Sickert, pak je camera dat zou een prachtige aanvulling worden op je collectie !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:56 schreef staticdata het volgende:
hoop niet voor julie dat er dan nog gasten zijn die door veel bier, bedplassers worden. degende die onderop ligt heeft het dan neit prettig
Heeft Jedi geen Passoa??? Alles beter dan Wodkaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
HJ en Jupiler zijn echt het lekkerste. Misschien toch eens een perfect draft kopen dan kan ik die meenemen naar regroup
Echte mannen drinken bier en kievit en ik drinken Whiskyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heeft Jedi geen Passoa???![]()
Anders zorgt Diamond wel voor wat flessen![]()
uiteraard kom ik nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Echte mannen drinken bier en kievit en ik drinken Whisky![]()
Kom je nog Kievit ? Of zijn er nog andere whisky liefhebbers ?
quote:
een wc kalender blijft op de een of andere vreemde manier nooit lang hangenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef staticdata het volgende:
zet het in je agenda / telefoon, wc kalender dan maak je gebruik van extern geheugen!
ik denk dat de muren wat poreus worden van al de gassen die er rondhangenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:08 schreef staticdata het volgende:
dat heb ik ook altijd!
woops, sry, mijn fout, ben in de war met iets anders...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kaakchirurg? Wortelkanaalbehandeling doet de Tandarts gewoon hoor...
nouw dan heet ik je wel welkom... welkom!!! en zie je op onze server!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:55 schreef acethemask het volgende:
Hey Allemaal,
Ben net lid geworden van Band of Fok!kers... Hoop jullie van de week een keertje in BF2 te zien.
groetjes ace the mask
jij heb het zeker over je ervaringen waarbij behandlingen via een ander gat werden uitgevoerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:31 schreef JumperJack het volgende:
[..]
woops, sry, mijn fout, ben in de war met iets anders...nou veel succes bij de tandarts dan
![]()
Dank je wel.... Kijk maar een keer op de srver.. Als je iemand heel veel dood ziet gaan ben ik hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nouw dan heet ik je wel welkom... welkom!!! en zie je op onze server!!!![]()
hoeft niet zo te zijn hoor. toen ik nog een newb was heb ik 1 [purple heart gehaald, mijn andere 3 purple hearts heb ik ten tijde van de sergeant/ staff sergeant fase gehaaldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:39 schreef acethemask het volgende:
[..]
Dank je wel.... Kijk maar een keer op de srver.. Als je iemand heel veel dood ziet gaan ben ik het![]()
Ow daarom heb ik geen purple heartquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je een echte n00b bent kun je ook geen purple heart halen, je moet immers minimaal 5 kills hebben
Jij bent zeker de Uberflyer? Escape kan toch gewoon goed vliegen? En ik vlieg al zeg ik hetzelf ook niet zó slecht met de choppers... waar jij zei dat ik ook beter niet kon vliegen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:19 schreef ViPeRII het volgende:
@escape... volgens mij kon je op wake beter niet gaan vliegen
Het klinkt zo echt of je de oppervlieger ben... Maar voor de rest... Ik ben er vanavond wel in een chopper of je het wil of niet...quote:Alleen Rudy..... je moet echt wat beter leren vliegen in een chopper hoor ;-)
Onze sniper! Hij staat best hoog op sniperklasse btw in de wereldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
En Henkus heeft gisteren een purple heart gehaald.
Dacht ik eigenlijk al hoor... Maar ik vond juist dat ik steeds beter ging vliegen en dan begint er iemand over dat het niet goed was... Whatever...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef ViPeRII het volgende:
Aaahhh Henkus dus
@Rudy,
Helemaal niet, maar elke keer toen escape nog in mijn team zat, wou hijwegvliegn en werd hij door de China's neergehaald, dat beoelde ik...
Dat andere was over het testvliegen... dat was niet serieus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |