Ik weet nog niet hoelaat.... misschien ff rond half 6 en dan rond half 8 ofzo nog ff.... denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Misschien ben ik er vanavond ook, dan kunnen we wel even teamen. Eerst ik support, jij sniper en daarna andersom
Ben er meestal wel pas wat later op de avond.
prima, ren maar achter me aan, maar moeten het wel urban maps zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
@escape
mocht je vanavond voor je pistol gaan wil ik wel medic zijn voor je hoor. misschien dat ik dan 25 healing points haal
Ikke waarschijnlijk eerst rond half 6 en daarna misschien nog ff..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Misschien ben ik er vanavond ook, dan kunnen we wel even teamen. Eerst ik support, jij sniper en daarna andersom
Ben er meestal wel pas wat later op de avond.
Zoek mij maar op en dan garandeer ik je dat je je 25 punten haalt....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef ViPeRII het volgende:
Hmm dan was het iemand anders Rudy
Ik moet ook mijn 25 heal punten halen, maar iedereen gaat te snel dood meestal.....
iemand die hulp wilt bieden?
Omdat ik meestal kogels aantrek op een of andere manier.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef ViPeRII het volgende:
@Ace.. is goed hoor, maar hoe kan je mij verzekeren dat je zo weinig helemaal dood gaat?
lieverd dan moet je al wel al 750 heals hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
@escape
mocht je vanavond voor je pistol gaan wil ik wel medic zijn voor je hoor. misschien dat ik dan 25 healing points haal
Geweldig..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef Suikermais het volgende:
Voor alle LAN-freaks hier !!!!!!!!
DROME 13 !!!!!!!
Er is nog een site waar je het kan vinden.... Weet alleen niet meer uit mijn hoofd welke...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef staticdata het volgende:
mwoah volgens mij zit ik rond de 250 heals ofzo. kan het in bftracker niet zien
nee je moet eerst 750 heals voordat je de 25 kan maken in een rondje en je zit nu op 377 healsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef staticdata het volgende:
nou dan ga ik daar toch voor vanavond. maar is het niet dat als ik nu over de 25 haal en straks 750 heals heb hij dan met die badge aan komt kakken?
ok schat bedankt!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee je moet eerst 750 heals voordat je de 25 kan maken in een rondje en je zit nu op 377 heals
377 heals heb je en je moet eerst die 750 heals hebben voor je 25 heals in een ronde haalt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef staticdata het volgende:
mwoah volgens mij zit ik rond de 250 heals ofzo. kan het in bftracker niet zien
We moeten dan wel allemaal aan 1 tafel zitten he, da's wel zo leuk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geweldig..
JP heeft het te pakken en gaat hier ook naartoe!
Regroup gaat ook hard moet ik zeggen:
Inschrijvingen tot nu toe:
-Timminater
-DrBravo
-Jedi
-Raffie
-Bassanova (geen boffer) + maat
-Nehox
-Sickert ?
-Di3ki3
-Razorback
-Connie Poepuh ? + maat
-Voske + maat
-incolumis ?
-Surprice
-Postman
-Battlelies ?
? = onbevestigd
BOF op regroup 15
THX!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:20 schreef ViPeRII het volgende:
Wie had er gisteren ook alweer bijna een purple heart er bij?
@Unleash... ik heb er 1tje.. wil gewoon alle medailles halen ;-)
@Battlelies.... het was gezellig hoor, als bijrijdster deed je het niet slecht ;-)
Het vervelende van die claymores is dat ze nogal onvoorspelbaar zijn en je ze eigenlijk altijd te laat ziet liggen. Overigens heb ik nog niet heel veel last gehad van claymores, ik rij er gewoon overheen met me tankquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
THX!
Jammer dat de tegenpartij zo gek werd van al mijn claymores waardoor ze allemaal weggingen! Dat hoort toch gewoon bij het spel? De 1 legt claymores, de ander staat met een tank iedereen op te wachten, weer een ander blijft maar handgranaten gooien enz enz ...
Toch?!
![]()
euh fout, eerst moet het aantal in BFHQ staan anders gaat het echt nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
377 heals heb je en je moet eerst die 750 heals hebben voor je 25 heals in een ronde haalt.
Sickert of ikzelf regelen inschrijvingen als team... zodat we zeker allemaal naast elkaar zitten en naast de DF clan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We moeten dan wel allemaal aan 1 tafel zitten he, da's wel zo leuk.
Gaan we nog meedoen aan een compo?
Ze gingen niet geheel vrijwillig weg...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
THX!
Jammer dat de tegenpartij zo gek werd van al mijn claymores waardoor ze allemaal weggingen! Dat hoort toch gewoon bij het spel? De 1 legt claymores, de ander staat met een tank iedereen op te wachten, weer een ander blijft maar handgranaten gooien enz enz ...
Toch?!
![]()
NOU! Het waren wel enorme mieperts hoor!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze gingen niet geheel vrijwillig weg...Al dat gezeik in die chat...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:19 schreef staticdata het volgende:
Lies je was toch gestopt met je claymores...?
Maar ik drink echt NUL.. en een cafe opzoekenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:34 schreef staticdata het volgende:
Rudy, ik drink ook niet omdat ik moet rijden maar dan kan het toch nog wel leuk zijn.
niet gamen is niet gezegd als het zooitje in de kamer zit met de xbox (sorry) onder de tv. Als je wil gamen en de nadruk niet wil hebben liggen op zuipen (valt op 13e ook wel mee al lijkt het anders) dan is regroup wat voor je mss?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:32 schreef RudyCarell het volgende:
even over de meet 13 mei, ik denk toch dat het voor mij een andere keer / activiteit wordt... we gaan niet gamen en drinken doe ik niet en om daar nu helemaal voor naar Breda te gaan... Dus Jedi mijn slaapplaats mag je cancellen... en ik moet in mei ook nog een nieuwe PC kopen...
Nee dat het geen zuipfestijn zou worden was al duidelijk nadat ik moest annulerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet gamen is niet gezegd als het zooitje in de kamer zit met de xbox (sorry) onder de tv. Als je wil gamen en de nadruk niet wil hebben liggen op zuipen (valt op 13e ook wel mee al lijkt het anders) dan is regroup wat voor je mss?
Ik heb al proberen te nuanceren dat het geen zuipfestijn wordt en vind het dan ook jammer dat je niet gaat komen. Kunnen we je niet toch overhalen?![]()
Nou ik ben ook nog niet echt zeker ervan, als ik wel kom zal ik het nog wel laten weten, misschien komt er iemand mee...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet gamen is niet gezegd als het zooitje in de kamer zit met de xbox (sorry) onder de tv. Als je wil gamen en de nadruk niet wil hebben liggen op zuipen (valt op 13e ook wel mee al lijkt het anders) dan is regroup wat voor je mss?
Ik heb al proberen te nuanceren dat het geen zuipfestijn wordt en vind het dan ook jammer dat je niet gaat komen. Kunnen we je niet toch overhalen?![]()
Ahum,,,,,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef RudyCarell het volgende:
is dit wat? die X700 zie ik niet zo zitten alleen
Dual Core...niet aan beginnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef RudyCarell het volgende:
is dit wat? die X700 zie ik niet zo zitten alleen
O, ja das waarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ahum,,,,,
Zou je di3ki3 niet ff vragen..![]()
Wel een X64 toch of Pentium? Ik wil ongeveer 1700-2000 euro uitgeven...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:08 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Dual Core...niet aan beginne
en daarbij vind ik 'm ook nog redelijk duur..
Rudy dit is gewoon wat jij zoekt:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:09 schreef RudyCarell het volgende:
Wel een X64 toch of Pentium? Ik wil ongeveer 1700-2000 euro uitgeven...
Ik ben TE getraind in het gebruik van die dingen !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:22 schreef staticdata het volgende:
geef nou maar toe dat je gewoon verslaafd ben aan claymores
Sja ... ik krijg vast last van hevige afkickverschijnselen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgende week is het weer afgelopen met die claymores, dan komt 1.21 en dan kun je er nog maar 2 neerleggen, dus ik zou zeggen geniet ervan zolang je kunt. Je zal het nog gaan missen.
je wilt er gewoon lekker uitzien voor je nieuwe vlam toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:34 schreef Sickert het volgende:
Ik weet dus echt niet of ik mee ga..... ik wil namelijk wat minder achter mn pc kruipen en wat meer gaan sporten...
klinkt mischien stom enzo maar ik voel me de laatste tijd minder happy achter de pc![]()
en speel ook weinig bf2..
klinkt als?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:41 schreef escape_nl het volgende:
[..]
je wilt er gewoon lekker uitzien voor je nieuwe vlam toch?
ik geef je groot gelijk, het is altijd leuk een nieuwe liefde, maar na een paar jaar vervaagd dat hoor, niet dat ik dat nou heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |