Ik hoorde dat er al een testserver draaide (pass protected) waar men verschillende setups draaide.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef escape_nl het volgende:
http://media.putfile.com/Euroforce
Euroforce filmpje
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
lache dit staat op de oude BoF site
[..]
Hij heeft hem iig weer gevonden...![]()
Waar kom jij trouwens vandaan omdat ik ook via OV zal moeten of als Battlelies nog meegaat kan ze mij oppikken als ze tenminste haar rijbewijs heeft en een auto.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef kievit19 het volgende:
ik moet trouwens wel met het ov komen ,
is het dan moeilijk om op de plaats te komen waar ik moet zijn???
en je mee wil nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waar kom jij trouwens vandaan omdat ik ook via OV zal moeten of als Battlelies nog meegaat kan ze mij oppikken als ze tenminste haar rijbewijs heeft en een auto.
Ook goedquote:Op maandag 6 maart 2006 17:43 schreef UnleashMitch het volgende:
@Sickert&Frank, ik kan jullie ook oppikken in Dordrecht. Ik moet van het verst weg komen
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:44 schreef Sickert het volgende:
zowieso niet zo goed als ik zou rijden denk ik... laatste keer dat jij en frank bij mij in de auto zaten reed ik van een berg afen gingen we dood
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik neem iig de hamster mee zodat we van JP kunnen winnen
ik woon in someren , stukkie van eindhoven afquote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
Waar kom jij trouwens vandaan omdat ik ook via OV zal moeten of als Battlelies nog meegaat kan ze mij oppikken als ze tenminste haar rijbewijs heeft en een auto.
Wortelkanaalbehandeling is bij iedereen anders. Ligt aan de zenuwen in je kies. Bij de een zijn die langer dan bij de ander. Maar je wordt gewoon verdoofd dus ALS je er al wat van voelt dan is het bijna klaar!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand hier wel eens een wortelkanaalbehandeling gehad?Ik vrees dat ik de lul ben.
Totaal de andere kant op is datquote:Op maandag 6 maart 2006 17:51 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik woon in someren , stukkie van eindhoven af
Dat wil ze vast wel, ik ben heel liefquote:
Ik heb mijn rijbewijs al jaren! En heb een heerlijk snel bakkie ... maar: Battlelies komt niet!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef Razorback het volgende:
[..]
???quote:Op maandag 6 maart 2006 17:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Ja oppassen Lies, broertje enzo... Maar wellicht kan die ergens anders heen.
Oooh maar je kan me dan vast wel even dan erheen brengen, je hebt toch een snel bakkie dus je bent ook weer zo thuisquote:Op maandag 6 maart 2006 17:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al jaren! En heb een heerlijk snel bakkie ... maar: Battlelies komt niet!![]()
Hier nog een! Maar mocht ik komen, hoor dat er genoeg mensen omgeving dord wonenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:05 schreef Razorback het volgende:
[..]
Oooh maar je kan me dan vast wel even dan erheen brengen, je hebt toch een snel bakkie dus je bent ook weer zo thuis
Razor heeft hekel aan OV
uhm.... als je al vaker daar besteld hebt... en nummerherkenning enzo...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef JumperJack het volgende:
argh, modem weer een dag uitgesteld, weer een dag geen bf2![]()
belde gisteren voor een pizza, zeg ik dat ik die pizza wil. herhaalt die gast het en toen dacht ik die gast gaat mn adres weer vragen, maar nee hoor, zegt na het herhalen van mijn bestelling mijn adres gewoon uit zijn hoofddat zette mij toch wel aan het denken
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |