staan, wat op mij de indruk maakt alsof zij het onderscheid onzin vinden (omdat het beide op hetzelfde neerkomt). Blijkbaar lezen jullie dat er niet in.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:55 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, vind ik niet ranzig.
vind het gewoon ranzig, spuitende vrouwen.
net zo goed als ik vaginale piercingen ranzig vind.
en nee, oorpiercingen weer niet.
en ga nu niet zoeken naar een diepere reden, die is er niet
kwestie van smaak, meer niet
gewoon een handdoekje eronder leggen en klaar, spuit echt niet alle kanten op hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:20 schreef het_fokschaap het volgende:
spuitende mannen is niet ranzig omdat je dat net als bij naar de wc gaan nog enigszins richting kunt geven. bij een spuitende vrouw lijkt het me alle kanten op te spuiten en dan is enige voorbereiding wel gewenst.
slaapkamer afplakken met bouwplastic ofzo
Instant-sprinklerinstallatie, yeah right, hahahahahaha!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:20 schreef het_fokschaap het volgende:
bij een spuitende vrouw lijkt het me alle kanten op te spuiten
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:27 schreef milagro het volgende:
[..]
niet om Ero zelf, om de verhalen, ik vind het ranzig, dat gespuit van dames
nee, gewoon ranzig, schattebout.quote:
Zag de verklaring later, mja ik heb er zelf niet zo'n probleem mee. De eerste keer was wel wat schrikken toen het mij overkwam, ze kwam nogal heftig tot ontlading. De rest was gewoon binnen acceptable vormen, en ik vond het zelf wel opwindend. Die plaatsvervangende brandweerwagens die je soms wel eens ziet hoeft voor mij ook weer niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:06 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, gewoon ranzig, schattebout.
schaamtegevoel, dat heb ik wel zo'n ruim 20 jaar achter me liggen
De stelling in het artikel wat ik over het onderwerp gelezen heb was dat een ejaculatie bij vrouwen te trainen is, ook vrouwen die het nog nooit gedaan hadden zouden de 'techniek' onder de knie kunnen krijgen. Uit hetzelfde artikel bleek ook dat het grootste deel van vrouwen er weinig voor voelde.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef milagro het volgende:
nou, ik zou niet weten waarom ik me zou moeten schamen voor iets wat ik zelf niet doe
ik vind het dus gewoon een ranzig idee, bij anderen en ben blij dat ik het niet kan/doe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |